מתכוני דגים

   דגים ברוטב
דג נסיכת הנילוס או דג אחר ללא אדרות, להשחים שום ושמן, להוסיף פטרוזיליה קצוצה, מלח , פלפל להוסיף את הדג ולכסות במים לבשל עד שהמים מצטמצמים והדג רך להוסיף מיץ מלימון לפי הטעם.
לכתבה המלאה »
   ממרח טונה
החומרים : 2 כפות מיונז, קופ' טונה, 2 כפות קטשופ, 4 מלפפונים חמוצים, 7 זיתים ירוקים, ביצה קשה,1/3 כוס מים. אופן ההכנה : מכניסים הכל לפוד - פרוססור ומערבבים עד למחית חלקה.
לכתבה המלאה »
   סלט דגים בשמנת
החומרים: 400 גרם פילה דגים קפוא, 2 ביצים קשות, 3 כפות שקדים קלופים, מלח ופלפל לפי הטעם, כוס מיונית, כוס קטשופ, כוס (או יותר) שמנת חמוצה, מיץ לימון לפי הטעם, 1 כף גמבה קצוצה דק, 1 תפוח עץ קלוף וחתוך לקוביות קטנות. אופן ההכנה: בשלי את הדג במעט מים עם מלח, סנני וצנני. קלפי את השקדים ע"י חליטה במים רותחים, חתכי אותם לרצועות לאורכם. פוררי את הדג בעזרת מזלג אך אל תמעכי אותו. הפרידי בין החלמונים והחלבונים, חתכי את החלבונים לקוביות קטנות וערבבי עם הדגים, השקדים הגמבה והתפוח. הכיני רוטב מהמי...
לכתבה המלאה »
   דג טונה בנוסח מרוקאי
דג טונה בנוסח מרוקאי חומרים 2 ראשי שום חצי כוס שמן חבילת כוסברה טרייה פרוסות של טונה טרייה חצי כוס פפריקה מתוקה רבע כוס פפריקה חריפה כפית מלח בישול 1 פלפל אדום אופן ההכנה משרים את הטונה בעקרה עם מים חמים ומיץ לימון. בצנצנת מערבבים את הפפריקה המתוקה + החריפה + השמן + המלח – עד שאין גושים. בתוך מחבת פורסים את הפלפל האדום ועליו מניחים את הדגים ומפזרים את שיני השום, וביניהם שמים את הכוסברה הקצוצה על הדגים. לאחר מכן שופכים את התערובת של השמן והפפריקה על הדג...
לכתבה המלאה »
   ברבוניות בגריל עטופות בעלי גפן
ברבוניות בגריל עטופות בעלי גפן חומרים חצי לימון סחוט מלח, פלפל שחור 2 שיני שום כתושות 4 ברבוניות גדולות 4 עלי גפן גדולים משומרים ושטופים 4 כפות שמן זית אופן ההכנה מערבבים בקערה את שמן הזית, מיץ הלימון, מלח ופלפל, שום – מורחים את התערובת על הדגים היטב, מבפנים ומבחוץ. יוצקים על הדגים את יתרת התערובת ומשהים למשך שעה. בכל עלה אחד של גפן שמים את הדג ומגלגלים. מורחים את העלה המגולגל במעט שמן זית וצולים על הגריל במשך כ- 5 דקות מכל צד.
לכתבה המלאה »
עמוד 3 מתוך 9 התחלה עמוד קודם 1 2 3 4 5 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 3page 4page 5page 6page 7