פשטידות

   פשטידת קמח מצה
פשטידת קמח מצה החומרים : כוס קמח מצה, כוס נוזלים, 3 ביצים, תבלינים, מעט שומן, בצל מגורר. אופן ההכנה : מכינים את התערובת כמו ל"קניידלך" משמנים תבנית ואופים. גם לפשטידה זו פנים רבות, אם היא למנה אחרונה טוב להוסיף קוביות תפוחי עץ, קליפת לימון מגוררת, צימוקים, שקדים קצוצים או אגוזים, סוכר וקינמון.
לכתבה המלאה »
   פשטידת מצה וירקות
פשטידת מצה וירקות טבלי 2 - 3 מצות בחלב או במים. הכיני רסק דק (רצוי בבלנדר) של ירקות למיניהם: בצל, גזר, דלעת, קישוא, חציל, שורש סלרי, פטרוזלינון - ומה שיש. ערבבי כל זה בחצי כוס מים או חלב וביצה מוקצפת. שימי את המילוי בין המצות, אפי בתנור כחצי שעה והגישי כל מנה עם כף שמנת, או עם סלט ירקות חי או עם סלט חסה.
לכתבה המלאה »
   פשטידת גבינה באגוזים
פשטידת גבינה באגוזים מערבבים שלושת רבעי ספל גבינה מגוררת, בספל אגוזים קצוצים. מוסיפים כוס וחצי של לחם לבן מפורר (רק את הפנים ללא הקשה) כוס חלב וביצה מוקצפת, מערבבים. מאדים שתי כפות בצל קצוץ בכף אחד חמאה עד שהבצל ישחים, מוסיפים לתערובת הגבינה, מתבלים בכף מיץ לימון, מלח, פלפל ופפריקה, אופים בתנור בינוני ובתבנית מוארכת ומשומנת במשך שלושת רבעי שעה.
לכתבה המלאה »
   פשטידת קמח תירס ובצל ירוק
פשטידת קמח תירס ובצל ירוק חצי ק"ג גבינה שמנה, 2 אשל,4 ביצים,1 מרגרינה,8 כפיות קמח תירס,3 כפיות קמח אוסם,1 כפית אבקת אפיה. למילוי : 8 בצלים ירוקים קצוצים, 100 גר' גבינה צהובה מגוררת.
לכתבה המלאה »
   פשטידת חצילים
פשטידת חצילים מבשלים חציל מקולף בתוך מים, מסננים ומועכים, מוסיפים שתי ביצים, בצל מגורר דק, תבלינים וכף שטוחה קמח. מרפדים תבנית משומנת בעלה של בצק צרפתי, על העלה מניחים את תערובת החצילים ומכסים בעלה בצק נוסף. מהדקים את קצוות שני העלים, ובעלה העליון מנקבים חורים (בעזרת מזלג חד). אפשר למרוח את העלה העליון בחלמון ביצה ולבזק מעל זה קורט מלח. אופים עד שהבצק משחים.
לכתבה המלאה »
עמוד 4 מתוך 5 התחלה עמוד קודם 1 2 3 4 5 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 4page 5page 6page 7page 8