במה הנשים שונות מהגברים?


במה הנשים שונות מהגברים?

השוואה בין נשים וגברים?

1. העור של הנשים דק יותר ויבש יותר. בשל המבנה המיוחד של רקמת החיבור, כמו גם בגלל הורמון הפרוגסטרון – העור הנשי נמתח מהר יותר. אצל הגברים, הוא עמיד יותר.


2. לנשים יש לב קטן יותר, ולכן הוא פועם מהר יותר. אם אצל הגברים הוא עושה 72 פעימות בדקה בממוצע, אז אצל נשים – 90. הקירות של החדר השמאלי של הלב דקים יותר וגמישים יותר משל גברים. לכן, לחץ דם גבוה עבורן - פחות מסוכן.


3. בנשים, שורשי השיער בראש יושבים בקרקפת שני מילימטרים עמוק יותר מאשר אצל גברים. לכן, השיער שלהן נושר פחות.


4. משקל המוח של גברים הוא גדול יותר בכמעט 14%. אבל, מצד שני, אונות המוח של נשים מחוברות בעצבים פי שתיים חזקים יותר. לכן, תהליך החשיבה הוא מהיר יותר אצל הנשים.


5. תושבות אירופה חיות בממוצע 6 שנים יותר מאשר הגברים. הסיבה כנראה נעוצה בעובדה שנשים ביחס הורמונלי – יוצאות מהר יותר ממצבים של לחץ, אוכלות פחות מזונות שומניים, מעשנות הרבה פחות ושותות אלכוהול פחות מהגברים.


6. כמות הנוזלים בגוף של נשים היא בערך 50-60%, ואילו נתון זה אצל הגברים הוא 60-70%. בגופם של גברים עוברים בממוצע 4.5 ליטרים של דם, ושל נשים - 3.6 ליטר.


7. שבץ והתקפי לב אצל גברים מתרחשים בתדירות גבוהה יותר גם בשל העובדה שהדם שלהם סמיך יותר משל נשים. על פי בדיקות מעבדה, בכל טיפת דם של גברים נמצאים כמיליון תאי דם יותר מאשר אצל נשים.


8. אלכוהול פוגע בנשים באופן משמעותי יותר מאשר בגברים. זה קורה גם בגלל שהמשקל שלהן הוא קטן יותר, וגם בגלל שאין להן אנזים עיכול אופייני שמנטרל את האלכוהול. לכן, אותה הכמות של אלכוהול משפיעה על נשים חזק יותר ב- 30%.


9. נשים הן פחות אגרסיביות מאשר הגברים. זאת בשל ההורמון טסטוסטרון, המיוצר בגוף הגברי בכמות גדולה פי 10 מאצל הנשים.


10. את הכישלון באהבה, הגברים חווים קל יותר. כדי להיפטר מזכרונות כואבים, הם צריכים רק 3 חודשים, ואילו נשים יכולות לסבול מגעגועים כ- 15 חודשים.


11. מדי יום, הגברים זקוקים ל- 700 קלוריות יותר. זה בגלל שחילוף החומרים שלהם מהיר יותר וטמפרטורת הגוף גם גבוהה יותר בדרך כלל.


12. גוף של אישה מכיל פי 6 יותר זהב מגוף של גבר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> במה הנשים שונות מהגברים?