טיפים מגניבים הקשורים לאוכל


טיפים מגניבים הקשורים לאוכל

איך להיפטר מנמלים וזבובים במטבח, איך לוודא שידיהם של הילדים שלכם (או ידיכם) לא יהפכו לדביקות מגלידה שנמסה, איך לקרר מים במהירות ועוד טריקים קיציים רבים. אולי חלק מהטיפים יחדשו לכם משהו!


טיפ מספר 1

אם אתם רוצים למנוע מההמבורגר שלכם להתפרק – תאכלו אותו במהופך. בדרך כלל, החלק התחתון של הלחמנייה הוא דק יותר מהעליון, וזו הסיבה שהמילוי כל הזמן מנסה ליפול מהאמצע. אם תאכלו את ההמבורגר במהופך – תוכלו לגלות שהמילוי כבר לא מנסה לברוח מגורלו.


טיפ מספר 2

כדי לוודא שקשית ממנה אתם שותים את הסודה שלכם מהפחית – לא תצוף למעלה – תקפלו את הטבעת שבעזרתה אתם פותחים את הפחית אל הפתח ותכניסו את הקשית דרך החור שבטבעת.


טיפ מספר 3

אם החלטתם לאכול מנגו, עדיף לעשות זאת כך: לחתוך את המנגו משני צדי הליבה, לחתוך מין רשת בחלק הפנימי של הפרי ופשוט "להפוך" אותו.


טיפ מספר 4

אם במטבח שלכם החליטו להתמקם נמלים – קחו כמות קטנה של גרגירי תירס לפופקורן, תכניסו לבלנדר ותעשו מזה קמח תירס. שימו כמה כפות ליד המסלולים העיקריים של הנמלים, ואחרי כמה ימים הבעיה שלכם תיעלם.


טיפ מספר 5

אם יש לכם מסיבה, וחלק מהכיבוד זה חטיפים – לא צריך לחפש כלים כדי לשים אותם שם. פשוט תהפכו את האריזה שלהם ליותר יציבה. מספיק לאחר הפתיחה להכניס מעט פנימה את הקצה הפתוח מלמעלה, ואת כחלק התחתון לדחוף טיפה פנימה, כאילו אתם דוחפים את התכולה אל פני השטח. כך תקבלו "קופסאות" יציבות לחטיפים.


טיפ מספר 6

קיץ - זמן לפירות וזבובי פירות מציקים. מספיק להשאיר פירות על השולחן – מיד מגיעים האורחים הלא רצויים.
מתברר שלהיפטר מהם די פשוט. קחו קופסא קטנה מפלסטיק, תחתכו לתוכה פירות ותכסו את המיכל בניילון נצמד. במרכז הניילון תעשו חור קטן, שיהיה קצת יותר גדול מגודל הזבוב. הזבובים לא יחמיצו את המסיבה הזאת וייכנסו לקופסה, מבלי לגעת בפירות האחרים שהשארתם על השולחן.


טיפ מספר 7

כדי שגלידה שלכם לא תימס על הידיים שלכם – תוכלו להשתמש בכוסות נייר או בכלי נייר לאפיית קאפקייקס.


טיפ מספר 8

גנבי החוף לפעמים מדהימים בווירטואוזיות שלהם - אתם אפילו לא תבינו ששדדו אתכם. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב מביך, תוכלו להשתמש בהסוואה די ייחודית. אתם יכולים להחביא את המפתחות ואת הדברים האישיים שלכם בתוך בקבוק ריק ונקי של קרם גוף או שמפו, לדוגמה. אף אחד אפילו לא יחשוב שיש משהו בפנים.


טיפ מספר 9

איך תוכלו לגרום למים להישאר קרים לאורך זמן? תמזגו מעט מים לבקבוק (כך שכאשר הבקבוק ישכב על הצד המים לא יישפכו) ושימו אותו כך על הצד במקפיא.

החלטתם לצאת לטיול? תוציאו את הבקבוק מהמקפיא ולאחר מכן מלאו במים קרים - הקרח ימס באיטיות והמים יישארו קרירים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טיפים מגניבים הקשורים לאוכל