מתכוני דגים

   ממרח טונה פיקנטי
ממרח טונה פיקנטי החומרים: 3 גבעולי בצל ירוק קצוצים 2 כפות רוטב חזרת (להשיג במעדניות) 1קופסה טונה בשמן 4 כפות סויה אופן ההכנה: לערבב ולצנן. להגיש בלוויית קרקרים .
לכתבה המלאה »
   סלמון מעושן במילוי תפוחי אדמה
סלמון מעושן במילוי תפוחי אדמה גם עם דגים קרים ומעושנים ניתן להכין מעדנים. נסו ותיווכחו! החומרים: 2 כפות מיונז מלח, פלפל 1 חבילה נתחי סלמון מעושן 1 תפוח אדמה אופן ההכנה: מבשלים את תפוח האדמה עד שהוא מתרכך, מסננים ומועכים בעזרת מזלג, מוסיפים את המיונז והתבלינים ומערבבים. מצננים. מניחים מעט מהמלית על כל נתח דג ומגלגלים.
לכתבה המלאה »
   בורי עם זיתים
בורי עם זיתים החומרים: חופן בזיליקום 1/4כוס יין אדום יבש שמן זית לטיגון 6 דגי בורי, חתוכים לפילטים (נתחי פילה) ונקיים מעצמות ¾ כוס זיתים שחורים מגולענים 1/4 כוס שמן זית אופן ההכנה: במעבד מזון טוחנים את הזיתים, שמן הזית, הבזיליקום והיין למעין מחית. מטגנים את הפילטים בשמן זית, כשלוש דקות מכל צד. מניחים את הפילטים בצלחת הגשה ומורחים עליהם את ממרח הזיתים. מגישים בלוויית סלט חי.
לכתבה המלאה »
   סרדינים בתחמיץ
סרדינים בתחמיץ כמה קטנים ככה טעימים! החומרים: מלח, פלפל 6 ענפי רוזמרין 2 שיני שום חתוכות לפרוסות ½ כוס שמן זית לתחמיץ שמן זית לטיגון עמוק 3 קופסאות סרדינים מיץ משלושה לימונים 5 פרוסות לימון ½ כוס קמח אופן הכנת הדגים: טובלים את הדגים בקמח ומלח. מטגנים את הדגים במחבת רחבה בשמן זית עמוק. מניחים על גבי צלחת הגשה. אופן הכנת התחמיץ: שופכים שמן זית לסיר. מוסיפים את הרוזמרין, השום, פרוסות הלימון, המלח והפלפל. מטגנים קלות. מוסיפים את מיץ הלימון. מסירי...
לכתבה המלאה »
   ברבוניות בחמאה ויין - מתכון חלבי
ברבוניות בחמאה ויין - מתכון חלבי החומרים: 2 בצלים ירוקים קצוצים 1 כפית מלח מעט פלפל שחור 2 כפות שמן זית לטיגון פילטים (נתחי פילה) של ברבוניות טריות או קפואות 1.5 כוסות יין לבן חצי יבש 1 חבילה חמאה חתוכה לקוביות אופן ההכנה: זורים פלפל ומלח על הדגים ומטגנים בשמן זית כשלוש דקות מכל צד. מוציאים את הדגים ומניחים ע"ג קערת הגשה. מוסיפים את היין הלבן למחבת ומערבבים עם המשקעים שנותרו מהדג. מוסיפים את החמאה ומבשלים על אש נמוכה, תוך כדי בחישה מתמדת, עד להסמכה. ...
לכתבה המלאה »
עמוד 6 מתוך 9 התחלה עמוד קודם 4 5 6 7 8 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 6page 7page 8page 9page 10