בנות - שמות שמתחילים באות ק-ר....


 

שמות שמתחילים באות ק- ר...

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

קארין – ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, קשה לה שאומרים לה מה לעשות לכן תישאף לעצמאות ולניהול. ילדה זו תכבד כל עבודה, תהיה חרוצה, בעלת חוש אסתטי גבוה. תהיה רכושנית, פרקטית ומינית. בעלת יכולת הובלה של דברים לידי מעשה, תימשך למיסטיקה ולניסתר. תחפש את האיזון, יהיה לה את כח הרצון והשאיפה להגיע רחוק.

קארן – ילדה זו באה לעולם להדריך אותנו לחיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה, משיכה ליופי ולהרמוניה. ילדה זו תכבד כל עבודה, תהיה חרוצה, בעלת חוש אסתטי גבוה. תהיה רכושנית, פרקטית ומינית. בעלת יכולת הובלה של דברים לידי מעשה, תימשך למיסטיקה ולניסתר. תחפש את האיזון, יהיה לה את כח הרצון והשאיפה להגיע רחוק.

קולט - ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, קשה לה שאומרים לה מה לעשות לכן תישאף לעצמאות ולניהול. ילדה זו תכבד כל עבודה, תהיה חרוצה, בעלת חוש אסתטי גבוה. תהיה רכושנית, פרקטית ומינית. שאיפתה להיות במרכז, בעלת רוחב לב, דחף לשליטה ולהישגיות. תנסה לחבר בין אנשים, נדיבה ומתחשבת.

קורל – ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, ילדה טובה ויצירתית, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , תצליח לבטא את כישוריה, ילדה המתחשבת בזולת, אוהבת לעזור לאנשים, כושר התנדבות גבוה, תנסה לחבר ולפשר בין אנשים, יכולת הובלת דברים לידי מעשה.

קטי – ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, צריכה להיזהר לא להידבק במהירות במחלות, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. דימיון מפותח, חשיבה מרובה. בעלת יכולת הבאת דברים לידי מעשה. שאיפתה להיות במרכז, בעלת רוחב לב, דחף לשליטה ולהישגיות.

קים – ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות שלה, תהיה הרמונית ומסתדרת עם כולם, תנסה לחבר בין אנשים, בעלת יכולת הבאת דברים לידי מעשה. יהיה בה את המרץ, הכח וההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד. בעלת תכונה אימהית. פרקטית ורכושנית.

קלודיה - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, צריכה להיזהר לא להידבק במהירות במחלות, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. דימיון מפותח, חשיבה מרובה. תהיה פרקטית, רכושנית ומינית. יהיה בה הידע וההארה, נדיבה ויצירתית, תחפש את המריבות הקטנות, צריכה להיזהר מהפסדי כספים, יכולת הובלת רעיון לידי ביצוע.

קלרה - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, צריכה להיזהר לא להידבק במהירות במחלות, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם. דימיון מפותח, חשיבה מרובה. תהיה פרקטית, רכושנית ומינית. יהיה בה הידע וההארה, נדיבה ויצירתית, יהיה בה את כח הרצון והשאיפה.

קמי - ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות שלה, תהיה הרמונית ומסתדרת עם כולם, תנסה לחבר בין אנשים, בעלת יכולת הבאת דברים לידי מעשה. יהיה בה את המרץ, הכח וההגנה האינסופית, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה במיוחד. בעלת תכונה אימהית. פרקטית ורכושנית.

קרול - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, ילדה טובה ויצירתית, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , תצליח לבטא את כישוריה, ילדה המתחשבת בזולת, אוהבת לעזור לאנשים, כושר התנדבות גבוה, תנסה לחבר ולפשר בין אנשים, יכולת הובלת דברים לידי מעשה.

קרן – ילדה זו תהיה אנרגטית, יכולה לעשות הכל ולכן יש צורך לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיזהר מפציעות פיזיות, ראייתה חומרית וסמכותית, זקוקה להיות בפעילות מתמדת. פרקטית, רכושנית ומינית. משיכה לשונה ולניסתר, יכולת תיכנון גבוהה, כושר מנהיגות, כח רצון ותנופה.

קרן אור - ילדה זו תהיה אנרגטית, יכולה לעשות הכל ולכן יש צורך לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיזהר מפציעות פיזיות, ראייתה חומרית וסמכותית, זקוקה להיות בפעילות מתמדת. פרקטית, רכושנית ומינית. משיכה לשונה ולניסתר, יכולת תיכנון גבוהה, כושר מנהיגות, כח רצון ותנופה. תנסה לחבר בין אנשים, תחפש את האיזון.

