בנות - שמות שמתחילים באות ח....


 

שמות שמתחילים באות ח...

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

חביבה – ילדה זו באה לעולם על מנת להראות לנו דרכים טובות יותר, בעלת יכולת דיבור גבוהה, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת יכולת הבאת חידושים, רגישות פנימית גבוהה, קשורה להוריה, זקוקה לחופש ומרחב.

חבצלת – ילדה זו תהיה אנרגטית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש למקדה בגיל צעיר, תשאף להגיע לכספים ולסמכויות במהירות, חייבת להיות בפעילות. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. תחפש את אזורי הכח והשליטה (צבא, משטרה, חוקים) , בעלת יכולת למידה, יצירתית וקלת דעת.

חגית – ילדה זו תהיה בעלת יכולת טיפולית גבוהה, אינטואיציה גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לא לאבד שליטה, זקוקה למנוחה על מנת ל"טעון מצברים". בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, פוטנציאל לשפע חומרי ורוחני.

חדוה – ילדה זו זקוקה להרבה אוויר וחופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, בעלת נוכחות, צריכה שידעו שהיא באזור. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. תחפש את ה"ריב הקטן". צריכה להיזהר מהפסדי כספים. תנסה לחבר בין אנשים.

חוה – ילדה זו לא תאהב שיגידו לה מה לעשות ולכן תישאף לעצמאות וניהול, בעלת אגו גבו, פגיעה מאוד, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. תנסה לחבר בין אנשים. תחפש את הפרסום והמרחב לתנועה.

חופית - ילדה זו באה לעולם על מנת להראות לנו דרכים טובות יותר, בעלת יכולת דיבור גבוהה, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת יכולת הבאת חידושים, תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, תחפש להגיע מהר לתענוג והפאר. יכולת הובלה והנהגה.

חושן - ילדה זו תהיה פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים. יכולת ניתוחי ברמה גבוהה, יכולת לראות מהלכים קדימה, בעלת כושר אילתור, יש לה תשובה לכל דבר. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. תנסה לחבר בין אנשים, ילדה זו תוכל להשיג את טרותיה.

חיה - ילדה זו זקוקה להרבה אוויר וחופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, בעלת נוכחות, צריכה שידעו שהיא באזור. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת יכולת ניהול והנהגה, יכולת הבאת רעיונות וחידושים.

חמדה – ילדה זו תהיה בעלת נתינה גדולה, יצירתית, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אוהב לעזור לחבריה, אוהבת לצחוק, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת תכונה אימהית, תחפש את המריבות הקטנות, יהיה בה את המרץ והכח להצלה.

חן - ילדה זו תהיה פרפקציוניסטית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים. יכולת ניתוחי ברמה גבוהה, יכולת לראות מהלכים קדימה, בעלת כושר אילתור, יש לה תשובה לכל דבר. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת יכולת תיכנון גבוהה. זקוקה לחופש ולפרסום.

חנה - ילדה זו באה לעולם על מנת להראות לנו דרכים טובות יותר, בעלת יכולת דיבור גבוהה, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. יכולת תיכנון גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר. זקוקה לאוויר ולחופש.

חני - ילדה זו זקוקה להרבה אוויר וחופש, תעשה הרבה שינויים בחייה, בעלת נוכחות, צריכה שידעו שהיא באזור. בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. בעלת יכולת ניהול והנהגה, יכולת הבאת רעיונות וחידושים. יכולת תיכנון גבוהה.

חנית - ילדה זו באה לעולם על מנת להראות לנו דרכים טובות יותר, בעלת יכולת דיבור גבוהה, בילדה זו יהיה את החן אך גם את הכח, תשים דגש על העולם הזה, צריכה להיזהר מהיסחפות אחרי האסור. יכולת תיכנון גבוהה, משיכה למיסטיקה ולניסתר. תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה. 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות ח....