מה יקרה אם תאכלו סבון?


מה יקרה אם תאכלו סבון?

לא יקרה שום דבר מיוחד, פרט לניקוי הגוף מפסולת מוצקה ... רק אל תשתו מים כדי למנוע יציאת קצף מהפה ... או מפתחי גוף אחרים.

אם באמת בא לכם לאכול חתיכת סבון ריחני ומפתה – תאכלו. אל תענו את עצמכם, אל תתייסרו במחשבה שמשהו לא בסדר אצלכם ואל תפחידו את עצמכם בתלות מתקרבת – הגוף שלכם יודע יותר טוב מה הוא רוצה ומה חסר לו. ותדעו – אתם לא "אוכלי הסבון" היחידים בעולם! ותדעו לכם, אנשים אוהבים לאכול לא רק סבון: יש כאלה שאוכלים טיח, חימר, צואה מיובשת של עזים ואפילו שותים שתן...

הנה, בתמונה אתם יכולים לראות אישה צעירה אשר בהתלהבות אוכלת סבון, ולידה עומדת כוס עם חומר ניקוי, שמחכה לתורה... אין מה לעשות – היא אוהבת את זה, ואוכלת כבר במשך שנים רבות, בניגוד להמלצות הרופאים.

העיקר – זה לא להגזים עם הכמות - בכל פעם תאכלו לא יותר מכמות של חצי קופסת גפרורים. זה לא יגרום נזק רב למערכת העיכול.

ישנם מספר מתכונים לאכילת סבון. כמובן, אתם יכולים פשוט לנגוס לכם חתיכה, אבל אם אתם רוצים ליהנות מהתהליך.......:

השיטה הראשונה:
בעזרת סכין תקלפו את הסבון לשבבים ושימו אותם במקום יבש למשך כמה ימים. תלתלים יבשים של סבון, יחרקו בשיניים, שזה דבר כל כך מפתה עבור אוהדים אמיתיים של מזון יוצא דופן זה! ..

השיטה השנייה:
הניחו את הסבון בכוס עמוקה עם מים טהורים לכ- 3 - 5 ימים. לאחר מכן נקזו את המים יחד עם החומר דמוי ג'לי, ואת המסה שנשארה תערבבו באופן יסודי ותצרכו בתור ממרח על הלחם, לדוגמה. המומחים טוענים שסבון מרוח על פרוסת לחם לבן עם צימוקים – זה מאוד טעים.

השיטה השלישית:
להקציף סבון על ספוג עד הופעת קצף מוצק, ולאחר מכן ליהנות ממנו, כמו מקוקטייל האהוב עם קצפת!


אם כל מה שקראתם לעיל נגע בנפשכם, והבנתם שבא לכם לנגוס סבון – אנו ממליצים לכם לפנות לרופא. לא, לא לפסיכיאטר – לרופא המטפל!
העובדה היא שכל אלה הם סימנים של "Allotriophagy" - השתוקקות לאכילת חומרים בלתי אכילים בשל אנמיה מחוסר ברזל. הרופא יבדוק את רמת ההמוגלובין (וסביר להניח, המוגלובין יהיה נמוך מאוד ...), וכמעט בודאות ירשום לכם ברזל לטיפול בתופעה.

רק תיקחו בחשבון - אנמיה לא נעלמת מהר – תצטרכו לטפל בה לפחות במשך שישה חודשים. ובזמן זה תצטרכו להיות סבלניים ולהימנע מצריכה של מוצרי היגיינה במזון. ברור, זה דבר קשה, במיוחד כי אפשר לקנות סבון שבריח וצורה לא שונה מאוכל אמיתי.


ישנן גם "תרופות סבתא" לטיפול במחלה זו:

המתכון הראשון:

חצי קילו של עלי אלוורה טריים להניח במקרר לשלושה עד ארבעה ימים, ואז לטחון, ולסחוט את כל המיץ שתוכלו. למיץ אלוורה צריך להוסיף חצי ליטר של דבש ו- 0.75 ליטרים של יין קהור. שימו את התערובת למשך שבוע במקום חשוך עם טמפרטורה קבועה (לדוגמה - בארון ...). שבוע לאחר מכן, תוכלו להשתמש ב: כף אחת שלוש פעמים ביום, 20-30 דקות לפני האוכל. עד שלא תסיימו את הכל.


המתכון השני:

תקנו מסמרים דקים, תשטפו אותם ביסודיות ותייבשו טוב. בערב, תיקחו תפוח ירוק ותתקעו בו את המסמרים עד הכובע, ותשאירו אותו ללילה. בבוקר תסירו את המסמרים, תשטפו ותייבשו אותם, ואת תפוח העץ – תאכלו. וכך תמשיכו עד לריפוי מלא.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה יקרה אם תאכלו סבון?