מאכלי גבינה

   מאכלי גבינה
לביבת קמח תירס וגבינה צהובה החומרים: 2 כוסות חלב, קורט מלח,2 כוסות קמח תירס דק,75 גרם חמאה או מרגרינה,1 ביצה,100 גרם גבינה צהובה מגורדת. אופן ההכנה : הכניסי את כל החומרים למיקסר וערבבי היטב. שמני תבנית אפיה ושפכי לתוך התבנית מרבית הבצק, פזרי את הבצל והגבינה באופן שונה על פני כל הבצק, שפכי את כמות הבצק הנותרת מעל לפירורי הבצל והגבינה, אפי בתנור בחום בינוני כ40- דקות, הגישי חם או קר.
לכתבה המלאה »
   מאכלי גבינה
מאפה בצק, בצל וגבינה צהובה החומרים:250 גרם קמח,100 גרם מרגרינה, ביצה, בצל קצוץ, מלח, פלפל, אגוז מוסקט. אופן ההכנה: שמים קמח בקערה, מוסיפים מרגרינה ומלח, מערבבים אם הקמח מוסיפים ביצה. לשים לבצק אחיד ומניחים במקרר שעה. לאחר מכן מוציאים מהמקרר, מחלקים ל2- חלקים האחד יותר גדול, עושים עיגול במערוך, שמים בתבנית עגולה שמים על זה בצל מאודה, גבינה מרוסקת מלח, פלפל, מוסקט על זה שמים את עלה הבצק השני. משמנים בשמן את הקצוות ,יוצרים חורים, מורחים בחלמון ואופים 35 דקות.
לכתבה המלאה »
   מאכלי גבינה
קישואים בגבינה החומרים :250 גרם גבינה כחושה "נעמן", 3 קישואים, ביצה, 2 כפות קמח, 2 כפות שמנת, 5 צנוניות, בצל ירוק, מלפפון. אופן הכנה: חתכי 3 קישואים קלופים לפרוסות ארוכות, הוסיפי עליהם מעט מלח, טבלי בתערובת של 2 כפות קמח,ביצה,1/4 כוס מים, טגני בשמן חם. אח"כ מעכי 250 גרם גבינה לבנה כחושה עם 2 כפות שמנת מלח ופלפל הוסיפי לגבינה בצל ירוק קצוץ דק, צנוניות קצוצות, מלפפון טרי או כבוש קצוץ לקוביות. את המילוי הזה הכניסי בין 2 פרוסות קישואים, שפכי מיונית למעלה.
לכתבה המלאה »
   מאכלי גבינה
כרובית ברוטב גבינה החומרים: 1 כרובית,50 גרם חמאה, 3 כפות קמח, ¼ 1 כוסות חלב, כוס גבינה צהובה מגוררת, מלח פלפל לפי הטעם. אופן ההכנה: בשלי את הכרובית במי מלח רותחים עד שתתרכך, סנני, הפרידי את הכרובית לפרחים וערכי בתבנית אפיה. המסי את החמאה במחבת, הוסיפי את הקמח תוך בחישה ובשלי על אש קטנה כשתי דקות, הסירי מעל האש והוסיפי את החלב תוך בחישה מתמדת, החזירי את המחבת לאש ובשלי תוך בחישה עד שהרוטב מסמיך. הסירי מעל האש והוסיפי לרוטב שני שלישים מכמות הגבינה , תבלי במלח ופלפל, בחשי היטב, צקי את הרוטב ...
לכתבה המלאה »
   מאכלי גבינה
בורקס מבצק גבינה החומרים לבצק: 200 גרם גבינה רזה, 200 גרם מרגרינה, 200 גרם קמח, מעט מלח. המלית : 150 גרם גבינה מלוחה, 100 גרם גבינה צהובה, ביצה, פלפל שחור. למריחה: 1 ביצה, לעיטור : שומשום. אופן הכנה: לשים בצק מכל החומרים המיועדים לשם כך ושמים אותו במקרר למשך חצי שעה לפחות (אפשר לשמור במקרר במשך ימים אחדים) מרדדים את הבצק לעלה, מורחים אותו במים, מוציאים עיגולים או ריבועים, שמים על כל חתיכה מילוי, סוגרים מורחים בביצה, טובלים בשומשום ואופים בתנור חם עד שמשחים.
לכתבה המלאה »
עמוד 2 מתוך 3 התחלה עמוד קודם 1 2 3 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 2page 3page 4page 5page 6