מתכוני בשר לקראת יום העצמאות

   קבבונים ברוטב טחינה
קבבונים ברוטב טחינה של מיקה שרון החומרים: 1/2 ק"ג בשק בקר טחון 1/2 ק"ג בשר טלה טחון 1 כף תערובת תבלינים הכוללת: פפריקה, קארי, כוסברה טחונה, קינמון, כמון וראס אל חנות כפית מלח 1/2 כפית פלפל שחור במעבד מזון טוחנים יחד: צ`ילי בצל ירוק 1/2 צרור נענע 1/2 צרור פטרוזיליה חופן עלי כוסברה 4-5 עלים מגבעולי בזיליקום בצל סגול 2 שיני שום אופן ההכנה: מוסיפים לתערובת הבשר את עשבי התיבול הטחונים, ולשים היטב עד קבלת תערובת אחידה. יוצרים קציצות וצולים בגריל מערבבים יחד את ...
לכתבה המלאה »
   קבב עירקי
קבב עירקי חומרים: 1 ק"ג בשר בקר טרי טחון גס [מומלץ חצי בקר חצי טלה]. מעט שומן כבש 2 בצלים בינוניים קצוצים דק 1 צרור סלרי מעט קמח מצה קורט פלפל שחור אופן ההכנה: מערבבים את הרכיבים יחדיו, מוסיפים מעט מים ומשחילים על שיפוד.
לכתבה המלאה »
   קבב טלה
קבב טלה חומרים: 600 גר` בשר עגל חלב 400 גר` בשר טלה 2 בצלים 6 שיני שום 1/2 כוס פטרוזיליה 3 כפות צנוברים 1 כף בהרט לבנוני מלח לפי הטעם פלפל שחור לפי הטעם הכנה: קוצצים בסכין חדה את הבשר, הבצל, השום והפטרוזיליה. מוסיפים את הצנוברים, הבהרט, המלח והפלפל השחור ומערבבים היטב. מחלקים את התערובת לשמונה ויוצרים קבבים מהתערובת. צולים את הקבב בתנור שחומם מראש לחום גבוה של 250 מעלות כעשר דקות.
לכתבה המלאה »
   קבב עם תוספת של כרובית בטחינה
קבב עם תוספת של כרובית בטחינה של מסעדת אלבאבור החומרים: 1 ק"ג בשר כבש טחון גס חבילת פטרוזיליה 1 כפית מלח 1/2 כפית בהראט 2 בצלים חתוכים לרבעים 4 עגבניות אדומות ובשלות בצק של פיתה (אם אין בצק, ניתן להניח רבעים של פיתה עד לכיסוי הבשר) 1 שן שום 1 פלפל חריף 20 גרם צנובר אופן ההכנה: קוצצים את הבצל כמה שיותר דק. קוצצים את הפטרוזיליה. מערבבים את הבצל, הבשר והפטרוזיליה יחד עם כל התבלינים והצנובר. משפדים את הבשר או יוצרים מהם קציצות. לשיפודים מוסיפים את הרבעים של הבצל. צ...
לכתבה המלאה »
   קבב רומני  מצויין
קבב רומני מצויין חומרים: 1 קילו בשר שפונדרה [800 גרם בשר + 200 גרם שומן] 2 כפיות שטוחות מלח 1 כפית שטוחה פלפל שחור 6 שיני שום מרוסקות 11/2 כוסות מי סודה 2 כפיות אבקת סודה לשתייה אופן ההכנה מערבבים את כל רכיבי הבשר לתערובת אחידה. מכינים קציצות קבב באורך 15 ס"מ ורוחב 3 ס"מ. לא ללוש כמעט בכלל, לסדר על מגש ולהכניס למקרר למנוחת לילה. לצלות על האש.
לכתבה המלאה »
עמוד 4 מתוך 8 התחלה עמוד קודם 1 2 3 4 5 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 4page 5page 6page 7page 8