פשטידות

   פשטידת אטריות ותפוחים (קוגל)
פשטידת אטריות ותפוחים (קוגל) החומרים : 250 גר' אטריות רחבות מבושלות וסחוטות מהמים, 3 כפות חמאה או מרגרינה מומסת, 2 ביצים, 4 כפות סוכר, רבע כפית מלח, רבע כפית קינמון 1 כוס תפוחים מגורדים, רבע כוס צמוקים. אופן ההכנה : הקציפי יחד את הביצים, הסוכר, המלח והקינמון. בחשי לתוך התערובת את התפוחים, הצימוקים האטריות והשומן. שימי בכלי אפיה ואפי במשך 40 דקות בתנור בחום בינוני עד גבוה.
לכתבה המלאה »
   פשטידת אורז
פשטידת אורז החומרים :1 כוס אורז, ליטר חלב, קליפת לימון שלמה, קורט מלח, חבילה מרגרינה, 4 ביצים, כוס סוכר (או לפי הטעם). אופן ההכנה: מבשלים את האורז במים במשך דקות אחדות ושופכים את המים. מוסיפים את החלב, ואת קליפת הלימון והמלח ומבשלים באש קטנה מאוד עד שהאורז סופג את כל הנוזלים, מקררים. מערבבים היטב את המרגרינה, החלמונים, הסוכר, מוסיפים את האורז המקורר ומערבבים. מקציפים את החלבונים ומערבבים בקלות באורז. אופים בתבנית משומנת (רצוי פירקס) אוכלים קר או חם.
לכתבה המלאה »
   פשטידת תרד ותפ"א
פשטידת תרד ותפ"א החומרים :3/4 ק"ג תרד, 3/4 תפ"א, בצל גדול,2 כפות שמן,3 ביצים, פטרוזיליה מעט פירורי לחם ותבלינים. אופן ההכנה: לבשל את תפ"א, לאייד את התרד, להשחים את הבצל ולטחון הכל יחד, לערבב אם הביצים והתבלינים, להכניס לפיירקס אם פירורי לחם ולאפות אפשר לפזר למעלה גבינה צהובה מגוררת.
לכתבה המלאה »
   פשטידת תרד
פשטידת תרד החומרים : 250 גרם גבינת כנען,2 ק"ג תרד (או 2 חב' תרד קפוא),3 ביצים 25 גרם מרגרינה (1/8 חבילה), מעט פירורי לחם או קמח מצה. אופן ההכנה : לשטוף ולאדות את התרד עד לאידוי כל הנוזלים, להוסיף את הגבינה והביצים ולבחוש. לשמן תבנית אפיה במעט מרגרינה, לפזר מעט פירורי לחם או קמח מצה, לצקת את עיסת התרד, לפזר מעל פתיתי מרגרינה קשה, ולאפות בתנור בחום בינוני כשעה. החומרים : ק"ג תרד טרי או חבילת תרד קפוא , (אם משתמשים בתרד טרי רוחצים ומרסקים, אם בתרד קפוא - מפשירים בעוד מועד). 1 בצל גדול ...
לכתבה המלאה »
   פשטידת מצות ואגוזים - מתוקה
פשטידת מצות ואגוזים - מתוקה שרי בחלב 5 מצות, סחטי וטחני, הוסיפי 3 חלמונים מוקצפים,50 גרם חמאה או מרגרינה מומסת, חצי כוס סוכר, קליפת לימון מגורדת, חצי כוס אגוזי פקאן טחונים,50 גרם צימוקים, תמצית וניל, כף רום. ערבבי הכל יחד, והוסיפי קצף של 3 חלבונים. שימי בתבנית מרוחה בשמן ואפי בתנור, בחום בינוני כחצי שעה, הוציאי מרחי בריבה, קשטי בקצף של חלבון וסוכר והחזירי לתנור, הוציאי כאשר הקצף נעשה חום.
לכתבה המלאה »
עמוד 3 מתוך 5 התחלה עמוד קודם 1 2 3 4 5 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 3page 4page 5page 6page 7