בנות - שמות שמתחילים באות נ....


 

שמות שמתחילים באות נ

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

נאוה – ילדה זו תישאף להגיע רחוק, אנרגטית, יצרים חזקים, חשיבתה סמכותית מאוד, תימשך לגברים בעלי תפקידים וסמכויות, מרגישה היא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, הרבה פעמית עושה ואומרת דברים ללא חשיבה ולאחר מכן מצטערת על כך. יש בה את האור והידע, צריכה פרסום סביבה, תחפש את היזון בחייה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נאוית - ילדה זו תישאף להגיע רחוק, אנרגטית, יצרים חזקים, חשיבתה סמכותית מאוד, תימשך לגברים בעלי תפקידים וסמכויות, מרגישה היא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, הרבה פעמית עושה ואומרת דברים ללא חשיבה ולאחר מכן מצטערת על כך. תחפש את היציבות והמשפחתיות, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, בעלת רעיונות וחידושים, חרוצה ודייקנית, צריכה פרסום סביבה, תחפש את האיזון בחייה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נואל - ילדה זו תהיה משפחתית והרמונית, תסתדר עם כולם, תנסה לפשר בין אנשים, שירותית מאוד באופיה, לא תיסתבך עם אנשים, בעלת אינטלגנציה ריגשית גבוהה, בעלת יכולת תיכנונית ברמה גבוהה, יש בה הרבה נדיבות ולב גדול, משכילה ובעלת יכולת למידה גבוהה, תהיה מאוזנת ומחוברת לעצמה.

נוגה – ילדה זו תהיה בעלת חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תישאף לניהול ועצמאות, חשיבה מבוססת על איסוף נתונים, תכבד כל עבודה שתקבל, חרוצה מאוד, תהיה עליה שמירה גבוהה, יהיה בה את האור והידע, בעלת משמעת עצמית גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נוי – ילדה זו תהיה עם חיוך על הפנים, רומנטית, תחפש קשרים רציניים, יצירתית, ידיים טובות לעשייה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת אנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחר אנשים רק כדי לרצותם, הססנות מסוימת בחייה, בעלת יכולת הבאת חידושים, משמעת עצמית גבוהה, נתינה גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נויה - ילדה זו תישאף להגיע רחוק, אנרגטית, יצרים חזקים, חשיבתה סמכותית מאוד, תימשך לגברים בעלי תפקידים וסמכויות, מרגישה היא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, הרבה פעמית עושה ואומרת דברים ללא חשיבה ולאחר מכן מצטערת על כך. עלת יכולת הבאת חידושים, משמעת עצמית גבוהה, נתינה גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע.

נועה – ילדה זו תחפש את הריגושים בחייה, תלך על הקצה, קשה לה להיות במסגרת, צריכה אוויר ופרסום בחייה, קשורה למדיה, צריכה שכולם ירגישו בנוכחותה, תחפש גבר לא שיגרתי, בעלת נוכחות, משתעממת מהר, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע. משמעת עצמית גבוהה, רכושנות ועקשנות.

נועם - ילדה זו תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, לא מתלהבת מכלום, מנתחת כל דבר, סקרנית מאוד, חשיבה אנליטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, רגליים על הקרקע, פרפקציוניסטית, לא בורחת מאחריות, תחפש גבר יציב בחייו, תהיה בעל יכולת תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולניסתר, למיניות ולחוש השישי. בעלת משמעת עצמית גבוהה, יהיה בה את הכח והמרץ להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה , בעלת תכונה אימהית, בעלת ביקורת עצמית גבוהה, שאפתנית, רכושנית ועקשנית.

נופר - ילדה זו תהיה עם חיוך על הפנים, רומנטית, תחפש קשרים רציניים, יצירתית, ידיים טובות לעשייה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת אנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחר אנשים רק כדי לרצותם, הססנות מסוימת בחייה, יכולת הנהגה וביצוע משימות, משמעת עצמית גבוהה, נתינה גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי, תחפש להשיג במהירות את הפאר והתענוג.

נור - ילדה זו תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, לא מתלהבת מכלום, מנתחת כל דבר, סקרנית מאוד, חשיבה אנליטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, רגליים על הקרקע, פרפקציוניסטית, לא בורחת מאחריות, תחפש גבר יציב בחייו, תהיה בעל יכולת תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולניסתר, למיניות ולחוש השישי. יכולת הובלה והנהגה, יכולת לבצע את שאיפותיה, משמעת עצמית גבוהה.

נורית – ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו לחיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה, משיכה ליופי ולהרמוניה, תחפש את היציבות והמשפחתיות בחייה, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הובלת חידושים לידי ביצוע, יכולת הובלה והנהגה, משמעת עצמית גבוהה, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נטלי - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך אותנו לחיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה, משיכה ליופי ולהרמוניה, תחפש את היציבות והמשפחתיות בחייה, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הובלת חידושים לידי ביצוע, נדיבה ומתחשבת,שאיפתה להיות במרכז, דחף לשליטה ולהישגיות, גאווה ותעוזה, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולנסתר, למיניות ולחוש השישי.

