בנות - שמות שמתחילים באות א....


 

שמות שמתחילים באות א....

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי


א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת 

בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. תחפש את החופש והריגושים, קשורה

למשפחה, קינאה ורכושנות תהיה נחלתה. בעלת חשיבה קונקרטית.

אביבית - ילדה זו תחשוב הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, חשיבה קונקרטית, קשורה לביתה, תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה, רגישות פנימית חזקה, יכולת הובלה. תהיה בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם.

אביגיל - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. בעלת יכולת למידה גבוהה, יצירתית ובעלת נתינה גבוהה. עוקצנית במקצת.

אביה - ילדה זו באה לעולם להראות לנו את הדרך הנכונה. בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, צריכה את החופש והמרחב, יש לה את האור והידע, רגישות פנימית גבוהה. יכולת הובלה.

אביטל - ילדה זו תהיה בעלת חשיבה שונה משל האחר. חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה. מאוד רוחנית ובעלת יכולת טיפולית גבוהה, חייבת את השקט על מנת ל"הטעין מצברים". בעלת רוחב לב, שאיפתה להיות במרכז.

אבישג - ילדה זו לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות לכן תשאף לעצמאות. אסתטית ובעלת חשיבה לוגית. יצירתית, תהיה עליה שמירה. תוכל להשיג שפע רוחני וחומרי. בעלת נתינה גבוהה, רומנטית. יצירתית ובעלת יכולת כתיבה גבוהה.

אגם - ילדה זו תהיה בעלת אנרגיות מאוד חזקות, שאיפה לכסף ולסמכות, נחושה מאוד בדרכה. לא מוותרת עד שמשיגה את מטרותיה. בפנימיות שלה היא תשלב רוחניות, שפע חומרי, שפע רוחני, מזל, גאולה והצלחה.

אדוה - ילדה זו תהיה בעלת חשיבה שונה משל האחר. חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה. מאוד רוחנית ובעלת יכולת טיפולית גבוהה, חייבת את השקט על מנת ל"הטעין מצברים". זקוקה לחופש ולמרחב, מידי פעם תחפש את ה"מריבות הקטנות."

אהובה - ילדה זו לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות לכן תשאף לעצמאות. אסתטית ובעלת חשיבה לוגית. זקוקה להרבה חופש ולמרות זאת תהיה קרובה מאוד למשפחתה.

אודיה - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. אינטואיציה טובה, עיקשת לדרכה, תחפש את המריבות הקטנות.

אודליה - ילדה זו תחשוב הרבה, יכולת כתיבה גבוהה, חשיבה קונקרטית, קשורה לביתה, רגישות פנימית חזקה, יכולת הובלה. תהיה בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. זקוקה לחופש ולמרחב.

אופיר - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. אינטואיציה טובה. תנסה לפשר בין אנשים, רגישות גבוהה.

אופירה - ילדה זו תזדקק להרבה חופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, נמשכת לקיצוני ולשונה. ילדה שתחפש את הפרסום סביבה. בעלת נוכחות, זקוקה שידעו שהיא בסביבה. תנסה להשיג את התענוג והפאר במהירות. בעלת יכולת הנהגה.

אור - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. בעלת רגישות גבוהה, תפשר בין אנשים ותימנע מעימותים.

אוראל - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, רגישות פנימית גבוהה, יכולת למידה גבוהה. תחפש את היציבות בחייה.

אורה - ילדה זו תזדקק להרבה חופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, נמשכת לקיצוני ולשונה. ילדה שתחפש את הפרסום סביבה. בעלת נוכחות, זקוקה שידעו שהיא בסביבה. רגישות פנימית גבוהה, תהיה לה את ההארה והידע.

אורטל - ילדה זו תהיה יצירתית מאוד, אהבה לזולת ולילדים, נתינה גבוהה מאוד, ילדה זו תשאף להיות במרכז, צורך לשלוט, הדחף להישגים, הגאווה התעוזה והשליטה. תנסה לפשר בין אנשים.

אורין - ילדה זו תהיה עם אינטלגנציה ריגשית גבוהה מאוד, משפחתית ומסתדרת עם כולם, קשורה מאוד להוריה, תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות, תימנע ממריבות ותנסה לפשר בין אנשים, מחוברת לעצמה, תהיה מאוזנת, יכולת הובלת מהלכים לידי ביצוע.

אורית - ילדה זו תזדקק להרבה חופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, נמשכת לקיצוני ולשונה. ילדה שתחפש את הפרסום סביבה. בעלת נוכחות, זקוקה שידעו שהיא בסביבה. רגישות פנימית גבוהה, תחפש את היציבות והמשפחתיות. תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה.

אורלי - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, רגישות פנימית גבוהה, יכולת למידה גבוהה. תחפש את היציבות בחייה. יכולת למידה גבוהה, בעלת רעיונות וחידושים.

אורנית - ילדה זו תהיה בעלת חוש אסתטי, תחפש את הניהול והעצמאות בחייה. מצד אחד תחפש את היציבות והקרקע ומצד שני תהיה זקוקה לחופש ולמרחב. בעלת רגישות פנימית גבוהה.