קרנית – ילדה זו תהיה בעלת נחישות גבוהה, שמה לב לכל פרט ופרט ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יכולת לצפות מהלכים קדימה, כושר אילתור גבוה, אנליטית מאוד, יש לה תשובה לכל דבר. פרפקציוניסטית ובעלת עקרונות, רכושנית ופרקטית. תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הובלת רעיון לידי מעשה, משיכה למיסטיקה ולניסתר.


שמות שמתחילים באות ר...

ראובנה – ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, יצירתית, אהבה גדולה לילדים, חיוך קבוע על פניה, רומנטית ותחפש קשר רציני. דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אוהבת לבלות ולהיות בחברת אנשים, צריכה להיזהר שלא להיגרר רק כדי לרצות את החבר'ה. אוהבת להיות בחברה צעירה ותוססת. תחפש את היציבות בחייה, משיכה למיסטיקה ולניסתר, יכולת תיכנון גבוהה, יש בה את האור והידע. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון.

ראומה – ילדה זו באה לעולם להדריך ולהעביר לנו מסרים על מנת שיהיו לנו חיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה ויש לה משיכה ליופי ולהרמוניה. יש בה את האור והידע. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. תחפש את האיזון בחייה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת האינטואיציה הרוחנית הגבוהה.

ריבקה – ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, בעלת דימיון מפותח, יכולת כתיבה גבוהה, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, צריכה להיזהר מהידבקויות מהירות במחלות, בעלת נשיות, יש בה את האור והידע, צריכה להיות בתנועה, יכולת הבאת רעיונות לידי ביצוע. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. פרקטית מאוד.

רוז – ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות, תהיה הרמונית ותסתדר עם כולם, חשוב לה שבן זוגה יסתדר עם משפחתה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. פרקטית מאוד. אנרגטית, ויהיה בה חוסר שקט, בעלת משמעת עצמית גבוהה,

רוחמה – ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, יכולת טיפולית גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים". תשים דגש על העולם הזה, יהיה בה את האור והידע, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת האינטואיציה הרוחנית הגבוהה.

רויטל - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, יצירתית, אהבה גדולה לילדים, חיוך קבוע על פניה, רומנטית ותחפש קשר רציני. דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אוהבת לבלות ולהיות בחברת אנשים, צריכה להיזהר שלא להיגרר רק כדי לרצות את החבר'ה. אוהבת להיות בחברה צעירה ותוססת. תחפש את היציבות בחייה. נדיבה ומתחשבת, שאיפתה להיות במרכז ודחף להישגיות. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון

רוית – ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, חרוצה ודייקנית, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל

רומי - ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, חרוצה ודייקנית, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, תכונה אימהית, בעלת אינטואיציה ויכולת רוחנית גבוהה.

רון - ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. משיכה למיסטיקה ולניסתר.

רונה – ילדה זו באה לעולם להדריך ולהעביר לנו מסרים על מנת שיהיו לנו חיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה ויש לה משיכה ליופי ולהרמוניה. יש בה את האור והידע. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. תחפש את האיזון בחייה, תימשך לשונה ולניסתר.

רונה לי - ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. משיכה למיסטיקה ולניסתר. יהיה בה את האור והידע, תחפש פרסום, נדיבה ומתחשבת, יכולת הובלת רעיונות לידי מעשה.

רונית - ילדה זו באה לעולם להדריך ולהעביר לנו מסרים על מנת שיהיו לנו חיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה ויש לה משיכה ליופי ולהרמוניה. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. תחפש את האיזון בחייה, תימשך לשונה ולניסתר. תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה

רות - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, יצירתית, אהבה גדולה לילדים, חיוך קבוע על פניה, רומנטית ותחפש קשר רציני. דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אוהבת לבלות ולהיות בחברת אנשים, צריכה להיזהר שלא להיגרר רק כדי לרצות את החבר'ה. אוהבת להיות בחברה צעירה ותוססת. תחפש את היציבות בחייה ותהיה מחוברת לתת מודע שלה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. תנסה לחבר בין אנשים.

רותם - ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, יכולת טיפולית גבוהה, חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, בעלת יכולת רוחנית גבוהה מאוד, צריכה לנוח על מנת ל"טעון מצברים". בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת האינטואיציה הרוחנית הגבוהה. תחפש את היציבות והקרקע ותהיה מחוברת לתת מודע שלה. תנסה לחבר בין אנשים.

רז - ילדה זו באה לעולם להדריך ולהעביר לנו מסרים על מנת שיהיו לנו חיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה ויש לה משיכה ליופי ולהרמוניה. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. אנרגטית ויהיה בה חוסר שקט.

