בנות - שמות שמתחילים באות ז....


 

שמות שמתחילים באות ז...

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

זהבה – ילדה זו תישאף להיות עצמאית, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות, תהיה מבורכת, מלאה באנרגיות, תחפש את השינויים. בילדה זו תהיה ההבנה וההארה, רגישות פנימית, קשורה מאוד למשפחתה.

זהבית - ילדה זו תישאף להיות עצמאית, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות, תהיה מבורכת, מלאה באנרגיות, תחפש את השינויים. לילדה זו יהיה הרבה רעיונות לחידושים, תהיה עליה שמירה, זקוקה ליציבות ולקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה.

זוהר - ילדה זו תהיה רוחנית ובעלת אינטואיציה טובה, ילדה זו תהיה מבורכת, תחפש את השינויים ויהיה בה חוסר שקט. ילדה זו תהיה רגישה מאוד, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. נידבקת מהר במחלות לכן צריכה להיזהר במיוחד בחורף ובשינוי עונתי. בפנימיות שלה היא משפחתית אך גם זקוקה לחופש ולתנועה.

זואי – ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות שלה, הרמונית ותסתדר עם כולם. תהיה מבורכת, מלאה באנרגיות, תחפש את השינויים. תנסה להימנע ממריבות ותחבר בין אנשים. תהיה לה היכולת להוביל ולהנהיג. בעלת רעיונות חדשים.

זיוה - ילדה זו תישאף להיות עצמאית, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות, תהיה מבורכת, מלאה באנרגיות, תחפש את השינויים. בילדה זו תהיה ההבנה וההארה, תנסה לחבר בין אנשים, צריכה את הפרסום סביבה. תשתדל שישימו לב שהיא בסביבה. בעלת משמעת עצמית.

זמירה – ילדה זו לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות לכן תישאף לניהול ועצמאות, תהיה מבורכת, מלאה באנרגיות, תחפש את השינויים. בילדה זו תהיה ההבנה וההארה, רגישות פנימית, קשורה מאוד למשפחתה. תהיה לה תכונה אימהית, יהיה לה המרץ וההגנה האינסופית.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות ז....