אורפז - ילדה זו תשים את המשפחה בראש סדר העדיפויות, תשתדל להסתדר עם כולם, תימנע ממריבות ותנסה לפשר בין אנשים. תנסה להשיג את הפאר והכספים במהירות. תהיה מבורכת, תחפש את הפרסום.

אושרית - ילדה זו תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכוון יש לכוונה מגיל צעיר, אנרגטית מאוד, תשאף להגיע במהירות לסמכויות וכספים. רגישות מאוד גבוהה, תהיה עליה שמירה. חרוצה ועיקשת לדרכה. תוכל להגיע בקלות לתת מודע שלה. תהיה לה עזרה להגיע למטרותיה.

אורנה - ילדה זו לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות לכן תשאף לעצמאות. אסתטית ובעלת חשיבה לוגית. זקוקה להרבה חופש ומרחב, תשאף לפרסום סביבה, צריכה שידעו שהיא באזור. רגשיות פנימית גבוהה.

אושרה - ילדה זו תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכוון יש לכוונה מגיל צעיר, אנרגטית מאוד, תשאף להגיע במהירות לסמכויות וכספים. רגישות מאוד גבוהה, תהיה עליה שמירה. תהיה לה עזרה להגיע למטרותיה. יכולת פרסומית גבוהה. בעלת נתינה גבוהה. רצון לפשר בין אנשים.

איב - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, רגישות גבוהה. תחפש את היציבות בחייה. יכולת למידה גבוהה, בעלת רעיונות וחידושים. יכולת הובלה והנהגה.

איה - ילדה זו תהיה בעלת חשיבה שונה משל האחר. חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה. מאוד רוחנית, כושר איבחון גבוה. זקוקה למנוחה על מנת "לטעון מצברים". יכולת הובלה. תחפש את הפרסום. תהיה בה ההארה והבנה.

אילה - ילדה זו תהיה בעלת נחישות גבוהה, חרוצה מאוד, חשיבתה מבוססת על איסוף נתונים, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות לכן תישאף לעצמאות, תפתח את ה"אני" שלה, יכולת הובלה והנהגה, בעלת חשיבה קונקרטית, תחפש את האיזון, יהיה בה את האור והידע, בעלת רעיונות וחידושים, בעלת יכולת למידה.

אילנה - ילדה זו תהיה מאוד קשורה למשפחתה, הרמונית ומסתדרת עם כולם. אנרגטית, תחפש את הפרסום סביבה. יש בה את ההבנה וההארה. תהיה לה יכולת ביצועית גבוהה.

אילנית - ילדה זו תהיה משפחתית והרמונית, תחפש את היציבות והקרקע. עוקצנית במקצת. יכולת הובלה והנהגה. מחוברת לתת מודע שלה. תנועתית ופרסומית.

אילת - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. יצירתית ובעלת יכולת למידה גבוהה. מחוברת למשפחה ולקרקע, אינטואיציה טובה. מחוברת לתת מודע שלה.

אינה - ילדה זו יצירתית, בעלת נתינה גבוהה, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , ידיים טובות לעשייה. תחפש את הפרסום סביבה. יש בה את ההבנה והאור.

אירה - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. רגישות פנימית גבוהה, תחפש את הפרסום סביבה. יש בה את האור וההבנה.

איריס - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. תחפש את החופש והריגושים, קשורה למשפחה, אגו גבוה, עוקצנית במקצת, דברים יזוזו בצורה קשה.

אירית - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו ללכת למקומות טובים יותר, בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, עוקצנית במקצת. מחוברת לקרקע, מחוברת לתת מודע שלה. אגו גבוה ובעלת רגישות פנימית גבוהה.

אלה - ילדה זו תהיה בעלת יכולת העברת מסרים גבוהה, באה לעולם להראות לנו דרכים טובות יותר. יצירתית, נתינה גבוהה, תקשורתית. יש בה את האור וההבנה.

אלונה - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. תחפש את החופש והריגושים, קשורה למשפחה, בעלת חשיבה קונקרטית. זקוקה לפרסום סביבה. יצירתית, תנסה לחבר בין אנשים.

אליאן - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. תחפש את החופש והריגושים, קשורה למשפחה, בעלת חשיבה קונקרטית. זקוקה לפרסום סביבה. יצירתית, אגו גבוה, חריצות וקושי לוותר.

אליאנה - ילדה זו תהיה בעלת חשיבה שונה משל האחר. חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה. מאוד רוחנית, כושר איבחון גבוה. זקוקה למנוחה על מנת "לטעון מצברים". יכולת הובלה. תחפש את הפרסום. תהיה בה ההארה והבנה. חריצות מאוד גבוהה, יכולת להתרכז ברמה גבוהה. משיכה ליופי ולפאר.

אליה - ילדה זו לא תאהב שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף להיות עצמאית. תחפש את הפרסום סביבה, נמשכת לשונה, תחפש את הנסתר והמיסטיקה. יכולת למידה גבוהה.

אלינוי - ילדה זו תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכוון יש לכוונה מגיל צעיר, אנרגטית מאוד, תשאף להגיע במהירות לסמכויות וכספים. עוקצנית במקצת. אגו גבוה, קושי להתפשר. יכולת הובלה והנהגה.