נטע - ילדה זו תהיה עם חיוך על הפנים, רומנטית, תחפש קשרים רציניים, יצירתית, ידיים טובות לעשייה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת אנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחר אנשים רק כדי לרצותם, הססנות מסוימת בחייה, נתינה גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. דחף לשליטה ולהישגיות, גאווה ותעוזה,

ניבה - ילדה זו תהיה ביקורתית, תשים לב לכל דבר, יכולה לצפות מהלכים מראש, אנליטית, סקרנית מאוד, חשיבה מרובה, כושר אילתור גבוה, יש לה תשובה לכל דבר, רגליים על הקרקע, פרפקציוניסטית, בעלת כושר תיכנון גבוה, משיכה למיסטיקה, יהיה בה האור והידע, יכולת הובלה ונחישות.

נילי - ילדה זו תהיה בעלת חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תישאף לניהול ועצמאות, חשיבה מבוססת על איסוף נתונים, תכבד כל עבודה שתקבל, יכולת הבאת חידושים, עוקצנית במקצת, חרוצה ודייקנית, נדיבה ומתחשבת, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. בעלת ביקורת עצמית גבוהה, שאפתנית, רכושנית ועקשנית.

ניצה - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, זקוקה לזוגיות באופן תמידי אך הדברים ילכו קשה בנושא זה, דימיון מפותח וכושר כתיבה גבוה, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע, חרוצה ודייקנית, תשלב בין הרצון לשליטה, אידיאלים והצדק.

ניקול – ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, תחפש את הגבר המטפל, המדריך והלומד, הרבה פעמים תימצא לבד, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, צריכה מנוחה מרובה כדי ל"טעון מצברים, אוהבת ללמוד, פרקטית, רכושנית ומינית, נדיבה ומתחשבת, בעלת משמעת עצמית גבוהה, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי.

נירה - ילדה זו תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, לא מתלהבת מכלום, מנתחת כל דבר, סקרנית מאוד, חשיבה אנליטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, רגליים על הקרקע, פרפקציוניסטית, לא בורחת מאחריות, תחפש גבר יציב בחייו, תהיה בעל יכולת תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע, יכולת הובלת רעיונות חדשים לידי ביצוע, חרוצה ודייקנית.

נירית - ילדה זו תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, לא מתלהבת מכלום, מנתחת כל דבר, סקרנית מאוד, חשיבה אנליטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר אילתור גבוה, רגליים על הקרקע, פרפקציוניסטית, לא בורחת מאחריות, תחפש גבר יציב בחייו, תהיה בעל יכולת תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, משיכה למיסטיקה ולניסתר, למיניות ולחוש השישי. תחפש את האיזון והמשפחתיות, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הבאת רעיונות לידי ביצוע, עוקצנית במקצת.

נעמה - ילדה זו תהיה עם חיוך על הפנים, רומנטית, תחפש קשרים רציניים, יצירתית, ידיים טובות לעשייה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת אנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחר אנשים רק כדי לרצותם, הססנות מסוימת בחייה, נתינה גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. דחף לשליטה ולהישגיות, גאווה ותעוזה, יהיה בה את האור והידע, יהיה בה את הכח והמרץ להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה , בעלת תכונה אימהית.

נעומי - ילדה זו תחפש את הריגושים בחייה, תלך על הקצה, קשה לה להיות במסגרת, צריכה אוויר ופרסום בחייה, קשורה למדיה, צריכה שכולם ירגישו בנוכחותה, תחפש גבר לא שיגרתי, בעלת נוכחות, משתעממת מהר, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע, יהיה בה את הכח והמרץ להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה , בעלת תכונה אימהית. בעלת משמעת וביקורת עצמית, רכושנות ועקשנות.

נצחיה - ילדה זו תהיה בעלת חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תישאף לניהול ועצמאות, חשיבה מבוססת על איסוף נתונים, תכבד כל עבודה שתקבל, חרוצה מאוד, יהיה בה את האור והידע, בעלת משמעת עצמית גבוהה, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. תשים דגש על העולם הזה, תשלב בין הרצון לשליטה, האידיאלים שלה והצדק.

נתנאלה - ילדה זו תחפש את הריגושים בחייה, תלך על הקצה, קשה לה להיות במסגרת, צריכה אוויר ופרסום בחייה, קשורה למדיה, צריכה שכולם ירגישו בנוכחותה, תחפש גבר לא שיגרתי, בעלת נוכחות, משתעממת מהר, בעלת כושר תיכנון וביצוע, בעלת רגשות סוערים, נמשכת למיסטיקה, לניסתר, למיניות ולחוש השישי. יהיה בה את האור והידע, נדיבה ומתחשבת, תחפש את היציבות, מחוברת לתת מודע שלה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות נ....