בנות - שמות שמתחילים באות מ....


 

שמות שמתחילים באות מ....

א , ב , ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ - ל, מ, נ, ס, ע, פ - צ, ק - ר, ש, ת

כתב: יעקב כהן- קהילת מי לה' אלי

מאי – ילדה זו תשים את משפחתה בראש סדר העדיפויות, תחפש קשר משמעותי, תסתדר עם כולם, תנסה לחבר בין אנשים, תהיה שירותית מאוד, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, בעלת חשיבה קונקרטית, תחפש את האיזון בחייה.

מאיה – ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, יהיה בה את האור והידע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, בעלת חשיבה קונקרטית, תחפש את האיזון בחייה.

מאירה – ילדה זו עיקשת לדרכה, פרפקציוניסטית, שמה לב לכל פרט ושום דבר לא בורח לה מהעיניים, יש לה תשובה לכל דבר, בעלת כושר אילתור גבוה, תחפש את ההיגיון בכל דבר, רגליים על הקרקע, יהיה בה את האור והידע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, בעלת חשיבה קונקרטית, תחפש את האיזון בחייה. יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע.

מור – ילדה זו תהיה עם חיוך על פניה, רומנטית, נתינה גבוהה, אוהבת לעזור לאנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחרי החבר'ה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת צעירים, תחפש קשרים רציניים, תחפש את היציבות והחיבור עם אנשים בחייה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר.

מוריה – ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך ולהראות לנו דרכים טובות יותר לחיות, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה להרמוניה וליופי, רואה את הדברים כמכלול. תחפש את היציבות והחיבור עם אנשים בחייה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, יהיה בה את האור והידע.

מורן – ילדה זו תהיה אנרגטית, ראייתה חומרית וסמכותית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיות בפעילות מתמדת. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, תחפש את היציבות בחייה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע, משיכה למיסטיקה ולרוח.

מזל – ילדה זו תחפש את הפרסום בחייה, זקוקה לריגושים ולשינויים, בעלת נוכחות, צריכה שכולם ידעו שהיא בסביבה, צריכה להיזהר לא להיסחף בהתנהלותה, נדיבה ומתחשבת, קשה לה עם השיגרה, חוסר שקט, אנרגטית. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר.

מיה – ילדה תהיה בעל חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לעצמאות ולניהול, רוצה לקבוע עובדות, חרוצה ומעריכה כל עבודה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, בעלת חשיבה קונקרטית.

מיטל - ילדה זו תהיה אנרגטית, ראייתה חומרית וסמכותית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיות בפעילות מתמדת. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, נדיבה ומתחשבת, דחף לשליטה, דחף להישגים, גאווה ותעוזה.

מיכל - ילדה תהיה בעל חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לעצמאות ולניהול, רוצה לקבוע עובדות, חרוצה ומעריכה כל עבודה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, נדיבה ומתחשבת, בעלת יכולת לימודית גבוהה, אוהבת להיות במרכז הדברים, צריכה להקפיד בתזונה.

מילי - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך ולהראות לנו דרכים טובות יותר לחיות, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה להרמוניה וליופי, רואה את הדברים כמכלול. תחפש את היציבות והחיבור עם אנשים בחייה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, עוקצנית במקצת, נדיבה ומתחשבת, חרוצה ודייקנית.

מימי - ילדה תהיה בעל חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לעצמאות ולניהול, רוצה לקבוע עובדות, חרוצה ומעריכה כל עבודה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, עוקצנית במקצת.

מיקה - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, יהיה בה את האור והידע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, פרקטית, רכושנית ומינית.

מירב - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך ולהראות לנו דרכים טובות יותר לחיות, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה להרמוניה וליופי, רואה את הדברים כמכלול. רגישה ובעלת חיבור חזק למשפחתה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, חרוצה ודייקנית.

מירה - ילדה זו תהיה עם חיוך על פניה, רומנטית, נתינה גבוהה, אוהבת לעזור לאנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחרי החבר'ה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת צעירים, תחפש קשרים רציניים, יהיה בה את האור והידע, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר.

