בנות - שמות שמתחילים באות ש....


 

שמות שמתחילים באות ש'...

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

שביט – ילדה זו תהיה שירותית באופי שלה, תשים את משפחתה בראש סדר החשיבות, תהיה קשורה להוריה, תנסה לחבר בין אנשים, תימנע מעימותים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, שאיפתה להיות במרכז, בעלת רוחב לב, דחף לשליטה, דחף להישגיות, גאווה ותעוזה, בפנימיותה תהיה רגישה ומשפחתית, חרוצה ודייקנית.

שגית – ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, זקוקה לזוגיות באון קבוע אך הדבר לא יהיה פשוט בנושא זה, יהיו בה הרבה מתחים, הורמונים "משתוללים", תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תפנטז הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, יהיה בה שפע רוחני וחומרי, חרוצה ודייקנית.

שובל – ילדה זו תחפש את השונה והמרגש, קשה לה עם השיגרה, תנסה דברים מוזרים, בעלת נוכחות, צריכה פרסום סביבה, תעשה הרבה שינויים בחייה, צריכה להיזהר לא להיסחף יתר על המידה, תחפש את הבחור השונה והפירסומי, בעלת רגישות פנימית גבוהה, מחוברת להוריה, נדיבה ומתחשבת, משמעת עצמית גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שוהם – ילדה זו באה לעולם על מנת להעביר לנו מסרים ולהדריך אותנו לדרך טובה יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה, משיכה ליופי ולהרמוניה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יהיה בה את האור והידע, בעלת משמעת עצמית גבוהה, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

שולה – לילדה זו יהיו הרבה אנרגיות לעשייה, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, ראייתה חומרית וסמכותית, תחפש את הגבר הסמכותי והדומיננטי, צריכה להיות בתנועה מתמדת, הרבה יצרים בהתנהלותה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יהיה בה את האור והידע, נדיבה ומתחשבת, בעלת משמעת עצמית גבוהה.

שולמית – ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, חיוך על פניה, רומנטית, דברים מסתדרים לה בדקה ה 90 , יצירתית, כושר התנדבות גבוה, אוהבת להיות בחברת אנשים, קשורה למקומות ולאנשים, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי אנשים רק כדי לרצותם, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, נדיבה ומתחשבת, חרוצה ודייקנית, בעלת משמעת עצמית גבוהה, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

שונית – לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, בעלת יכולת תיכנון וביצוע, משיכה למיסטיקה ולניסתר, בעלת משמעת עצמית גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שוש - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, חיוך על פניה, רומנטית, דברים מסתדרים לה בדקה ה 90 , יצירתית, כושר התנדבות גבוה, אוהבת להיות בחברת אנשים, קשורה למקומות ולאנשים, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי אנשים רק כדי לרצותם, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, בעלת משמעת עצמית גבוהה, תנסה לחבר ולפשר בין אנשים.

שושנה – ילדה זו תהיה ביקורתית מאוד, פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, בעלת עקרונות, תחפש את הבחור העקבי והמסודר, "רגליים על הקרקע", יהיה בה את האור והידע, יכולת תיכנון וביצוע גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, בעלת משמעת עצמית גבוהה, תנסה לחבר ולפשר בין אנשים.

שחף - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, תשים דגש על העולם הזה, תחפש להשיג את הפאר והתענוג במהירות, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שחר - ילדה זו תהיה ביקורתית מאוד, פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, בעלת עקרונות, תחפש את הבחור העקבי והמסודר, "רגליים על הקרקע", תשים דגש על העולם הזה, יכולת הובלה והנהגה. יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שי - ילדה זו תהיה ביקורתית מאוד, פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, בעלת עקרונות, תחפש את הבחור העקבי והמסודר, "רגליים על הקרקע", בעלת יכולת הבאת רעיונות וחידושים, חרוצה ודייקנית. יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שי לי - לילדה זו יהיו הרבה אנרגיות לעשייה, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, ראייתה חומרית וסמכותית, תחפש את הגבר הסמכותי והדומיננטי, צריכה להיות בתנועה מתמדת, הרבה יצרים בהתנהלותה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, נדיבה ומתחשבת, עוקצנית, בעלת יכולת הובלת רעיונות, חרוצה ודייקנית.

שילת - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, זקוקה לזוגיות באון קבוע אך הדבר לא יהיה פשוט בנושא זה, יהיו בה הרבה מתחים, הורמונים "משתוללים", תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תפנטז הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, נדיבה ומתחשבת.

שימרית - ילדה זו תהיה שירותית באופי שלה, תשים את משפחתה בראש סדר החשיבות, תהיה קשורה להוריה, תנסה לחבר בין אנשים, תימנע מעימותים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את היציבות והמשפחתיות, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, חרוצה ודייקנית, יכולת הובלת מהלכים לידי ביצוע, עוקצנית המקצת, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

שיפרה - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, תחפש להשיג את הפאר והתענוג במהירות, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה. יהיה בה את האור והידע, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע.

שיר - ילדה זו תהיה שירותית באופי שלה, תשים את משפחתה בראש סדר החשיבות, תהיה קשורה להוריה, תנסה לחבר בין אנשים, תימנע מעימותים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, חרוצה ודייקנית.

שיראל - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה. יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, נדיבה ומתחשבת, תחפש את האיזון בחייה.

