שמות שמתחילים באות ת


 

שמות שמתחילים באות ת

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

תדמור – ילד זה יהיה רגיש מאוד, ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריך להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, יכולת כתיבה טובה. יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה. בעל כושר מנהיגות, יש בו את כח הרצון והשאיפה. יחפש את האינטריגות, צריך להיזהר מהפסדי כספים. יהיה בו את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעל אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעל תכונה אימהית.

תובל – ילד זה ישים את משפחתו בראש סדר העדיפויות, הרמוני ומסתדר עם כולם, ינסה לחבר בין אנשים, קשור מאוד למשפחתו ולביתו. רגישות פנימית גבוהה, יכולת למידה, יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה.

תום – ילד זה צריך אוויר וחופש, יחפש את הפרסום והתנועה, בעל נוכחות, צריך שידעו שהוא בסביבה, יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה. יחבר בין אנשים. יהיה בו את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעל אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעל תכונה אימהית.

תומר – ילד זה יהיה בעל אינטואיציה גבוהה, יכולת טיפולית גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד שליטה. מאוד רוחני ובעל כושר איבחון גבוה. יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה. יחבר בין אנשים. יהיה בו את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעל אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעל תכונה אימהית.

תמוז – ילד זה יהיה יצירתי מאוד, בעל נתינה גבוהה, דברים יסתדרו לו בדקה ה 90, אוהב להיות בחברת אנשים, חייכן ואוהב לבלות. יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה. יחבר בין אנשים. יהיה בו את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעל אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעל תכונה אימהית.

תמיר - ילד זה יהיה רגיש מאוד, ימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריך להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, יכולת כתיבה טובה. יחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכול בקלות להגיע לתת מודע שלו. לעיתים ירגיש עצבני וחסר מנוחה. בעל כושר מנהיגות, יש בו את כח הרצון והשאיפה. יהיה בו את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעל אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעל תכונה אימהית. יכולת הובלה.

תאיר – ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, תרגיש שהיא יכול לעשות הכל לכן יש צורך ללמדה להתמקד ולא להתפזר. סמכותית ודומיננטית, שאיפה לכספים מגיל צעיר. חייבת להיות בפעילות, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. תוכל להגשים את יעדיה בחיים, כח רצון גבוה, בעלת שאיפות גבוהות. תהיה בעלת רעיונות, דייקנית וחרוצה.

תגל - ילדה זו תהיה אסתטית, נחושה, לא תאהב שיאמרו לה מה לעשות, תישאף לניהול ועצמאות, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, יצירתית,תהיה מתחשבת ונדיבה.

תהילה – ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו לדרכים טובות יותר, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה ליופי ולהרמוניה, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. יהיה לה את האור, הידע וההבנה. בעלת יכול למידה גבוהה.

תובל – ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות שלה, הרמונית ומסתדרת עם כולם. תנסה לחבר בין אנשים, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. בעלת רגישות פנימית גבוהה, בעלת יכולת למידה גבוהה.

תום - ילדה זו צריכה אוויר וחופש, תחפש את הפרסום והתנועה, בעלת נוכחות, צריכה שידעו שהיא בסביבה, תחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכולה בקלות להגיע לתת מודע שלה. לעיתים תרגיש עצבנית וחסרת מנוחה. תחבר בין אנשים. יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

תות - ילדה זו צריכה אוויר וחופש, תחפש את הפרסום והתנועה, בעלת נוכחות, צריכה שידעו שהיא בסביבה, תחפש את היציבות, האדמה והמשפחתיות. טוב לב, יכולה בקלות להגיע לתת מודע שלה. לעיתים תרגיש עצבנית וחסרת מנוחה. תחבר בין אנשים. תחפש את השונה והמוזר.

תחיה - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו לדרכים טובות יותר, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה ליופי ולהרמוניה, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. יהיה לה את האור, הידע וההבנה. יהיה בה את החן והכח. תשים דגש על העולם הזה, יכולת הובלה והנהגה.

תימור - ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, תרגיש שהיא יכול לעשות הכל לכן יש צורך ללמדה להתמקד ולא להתפזר. סמכותית ודומיננטית, שאיפה לכספים מגיל צעיר. חייבת להיות בפעילות, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. תוכל להגשים את יעדיה בחיים, כח רצון גבוה, בעלת שאיפות גבוהות. תהיה בעלת רעיונות, דייקנית וחרוצה. יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

תיקוה - ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, תרגיש שהיא יכול לעשות הכל לכן יש צורך ללמדה להתמקד ולא להתפזר. סמכותית ודומיננטית, שאיפה לכספים מגיל צעיר. חייבת להיות בפעילות, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. תוכל להגשים את יעדיה בחיים, כח רצון גבוה, בעלת שאיפות גבוהות. תהיה בעלת רעיונות, דייקנית וחרוצה. רכושנית, פרקטית ומינית, תנסה לפשר בין אנשים. יהיה בה את האור והידע, הארה וההבנה.

תיקי – ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה חזקה, יכולת טיפולית גבוהה, כושר איבחון גבוה, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים", חשיבה שונה משל האחר – חשיבה לוגית מהפחד לאבד שליטה. תהיה עוקצנית במקצת. תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. תהיה פרקטית, רכושנית ומינית.
 
תירצה – ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90, אוהבת להיות בחברת אנשים, כושר התנדבות גבוה, חיוך על פניה, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. יהיה בה את האור והידע, הארה וההבנה. תחפש את הצדק והאמת, יהיה בה כח הרצון והשאיפה.

תמי - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו לדרכים טובות יותר, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה ליופי ולהרמוניה, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. יכולת הובלה והנהגה, יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית.

תמירה - ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה חזקה, יכולת טיפולית גבוהה, כושר איבחון גבוה, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים", חשיבה שונה משל האחר – חשיבה לוגית מהפחד לאבד שליטה. תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית. יהיה בה את האור והידע, הארה וההבנה.

תמר – ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, לא תאהב שיאמרו לה מה לעשות ולכן תישאף לניהול ועצמאות. יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית. יהיה בה כח הרצון והשאיפה.

תמרה - ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות שלה, הרמונית ומסתדרת עם כולם, תחפש את היציבות, את האדמה והמשפחתיות, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. בעלת רגישות פנימית גבוהה, יהיה בה את המרץ, הכח וההצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציות, יכולת רוחנית גבוהה מאוד, בעלת תכונה אימהית. יהיה בה כח הרצון והשאיפה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> שמות שמתחילים באות ת