עובדות מעניינות מגוונות


עובדות מעניינות מגוונות

אוסף נוסף של עובדות מעניינות


המזל של נהג משאית מאוסטרליה - ביל מורגן, "הכה" בו כאשר הוא... מת. אחרי 14 דקות של מוות קליני, ביל התעורר לחיים, ושלושה שבועות לאחר מכן, החליט לחגוג את תחייתו הפלאית ולקנות כרטיס לוטו מיידי. הכרטיס זיכה אותו בפרס - מכונית בשווי 27 אלף דולרים. כתבי הטלוויזיה המקומית ביקשו ממנו לשחזר את יום הזכייה – וביל הלך וקנה שוב כרטיס הגרלה – והפעם זכה ב- 250 אלף דולר.


כדי לא להסתנוור מהשלג הלבן, האסקימואים עושים לעצמם משקפיים מיוחדות מעצם בעלת חרכים צרים.


ביפן, מתגוררים נכון להיות יותר מ -50 אלף אנשים מעל גיל 100 שנים.


Aboulomania – זו הפרעה נפשית, אשר באה לידי ביטוי בחוסר היכולת לקבל החלטות. אנשים כאלה נכנסים לפאניקה אפילו אם הם צריכים לקבל החלטה פשוטה ביותר - ללכת לטיול או להישאר בבית, מה לבשל לארוחה – עוף או דג וכד'.


חברת בנייה סינית בנתה בית מלון בן 30 קומות תוך 15 ימי עבודה בלבד (360 שעות). הם אומרים שגם לא הייתה שום הקרבה למען מהירות: הבניין יכול לעמוד ברעידת אדמה בעצמה 9, והודות למערכת אוורור מיוחדת האוויר בבניין נקי פי 20 מאשר במלונות דומים אחרים, והוא גם בעל חיסכון משמעותי באנרגיה.


קיימת קהילה שלמה של אנשים שמשוכנעים שכוכב הלכת שלנו הוא חלול. כיום הם מתכוונים לעשות את "המסע הגדול ביותר בהיסטוריה" אל מרכז של כדור הארץ כדי להוכיח שהם צודקים.


יום אחד, ג'וני דפ קיבל מכתב מילדה מכיתה א', שביקשה מהפירטים לעזור לה ולחבריה להבריז מהשיעורים יום אחד. ג'וני דפ הופיע בבית הספר מחופש לקפטן ג'ק ספארו והלימודים במקום נעצרו.


החוקרים גילו דרך לגדל ולקצור זהב מצמחים.


על פי תאוריה אחת, המסורת של נסיעה לירח דבש – נובעת ממסורת "חטיפת הכלה" – מסורת בה הבעל חטף את הכלה כדי להתחתן, והסתתר איתה מפני זעם בני משפחתה.


בטורקיה, מתגוררת משפחה בת חמש נפשות, שככל הנראה עקב מוטציה גנטית הם נעים על 4 גפיים. האנשים האלה לא זזים כמו קופים (עם תמיכה במפרקים של אצבעות), אלא נתמכים בכפות הידיים, שם גדלו להם כבר יבלות גדולות. בנוסף, יש להם דיבור מופחת (הם משתמשים בסך כולל של כמאה מילים) וידיים ארוכות מאוד.


גבר שוודי אחד הוכר כנכה בגלל שהוא פיתח תלות במוזיקת רוק, והוא אכן מקבל קצבת נכות.


בחורה בשם חדיג'ה וויליאמס גדלה ברחובות בין סרסורים, פרוצות וסוחרי סמים. במשך כל ילדותה היא נדדה ממקלט אחד לאחר, ובמשך 12 שנים החליפה 12 בתי ספר. ובסוף הלימודים היא קיבלה הזמנות מיותר מ- 20 אוניברסיטאות, ובחרה להמשיך את לימודיה בהרווארד.


במהלך מלחמת השוורים, השור לא מגיב לצבע האדום של גלימת מטאדור. שור בכלל לא יכול להבחין בין צבעים. מה שמעצבן אותו זו תנועה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עובדות מעניינות מגוונות