אליס - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם. חוש צדק מפותח, אהבה לחופש. הרבה פעמים תרגיש מוגבלת ומעוכבת.

אלירז - ילדה זו תהיה אנרגטית, זקוקה להרבה חופש ותנועה, תחפש את השונה והנסתר. תחפש את הפרסום סביבה, זקוקה שידעו שהיא בסביבה, אגו גבוה, יהיה לה הכח, הדייקנות והסדר.

אמה - ילדה זו לא תאהב שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף להיות עצמאית. תחפש את הפרסום סביבה, נמשכת לשונה, תחפש את הנסתר והמיסטיקה. תהיה בעלת תכונה אימהית, יהיה לה המרץ, הכח להצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה פנימית והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד.

אמונה - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אהבה לאנשים, חיוך קבוע על פניה, רצון לעזור לאנשים. תחפש את הפרסום סביבה, משיכה לשונה. תהיה בעלת תכונה אימהית, יהיה לה המרץ, הכח להצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה פנימית והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד.

אמילי - ילדה זו לא תאהב שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף להיות עצמאית. תהיה עוקצנית במקצת. יכולת הובלה והנהגה. תהיה עליה שמירה. תהיה בעלת תכונה אימהית, יהיה לה המרץ, הכח להצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה פנימית והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד.

אמירה - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, רגישות גבוהה. תחפש את היציבות בחייה. בעלת רעיונות וחידושים. יכולת הובלה והנהגה. עקשנות ונחישות לדרכה. בעלת תכונה אימהית, יהיה לה המרץ, הכח להצלה, ההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה פנימית והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד.

אן - ילדה זו תהיה הרמונית, מחוברת מאוד למשפחתה, תישאף להסתדר עם כולם. אנרגטית ועוצמתית, מאוזנת, חשיבתה תהיה קונקרטית ומבוססת על איסוף נתונים. יש יכולת תיכנונית וביצועית ברמה גבוהה מאוד. משיכה למיסטיקה ולניסתר.

אנה - ילדה זו תהיה רגישה מאוד, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, תימצא בסביבה של מצבים סבוכים ורגישים של האדם.
תחפש את החופש והריגושים, קשורה למשפחה, קינאה ורכושנות תהיה נחלתה. בעלת חשיבה קונקרטית.
יש יכולת תיכנונית וביצועית ברמה גבוהה מאוד. משיכה למיסטיקה ולשונה. תחפש את הפרסום והזוהר.

אוסנת - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, תחפש את היציבות בחייה.
עקשנות ונחישות לדרכה. מחוברת לתת מודע שלה. חוש גבוה לצדק, אהבה לחופש, תרגיש מעוכבת ומוגבלת למרות נחישותה להצלחה.

אסתר - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, תחפש את היציבות בחייה. עקשנות ונחישות לדרכה.
מחוברת לתת מודע שלה. חוש גבוה לצדק, אהבה לחופש, תרגיש מעוכבת ומוגבלת למרות נחישותה להצלחה. רגישות גבוהה, יכולת ניתוחית גבוהה.

אפריל - ילדה זו תשים את משפחתה בראש, הרמונית ומסתדרת עם כולם. תחפש להגיע לפסגה במהירות. רגישות גבוהה, יש בה את הנדיבות וההתחשבות.

אפרת - ילדה זו תשים את משפחתה בראש, הרמונית ומסתדרת עם כולם. תחפש להגיע לפסגה במהירות. רגישות גבוהה, יש בה את הנדיבות וההתחשבות. מחוברת לתת מודע שלה, משיכה למיסטיקה ולנסתר. תחפש את היציבות.

אראלה - ילדה זו תהיה יצירתית, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אהבה לילדים, אוהבת להיות בחברת אנשים, יכולת הובלה והנהגה, נחישות ועקשנות בפנימיות שלה, יכולת למידה.

ארבל - ילדה זו תהיה בעלת הרבה אנרגיות לעשייה, יצרים חזקים, יכולת לעשות כמעט הכל ופה יש את קושי הבחירה. רגישות מאוד גבוהה, יצירתית מאוד. תחפש את הכספים והסמכויות.

אריאלה - ילדה זו תשים לב לכל פרט ופרט, ביקורתית, יכולת לצפות מהלכים קדימה, פרפקציוניסטית, רגליים על הקרקע. חשיבה אנליטית, תחפש את היציבות בחייה. עקשנות ונחישות לדרכה. נחישות ועקשנות להשגת מטרתה.

ארין - ילדה זו באה לעולם להראות לנו דרך טובה יותר, באה כדי להדריך אותנו, תחפש את הפרסום סביבה. בעלת רגשות סוערים. יכולת תיכנון גבוהה, משיכה למיסטיקה ולשונה.

אתל - ילדה זו תהיה בעלת אנרגיות מאוד חזקות, שאיפה לכסף ולסמכות, נחושה מאוד בדרכה. לא מוותרת עד שמשיגה את מטרותיה. בפנימיות שלה היא תחפש את היציבות, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת למידה. נדיבות וטוב לב.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות א....