פשעים שבוצעו על ידי ילדים


פשעים שבוצעו על ידי ילדים

10 פשעים נוראים שביצעו ילדים

נכון להיום, בספרות ובתקשורת, הילדים הם סמל לתמימות. עם זאת, ישנם גם יוצאים מן הכלל, ואם אנחנו מדברים על אלימות חסרת בסיס – אז בהחלט כדאי להפנות מבט למקרים שאנו רוצים להציג בפניכם.


10. ארין קאפי (Erin Caffey) הרגה את כל בני משפחתה.

לארין קאפי היה רצון אחד: היא רצתה לצאת עם החבר שלה - ג'יימס וילקינסון, אבל ההורים שלה היו נגד. אז היא לקחה את העניינים לידיה, ותכננה את רצח בני משפחתה.
מוקדם בבוקר, במארס 2008, החבר של ארין יחד עם ידידו ווייד תקפו את הבית של המשפחה. אמה נהרגה ואביה הפך לנכה. שני אחיה -מתיו וטיילר, נהרגו באכזריות מחרידה. מתיו נורה בראשו, ולאחר מכן ווילקינסון ווייד כל אחד בתורו דקרו בסכין את טיילר. לאחר מכן הם הציתו את הבית.
שלושתם קיבלו עונשי מאסר ארוכים.


9. נער ירה באמו הישנה

יהושע סמית בן ה- 14 ירה והרג את אמו בשנתה על הספה. כמי שגדל בדטרויט, יהושע ניסה להתיידד עם העבריינים המקומיים ולקבל "שם רחוב" משלו. אמו הייתה טאמיקו רובינסון, אישה חרוצה שרצתה שהוא ילמד ויצליח. נמאס לה מכך שהוא כל הזמן חזר הביתה אחרי חצות, כך שהיא החליטה להציג בפניו תנאים, לפיהם הוא היה צריך לחזור הביתה לא יאוחר משעה 11 ואסור לו להביא בחורות הביתה. לאחר ששמע מאמו את האולטימטום, הוא התעצבן וברח מהבית. אך מאוחר יותר הוא חזר הביתה וישב זועף בחדרו. עם זאת, אף אחד לא יכול היה לצפות שבשעה 3 לפנות הבוקר, הוא יירד מהחדר שלו עם רובה ציד ויירה באמו בזמן שהיא ישנה. הוא ניסה להימלט במכונית, אבל בסופו של דבר נתפס על ידי המשטרה.


8. נערה ירתה באביה בגלל טלפון

בנות מתבגרות כמובן מאוד מחוברות לאייפונים שלהן וכדומה, אבל אף אחד לא היה יכול אפילו לדמיין שדברים יכולים ללכת כל כך רחוק. נערה בת ה -15, שככל הנראה הייתה מכורה לטלפון שלה, ננזפה על ידי אביה על משהו שעשתה. הוא נעל אותה בבית והחרים את הטלפון שלה. עם זאת, מה שקרה לאחר מכן הודח מהקטגוריה של התנהגות נורמלית של המתבגרים. בזעם מהעובדה ששללו ממנה את הטלפון, והיא נאלצה להישאר בבית – הנערה תקפה את אביה וירתה בו מקשת ציד. אביה נפצע קשה בפלג הגוף העליון. בלי להניד עפעף, היא לא נתנה לו להשתמש בטלפון כדי להתקשר לאמבולנס, והכריחה אותו לזחול כדי להגיע לבית של השכן כדי להתקשר. מאוחר יותר היא נעצרה והואשמה בגרימת פציעות חמורות מאוד.


7. נער בן 15, הרג את האחים שלו (שאומצו)

כנראה כולם שמעו על היריבות בין אחים, אבל המקרה הזה יצא מכלל שליטה. אימוץ של ארבע ילדים זה ללא ספק מעשה גדול, אבל אם לשישה ילדים אף פעם לא חשבה שהבן הביולוגי היחיד שלה יהרוג את שני אחיו. נער בן 15, היה הבכור מכל הילדים, והיה תלמיד מצטיין בבית הספר שלו. לכן הוא היה צריך גם לטפל באחים והאחיות שלו, והוא אכן עשה זאת בצורה יוצאת מן הכלל.
למרבה הצער, ערב אחד הוא דקר באכזריות את שני האחים שלו ועזב את הבית. כשחזרה הביתה, האמא שלו ראתה את גופתו של בנה בן הארבע והתקשרה למשטרה לדווח ששני ילדים נוספים, הבנים שלה בגילי 10 ו -15 שנים לא נמצאים בבית. בנה בן העשר נמצא מאוחר יותר מת במרתף ביתם, והמשטרה עצרה את בנה החשוד ברצח, באותו הלילה בעיר הסמוכה. הוא נעצר בחשד לרצח ונשלח למוסד לעבריינים צעירים.


