היתרונות של יחסי מין תכופים


 

היתרונות של יחסי מין תכופים

ההשפעות החיוביות של יחסי מין תכופים על הגוף

 
מדענים רבים, מצביעים על כך שיחסי מין קיימים לא רק לצורך רבייה, אלא גם לשם ריפוי עצמי. מתברר שיחסי מין תכופים – זה גם תרגילים פיזיים וגם צורה של ריפוי וחידוש של הגוף. לכן אולי זה טוב לקיים יחסי מין כאשר יש לנו הזדמנות לעשות זאת.
במאמר זה נדבר על ההשפעות המועילות על הגוף האנושי של יחסי מין קבועים. תוכלו לקרוא על 5 הוכחות לכך שיחסי מין – זה דבר בריא!


ראשית, סקס ואהבה - זה התחליף הטוב ביותר לכל מיני דיאטות.

כל אישה, כדי שיהיו לה חיים מלאים - זקוקה לא רק לאוכל, אלא גם לאהבה. אישה מאוהבת יכולה לשכוח משינה ואוכל – עד כדי כך רמות האדרנלין שלה עולות ממגע של אדם אהוב. בדיוק אז, הגוף שלה מייצר את הורמון ההנאה, אשר מדכא רגשות אחרים, אפילו את תחושת הרעב.

המחקרים הראו שבתהליך הנשיקה משתתפים שרירים רבים בגוף. בנוסך, במהלך הנשיקה הלב מתחיל לפעום הרבה יותר חזק ומהר. המאוהבים, שורפים במהלך נשיקה בממוצע 9 קלוריות. ומה אנחנו יכולים להגיד על סקס? מדענים מעריכים שקצב שריפת הקלוריות במהלך קיום יחסי מין שווה ל- 15 דקות ריצה או המון טניס שולחן.


שנית, יחסי מין תכופים מסייעים לשחזר את מערכת החיסון.

אימונולוגים פה אחד טוענים, שקיים קשר בין מערכת יחסים אינטימיים תדירים לבין מצב של המערכת החיסונית. אפילו יחסי מין בממוצע פעמיים בשבוע יכולים לחולל נפלאות. המדענים קבעו, שבעת קיום יחסי מין - הגוף מייצר כמויות גדולות של נוגדנים, המסייעים לחיזוק של מערכת החיסון.


שלישית, קיום יחסי מין גורם לאדם להיראות טוב יותר.

מחקרים הראו שיחסי מין תכופים משפרים את מצב העור של האישה. להפוך לבעלת עור קורן אפשר בדרך נעימה ביותר – יחסי מין מפעילים את הייצור של קולגן בגוף וממריצים את תהליך ההתחדשות. אולי סקס הוא תרופת הפלא נגד זיקנה, שמדענים רבים נאבקים למצוא?


רביעית, קיום יחסי מין - משכך כאבים מושלם ותרומה ללב בריא.

אם אתם רוצים לב בריא, אז אתם צריכים לדעת שיחסי מין תכופים מסייעים לייצר טסטוסטרון. הורמון זה מחזק את שריר הלב ומונע מחלות לב וכלי דם. במהלך קיום יחסי מין, אצל נשים עולות רמות של אוקסיטוצין - הורמון שיש לו אפקט משכך כאבים. אולי זה הטיפול בכאב הראש?..


חמישית, סקס הוא תרופה מצוינת נגד דיכאון.

סקס ונשיקות תורמים לייצור של אנדורפינים המקלים על לחץ ומתח. מדענים בארה"ב מצאו, שלזרע יש את היכולת לשפר את מצב הרוח ולהיפטר מאדישות. כל זה נובע מנוכחות של פרוסטגלנדינים בזרע – הורמונים שמגבירים את הייצור של הורמונים נשיים, דבר שלא נותן לדיכאון להתפתח.


לסיכום של כל הנאמר לעיל, ניתן לומר ששימוש נכון בסקס יכול לתרום לחיים בריאים ומאושרים, ללא דיכאונות ועודף משקל.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> היתרונות של יחסי מין תכופים