שירה - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, זקוקה לזוגיות באון קבוע אך הדבר לא יהיה פשוט בנושא זה, יהיו בה הרבה מתחים, הורמונים "משתוללים", תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תפנטז הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, יהיה בה את האור והידע.

שירז - ילדה זו תהיה ביקורתית מאוד, פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, בעלת עקרונות, תחפש את הבחור העקבי והמסודר, "רגליים על הקרקע", מחושבת מאוד, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, אנרגטית, זקוקה לשינויים ובעלת חוסר שקט, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, בעלת משמעת עצמית גבוהה, תנסה לחבר ולפשר בין אנשים.

שירי – ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר מהפחד לאבד שליטה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה ביותר, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים", כושר איבחון גבוה, יכולת טיפולית גבוהה, הרבה פעמים תחפש את הלבד שלה, עוקצנית במקצת, יכולת הבאת רעיונות חדשים, צריכה סדר ודייקנות, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שירלי - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את הגבר העצמאי, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה. יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, נדיבה ומתחשבת, עוקצנית במקצת.

שירן - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, זקוקה לזוגיות באון קבוע אך הדבר לא יהיה פשוט בנושא זה, יהיו בה הרבה מתחים, הורמונים "משתוללים", תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תפנטז הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, יכולת תיכנון וביצוע ברמה גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר.

שלהבת - לילדה זו יהיו הרבה אנרגיות לעשייה, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, ראייתה חומרית וסמכותית, תחפש את הגבר הסמכותי והדומיננטי, צריכה להיות בתנועה מתמדת, הרבה יצרים בהתנהלותה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יהיה בה את האור והידע, נדיבה ומתחשבת, תחפש את היציבות והמשפחה בחייה, מחוברת לתת מודע שלה, רגישה וקשורה למשפחתה.

שלומית - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, חיוך על פניה, רומנטית, דברים מסתדרים לה בדקה ה 90 , יצירתית, כושר התנדבות גבוה, אוהבת להיות בחברת אנשים, קשורה למקומות ולאנשים, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי אנשים רק כדי לרצותם, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, נדיבה ומתחשבת, חרוצה ודייקנית, בעלת משמעת עצמית גבוהה, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

שלי - ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר מהפחד לאבד שליטה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה ביותר, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים", כושר איבחון גבוה, יכולת טיפולית גבוהה, הרבה פעמים תחפש את הלבד שלה, נדיבה ומתחשבת, יכולת הבאת רעיונות חדשים, צריכה סדר ודייקנות, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שני - ילדה זו באה לעולם על מנת להעביר לנו מסרים ולהדריך אותנו לדרך טובה יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה, משיכה ליופי ולהרמוניה, יהיה לה כח ועוצמה, תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הבאת רעיונות חדשים, חרוצה ודייקנית, יכולת תכנון וביצוע ברמה גבוהה, משיכה למיסטיקה ולנסתר.תחפש תמיד את החופש שלה בדרכים שונות אך תמיד תדע לעשות את הבחירות הנכונות עבורה. נשיות והצלחה רבה.

שנית - ילדה זו תהיה ביקורתית מאוד, פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, בעלת עקרונות, תחפש את הבחור העקבי והמסודר, "רגליים על הקרקע", מחושבת מאוד, תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת תיכנון וביצוע, משיכה למיסטיקה ולניסתר, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הבאת רעיונות חדשים, חרוצה ודייקנית.

שקד - לילדה זו יהיו הרבה אנרגיות לעשייה, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, ראייתה חומרית וסמכותית, תחפש את הגבר הסמכותי והדומיננטי, צריכה להיות בתנועה מתמדת, הרבה יצרים בהתנהלותה, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, תחפש את האינטריגות, צריכה להיזהר מהפסדי כספים, פרקטית, רכושנית ומינית.

שרה - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, יהיה בה את האור והידע, יכולת הנהגה והובלת מהלכים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.

שרון - ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר מהפחד לאבד שליטה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה ביותר, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים", כושר איבחון גבוה, יכולת טיפולית גבוהה, הרבה פעמים תחפש את הלבד שלה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה. יכולת הובלת מהלכים, משמעת עצמית גבוהה, יכולת תיכנון ברמה גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר.

שרונה - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, חיוך על פניה, רומנטית, דברים מסתדרים לה בדקה ה 90 , יצירתית, כושר התנדבות גבוה, אוהבת להיות בחברת אנשים, קשורה למקומות ולאנשים, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי אנשים רק כדי לרצותם, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יהיה ב את האור וההגנה, משמעת עצמית גבוהה, יכולת הובלה, יכולת תיכנון גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר.

שרי - ילדה זו תהיה שירותית באופי שלה, תשים את משפחתה בראש סדר החשיבות, תהיה קשורה להוריה, תנסה לחבר בין אנשים, תימנע מעימותים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, חרוצה ודייקנית.

שרית - לילדה זו תהיה משיכה לאסתטיקה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, תכבד כל עבודה, חרוצה מאוד. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תחפש את הגבר העצמאי, תחפש את היציבות והמשפחתיות, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הנהגה והובלת מהלכים, יהיה לה כח ועוצמה, בד"כ תצליח להשיג את מטרותיה, תהיה עליה ההצלה וההגנה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות ש....