מתכוני דגים

   מושט בקארי
מושט בקארי החומרים: 1 שן שום פרוסה 1 שן שום חצויה 5 גבעולי כוסברה 2 פרוסות לימון שמן לטיגון דג מושט טרי ונקי 1 כפית קארי מלח ופלפל 1 כף שמן אופן ההכנה: מערבבים את הקארי, המלח והפלפל עם מעט שמן ומורחים את הדג מבפנים ומבחוץ. לתוך בטן הדג מכניסים את השום הפרוס הכוסברה והלימון. מניחים במקרר למשך כשעה וחצי. מחממים את השמן ושן השום החצויה במחבת. מטגנים מספר דקות מכל צד עד להשחמה ומגישים.
לכתבה המלאה »
   נסיכה ברוטב שמנת מתוקה - מתכון חלבי
נסיכה ברוטב שמנת מתוקה - מתכון חלבי כמו שזה נשמע, מדובר במעדן ממשפחת האצולה. לבני מלכים בלבד! החומרים: כפית שטוחה אבקת מרק פרווה בטעם עוף קופסת שימורי פטריות אגוז מוסקט פלפל לבן 6 נתחים יפים של נסיכת הנילוס 1 ביצה פירורי לחם 1 שמנת מתוקה לבישול אופן ההכנה: טובלים את הנתחים בביצה ומצפים בפירורי לחם. מטגנים עד להזהבה מכל צד. למחבת נפרדת שופכים שמנת מתוקה ומביאים לרתיחה. מוסיפים את אבקת המרק ומערבבים. מוסיפים את הפטריות והתבלינים וממשיכים לבשל על א...
לכתבה המלאה »
   קציצות דגים
קציצות דגים חומרים ביצה כוסברה מעט כורכום קורט אגוז מוסקט פלפל לבן מעט כמון 1 ק"ג דג גמבה אדומה בצל גדול 2 שיני שום 2 פרוסות לחם כף שמן לרוטב: עגבניות, מעט שמן, פפריקה מתוקה, 2 שיני שום, מלח, 3 כוסות מים אופן ההכנה טוחנים את הדג עם כל החומרים, מוסיפים את התבלינים ויוצרים כדורים בקוטר 4 ס"מ. הכנת הרוטב: מרסקים את העגבניות. מחממים בסיר עמוק עם מעט שמן. מוסיפים את העגבניות ובוחשים היטב. להוסיף פפריקה, שום, מלח ו- 3 כוסות מים. להביא לרתיחה. מכני...
לכתבה המלאה »
   דגי פורל בבירה לבנה
הבירה הלבנה מעניקה ארומה מיוחדת לדגים, זהירות לא להשתכר! החומרים: חופן פטרוזיליה קצוצה מלח ופלפל מיץ לימון 2 דגי פורל בקבוק בירה לבנה 2 שיני שום כתושות אופן ההכנה: יש להשרות את הדגים במיץ לימון ומלח כחצי שעה. מערבבים את שאר החומרים ויוצקים ע"ג הדגים. אופים בתנור שחומם מראש לחום בינוני, במשך כעשרים דקות.
לכתבה המלאה »
   סלמון ברוטב מיונז וחרדל
סלמון ברוטב מיונז וחרדל מתכון קלי קלות וטעים ביותר! החומרים: 1/2 כפית מיונז 1/2 כף חרדל חבילת סלמון פרוס 2 כפיות אבקת מרק פרווה בטעם עוף אופן ההכנה: מסדרים את פרוסות הסלמון בתבנית ואופים בחום בינוני למשך כ- 20 דקות. מערבבים את שאר החומרים ויוצקים על הדגים. אופים 5 דקות נוספות.
לכתבה המלאה »
עמוד 7 מתוך 9 התחלה עמוד קודם 5 6 7 8 9 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 7page 8page 9page 10page 11