איך לקנות רכב במבצע



איך לקנות רכב במבצע

קונים רכב בדרך חכמה!

לקנות מכונית חדשה עם רווח מרבי – זה חלומו של כל אחד. אבל כל אחד עושה זאת בדרך אחרת:
התגובות של בעלי הרכב מצביעות על כך, שמישהו פשוט בוחר את התמורה הטובה ביותר לכספו נכון להיום, ומישהו מחכה להנחות ומבצעים המאפשרים לו לרכוש את המכונית הרצויה במחיר מוזל. כן, מבצעים - זו הזדמנות טובה לחסוך כסף רב, אך אם החלטתם לעשות זאת – חייבים לדעת איך לא לטעות.

בואו ונראה את השאלות הנפוצות בנושא זה:


1. האם ישנם תאריכים מסוימים בהם סוחרי מכוניות אמינים מציעים הנחות ומבצעים לרכב?

ואכן, ישנם תקופות בהן אפשר למצוא רכבים מסוימים במבצע. בדרך כלל זו תקופת החורף – לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, כאשר מנסים להיפטר מסחורה "ישנה" ולהכניס רכבים חדשים לשוק. כמובן ישנם גם מבצעי רכב תקופתיים – במהלך החגים, או מבצעים עונתיים – כאשר מוכרים מכוניות ספורט בחורף במחיר זול יותר (ומעלים את מחירן בקיץ, כאשר יש ביקוש).

עם זאת, ההחלטה על מכירת רכב במחיר מוזל היא בידי ראשי סוכנויות רכב, שיכולים לעשות מבצע בכל ימות השנה בשל מגוון רחב של גורמים: שינויים עונתיים, פופולריות של דגם מסוים וכן הלאה. לכן, מומלץ לעתים קרובות לבדוק את המבצעים הקיימים לרכב בסוכנויות שונות.


2. האם יש חסרונות בעת הרכישה של מכונית במבצע?

לרוב, לא צריכות להופיע בעיות כלשהן אם אתם רוכשים רכב במבצע בסוכנות אמינה. אבל אם הגעתם לסוחר רכב לא ידוע – תיוודעו שגודל ההנחה מתאים לשנת הרכב. סוכנויות גדולות לרוב לא ינסו למכור לכם מכונית ישנה בתור דגם חדש – הרי הם לא ירצו לקלקל את המוניטין בשביל מכירה חד פעמית...


3. האם יכולה להיות מכירת רכב עם מבצע שהוא רווחי גם לסוכנות?

כמובן, הרווח יהיה קטן יותר מזה שבמכירה במחיר מלא. אבל בגלל שצריך "לפנות שטח" בכל הסוכנויות – ההנהלה באה לקראת הקונה ומציעה לו הנחות. הדבר תורם לשם טוב לחברה ומגדיל את כמות הלקוחות הקבועים של הסוכנות. לכן זה דבר רווחי עבור שני הצדדים.


4. האם אפשר גם לקבל מתנות בקניית רכב?

כמובן, הכל תלוי במקום בו אתם קונים. אך לרוב כאשר אתם רוכשים רכב בסוכנות גדולה, ולא משנה האם זה רכב במבצע או לא – נותנים לכם מתנות נחמדות ושימושיות.


5. איך לבחור רכב ולנסוע בו בהנאה?

ראשית, עליכם להחליט על הפרמטרים השונים של המכונית: להעריך כמה אנשים ייסעו במכונית שלכם, לאיזה מרחקים תיסעו ובאיזה דרכים ומהו גודל תא המטען האופטימלי בשבילכם... תייחסו את כל זה לסכום כסף הזמין לכם ולאחר מכן תבחרו את הרכב לפי הצרכים והיכולות שלכם. תוכלו לעשות זאת מבלי לקום מהספה – באתרי האינטרנט, וללכת לסוכנות בעלת מוניטין כדי לברר את כל הדקויות הקשורות לרכישת המכונית. אם המותג הרצוי זמין, צריך לבקש נסיעת מבחן ולבדוק את המכונית "בפעולה".


לסיכום – לקנות רכב במבצע – זה דבר טוב ומפתה. זוהי דרך מצוינת לקנות את המכונית שבחרתם במחיר סביר מאוד.
עם זאת, צריך לזכור שהמחיר – לא צריך להיות הסיבה היחידה ברכישת רכב מסוים. ברכישת מכונית צריכים לשקול הכל בזהירות, ורק כך תוכלו ליהנות ממנו.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך לקנות רכב במבצע