מירי - ילדה זו תהיה אנרגטית, ראייתה חומרית וסמכותית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיות בפעילות מתמדת. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, חרוצה ודייקנית, בעלת הבאת רעיונות חדשים והוצאתם לפועל, עוקצנית במקצת.

מירית - ילדה זו תהיה עם חיוך על פניה, רומנטית, נתינה גבוהה, אוהבת לעזור לאנשים, דברים יסתדרו לה בדקה ה 90 , צריכה להיזהר מהיגררות אחרי החבר'ה, בעלת כושר התנדבות, אוהבת להיות בחברת צעירים, תחפש קשרים רציניים, תחפש את היציבות והקרקע, מחוברת לתת מודע שלה, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, חרוצה ודייקנית, עוקצנית במקצת.

מישל - ילדה זו תהיה בעלת רגישות גבוהה, תימצא במצבים סבוכים ורגישים של האדם, דימיון מפותח, חשיבה מרובה, צריכה להיזהר מהידבקות מהירה במחלות, יהיה בה את האור והידע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, נדיבה ומתחשבת, תהיה עליה שמירה גבוהה.

מלאני - ילדה זו תחפש את הפרסום בחייה, זקוקה לריגושים ולשינויים, בעלת נוכחות, צריכה שכולם ידעו שהיא בסביבה, צריכה להיזהר לא להיסחף בהתנהלותה, נדיבה ומתחשבת, קשה לה עם השיגרה, אנרגטית. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, משיכה לשונה ולניסתר, יכולת הבאת חידושים לעולם, חרוצה ודייקנית, תחפש את האיזון בחייה.

מלכה - ילדה זו תחפש את הפרסום בחייה, זקוקה לריגושים ולשינויים, בעלת נוכחות, צריכה שכולם ידעו שהיא בסביבה, צריכה להיזהר לא להיסחף בהתנהלותה, נדיבה ומתחשבת, קשה לה עם השיגרה, אנרגטית. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, נדיבה ומתחשבת, רוצה להיות במרכז הדברים, צריכה להקפיד על תזונה נכונה. יהיה בה את האור והידע.

מעיין - ילדה זו באה לעולם על מנת להדריך ולהראות לנו דרכים טובות יותר לחיות, בעלת אינטואיציה טובה, משיכה להרמוניה וליופי, רואה את הדברים כמכלולמשיכה למיסטיקה ולניסתר, יכולת הובלת רעיונות לידי ביצוע. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, חרוצה ודייקנית, וקצנית במקצת, משמעת עצמית גבוהה, שאפתנות גבוהה.

מרגלית - ילדה זו תהיה אנרגטית, ראייתה חומרית וסמכותית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיות בפעילות מתמדת. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, תהיה עליה שמירה גבוהה, נדיבה ומתחשבת, יכולת הוצאת רעיונות לידי מעשה.

מרגנית - ילדה תהיה בעל חוש אסתטי גבוה, אגו גבוה, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ולכן תשאף לעצמאות ולניהול, רוצה לקבוע עובדות, חרוצה ומעריכה כל עבודה, בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, תחפש את היציבות והקרקע, תהיה מחוברת לתת מודע שלה, משיכה למיסטיקה ולניסתר, תהיה עליה שמירה גבוהה.

מרי – ילדה זו תהיה בעלת אינטואיציה גבוהה, הרבה פעמים תימצא לבד, זקוקה למנוחה מרובה על מנת ל"טעון מצברים", חשיבה שונה משל האחר, חשיבה לוגית מתוך הפחד לאבד שליטה, בעלת היכולות הרוחניות הגבוהות ביותר. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, בעלת רעיונות חדשים, כח, דייקנית וחרוצה, יכולת הוצאת רעיונות לפועל.

משי - ילדה זו תהיה אנרגטית, ראייתה חומרית וסמכותית, תרגיש שהיא יכולה לעשות הכל ולכן יש לכוונה מגיל צעיר, צריכה להיות בפעילות מתמדת. בעלת תכונה אימהית, יהיה בה את המרץ, הכח להצלה, הגנה גבוהה, בעלת אינטואיציה והיכולת הרוחנית הגבוהה ביותר, חרוצה ודייקנית, בעלת רעיונות חדשים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> בנות - שמות שמתחילים באות מ....