6. נער ירה באמו בגלל עבודות הבית

אלפו מוניוס נתן לבנו של חברתו אקדח ולימד אותו כיצד להשתמש בו במקרה חירום. הוא בטח לא היה יכול לצפות מראש מה הבחור הזה יחשוב למקרה חירום. אמו, שרה מדריד, הסתכסכה עם בנה בגלל עבודות הבית, אותן הוא לא ביצע, ולאחר מכן יצאה מהבית. בנה היה בזעם משום שאמו העזה לבקש ממנו לעשות כמה דברים בבית. באותו הרגע שהיא חזרה לבית, בנה ירה בה ומסר את האקדח הריק לאביו החורג. הבחור נמצא אשם.


5. ילד הרג את אביו בגלל פלייסטיישן

בערב הסעודית, ילד בן ארבע ירה באביו על שלא מילא את רצונו, שהוא גם הרצון של כל בני ארבעה בעולם: פלייסטיישן 3. הילד הזה ביקש מאביו לתת לו את ה-PS3, אך הוריו חזרו הביתה בלי צעצועים. לאחר טבילה קצרה בתסכול, הילד החליט להתנקם באביו, ובזמן שהוא החליף את בגדיו, הילד לקח את האקדח שלו וירה בו בגבו.


4. ילד ירה באמו

ילדים קטנים ידועים במציצת מוצצים והסתובבות בחיתולים, ולא נוטים לרצוח את אמם. זהו הרצח היחיד ברשימה זו שקרה במקרה. טרוי ביילי בן השנתיים ראה אקדח שוכב במקום הלא נכון. הוא כמובן חשב שזה אקדח צעצוע, ולכן הרים אותו וכיוון על אמו - ג'וליה בנט. עם זאת, הטרגדיה הזאת לא נגמרה שם. אביו, היה הבעלים של האקדח, והמשטרה כעת מנסה להבין האם זה מה שקרה.


3. מוות של משפחה

ילדה בת 13, הידועה יותר בשם הילדה ממדיסין האט (שם העיירה הקנדית שבה היא גרה) הואשמה ברצח של כל משפחתה. כפי שהתברר, לגברת הצעירה היה שותף – בחור בן 23, בשם ג'רמי שטיינק. היא כבר במשך זמן מה יצאה עם ג'רמי.

ככל הנראה, בלילה שבו התרחש האירוע, "הגברת" התקשרה לחבר שלה ואמרה שהיא רוצה להרוג את כל המשפחה, כי אמא שלה צעקה עליה. בשל העובדה שבאותו הזמן היא הייתה רק בת 12, ג'רמי הבין הכל ומיהר לעזרה. ראשית, ג'רמי הרג את האמא שלה ולאחר מכן את אביה. הנערה השתמשה בסכין גדולה כדי להרוג את אחיה בן השמונה. ואז היא גנבה את הארנק של האמא שלה, לקחה את הכסף מהכרטיסים ועברה לחיות בקרוון של החבר שלה. היא נידונה לשש שנות מאסר על רצח מדרגה ראשונה.


2. ניסיונות לרצח באדלינגטון

באדלינגטון, שני אחים בגילאים 10 ו -11 תקפו שני ילדים אחרים (בערך באותו הגיל). שני הקורבנות שיחקו במגרש המשחקים, כאשר האחים (שלאחרונה עברו לאזור) פיתו אותם לצאת משם. אחר כך הם הכו את הקורבנות באגרופים ובעיטות, הכו אותם במקלות ובלבנים, חתכו בזכוכית וכיבו עליהם סיגריות. באחד מהם הם גם התעללו מינית. כאשר שני הבנים נמצאו, בהתחלה חשבו שהם מתים - בגלל חומרת הפגיעות. שני האחים נעצרו. לפי דבריהם "הם הפסיקו להכות את קורבנותיהם, רק משום שהתחילו לכאוב להם הידיים".


1. נחמיה גרייגו הרג את בני משפחתו באלבוקרקי

בחודש ינואר 2013, נחמיה בן ה- 15, ירה במשפחתו באלבוקרקי. הוא אהב אקדחים, וככל הנראה גם אהב להתלבש במדים ולהסתובב בבית. הוא ואחיו למדו בבית. באותה השבת, כפי שהוא זוכר - האמא שלו כעסה מאוד. בתגובה לצעקותיה, הוא לקח את האקדח וירה בה בראשה. הוא ירד והראה את גופתה לאחיו, שהתחיל לבכות. נחמיה ירה גם באחיו, לקח רובה וירה בשתי אחיותיו. כשאביו חזר הביתה מהעבודה גם לו חיכה כדור. מאוחר יותר, נחמיה הלך לכנסייה וסיפר לאנשי הכנסייה שבני משפחתו נהרגה. נחמיה נעצר והואשם בשתי עבירות של רצח ובשלוש עבירות של ההתעללות בילדים וגרימת מוות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> פשעים שבוצעו על ידי ילדים