רזיאלה – ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, משיכה לאסתטיקה, רוצה להנהיג ולהוביל, חרוצה ומכבדת כל עבודה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. אנרגטית ויהיה בה חוסר שקט. יהיה בה את האור והידע, נדיבה ומתחשבת, יכולת הובלת רעיונות לידי מעשה.

רחל - ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. נדיבה ומתחשבת, תשים דגש על העולם הזה.

רחלה - ילדה זו באה לעולם להדריך ולהעביר לנו מסרים על מנת שיהיו לנו חיים טובים יותר, בעלת אינטואיציה גבוהה ויש לה משיכה ליופי ולהרמוניה. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. נדיבה ומתחשבת, תשים דגש על העולם הזה. יהיה בה את האור והידע.

ריטה – ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, יצרית וסמכותית, צריך לכוונה מגיל צעיר כדי שתתמקד ולא תתפזר, צריכה להיזהר מפציעות פיזיות, ראייתה חומרית, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יהיה בה את האור והידע, שאיפתה להיות במרכז ודחף להישגיות.

רימונה – ילדה זו תלך על ה"קצה", תעשה הרבה שינויים בחייה, חיה בשביל ריגושים, בעלת נוכחות, צריכה שאנשים ידעו שהיא בסביבה, צריכה פרסום סביבה, קשה לה להתמיד ולהתחייב. פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יהיה בה את האור והידע, משיכה למיסטיקה ולשונה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת האינטואיציה הרוחנית הגבוהה. תנסה לחבר בין אנשים.

רינה - ילדה זו תהיה עניינית, תשים לב לכל דבר ושום דבר לא יברח לה מהעיניים, פרפקציוניסטית, יש לה תשובה לכל דבר, כושר איתור גבוה, חושבת הרבה, ביקורתית ובעלת עקרונות, משמעת עצמית גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יהיה בה את האור והידע, משיכה למיסטיקה ולניסתר. יכולת הובלת מהלכים לידי ביצוע.

רינת - ילדה זו תהיה בעלת נתינה גבוהה, יצירתית, אהבה גדולה לילדים, חיוך קבוע על פניה, רומנטית ותחפש קשר רציני. דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , אוהבת לבלות ולהיות בחברת אנשים, צריכה להיזהר שלא להיגרר רק כדי לרצות את החבר'ה. אוהבת להיות בחברה צעירה ותוססת. תחפש את היציבות בחייה ותהיה מחוברת לתת מודע שלה, משיכה למיסטיקה ולניסתר, יכולת תיכנון גבוהה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון.

רננה - ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, יצרית וסמכותית, צריך לכוונה מגיל צעיר כדי שתתמקד ולא תתפזר, צריכה להיזהר מפציעות פיזיות, ראייתה חומרית, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יהיה בה את האור והידע, יכולת תיכנון גבוהה ובעלת משיכה למיסטיקה ולניסתר.

רננית - ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, יצרית וסמכותית, צריך לכוונה מגיל צעיר כדי שתתמקד ולא תתפזר, צריכה להיזהר מפציעות פיזיות, ראייתה חומרית, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. יכולת תיכנון גבוהה ובעלת משיכה למיסטיקה ולניסתר, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה.

רעות - ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, משיכה לאסתטיקה, רוצה להנהיג ולהוביל, חרוצה ומכבדת כל עבודה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. תחפש את היציבות ותהיה מחוברת לתת מודע שלה, תנסה לחבר בין אנשים, בעל משמעת עצמית גבוהה, רכושנות ועקשנות.

רעיה - ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות, תהיה הרמונית ותסתדר עם כולם, חשוב לה שבן זוגה יסתדר עם משפחתה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון, בעלת משמעת עצמית גבוהה, רכושנית ועקשנית, יכולת הובלת רעיונות לידי מעשה.

רפאלה - ילדה זו תהיה בעלת אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לניהול ועצמאות, משיכה לאסתטיקה, רוצה להנהיג ולהוביל, חרוצה ומכבדת כל עבודה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון. נדיבה ומתחשבת, יהיה בה את האור והידע, תחפש להשיג במהירות את התענוג והפאר.

רקפת - ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות, תהיה הרמונית ותסתדר עם כולם, חשוב לה שבן זוגה יסתדר עם משפחתה, פוטנציאל גבוה שתגיע להישגים, יהיה בה את כושר המנהיגות וכח הרצון, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, תחפש להשיג מהר את הפאר והעונג, תהיה פרקטית ורכושנית.

רשל - ילדה זו תהיה אנרגטית מאוד, סמכותית אך עם חיוך על הפנים, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל לכן יש לכוונה מגיל צעיר, תפעל על פי האינסטינקט, יכולת הובלה מהלכים לידי מימוש, תהיה לה את השאיפה וכח הרצון לממש את רצונה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות ק-ר....