מה זה קופונים ומה לעשות איתם?


מה זה קופונים ומה לעשות איתם? 

מקבלים קופונים, גוזרים קופונים, רוכשים קופונים! 

בזמן האחרון, הקופונים צברו פופולריות גדולה, וממשיכים לרכוש את אהבת העם. נו, באמת, מי היה מסרב לסחורה בהנחה של 50, 70 או אפילו 90 אחוזים? ישנה קטגוריה של קונים, שרוכשים דברים רק בדרך זו, וטוב שיש אתרים אשר תומכים ברצון הזה. 
 
כאן, המטרה של המוכר היא לא להיפטר מסחורה שאין לה ביקוש. זה הדבר האחרון בשבילו צריך להשתמש בקופונים, במקרה והמוכר רוצה שהעסק יהיה מוצלח ולא ייסגר.
תלושים וקופונים - זה הוא כלי שיווקי רב עוצמה. זו הזדמנות להודיע "הנה אני כאן", למשוך קונים ולפרסם את בית העסק. וכמובן המטרה הסופית – היא שלקוח יקנה משהו נוסף (חוץ ממה שהוא רכש בקופון) ויחזור מרוצה לביתו.


ישנם סוגים שונים של הנחות ומבצעים בעולם:
 
1. זה יכולים להיות מבצעים מכוונים לקהל יעד ספציפי. "רק לקשישים, לתלמידים, לסטודנטים, לחיילים משוחררים... וכד'" בדרך כלל, להנחות אלה יש כוונה חברתית, והן נועדו לעזור לאנשים אליהם הן מכוונות.
 
2. הפחתת מחירים בפרק זמן מסוים. לדוגמה, אם עושים שמחירו של החשמל בלילה יהיה נמוך יותר מבשעות היום. בנוסף זה יעודד את הצרכנים לחסוך.

3. מבצעי חגים והנחות עונתיות. זה מאפשר להגדיל את היקף המכירות של מוצרים עונתיים.
 
4. מבצעים. ישנם סוגים שונים של מבצעים, עליהם כתבנו בכתבה זו.


אם אנחנו מדברים על קופוני הנחה, ישנם גם כמה סוגים שונים:
 
1. באתר אינטרנט מיוחד מופיעים קופונים לחנויות מקוונות. לדוגמה, אם תעשו קנייה אונליין ברשת מזון מסוימת – תקבלו על כך הנחה. לשם כך תקבלו קוד מיוחד אותו תצטרכו להזין במהלך הרכישה של המוצרים באתר.
 
2. בית קפה מסוים או ספא מפרסמים באתר האינטרנט קופון הנחה של 50%. מה שאתם צריכים זה לשלם סכום מסוים, להדפיס את הקופון ולהציג אותו בבית העסק הרצוי. בעזרת קופון זה תוכלו לקבל הנחה על המוצרים המוצעים לכם בבית העסק. רק תיוודעו לקרוא את הרשימה של ההטבות שצריכה להיות רשומה באתר.
 
3. קופון רגיל - קופון ללא עלות, שאותו אתם מקבלים ולא רוכשים. הוא מקנה לכם את הזכות לרכוש דברים מסוימים בהנחה.
 
4. קופון על סכום קבוע או תו קניה. אתם משלמים סכום מסוים של כסף, ועבור סכום זה תוכלו לרכוש מוצרים בעסק המסוים.

5. גוזרים קופון – אתם יכולים להיכנס לאתר שמציע לכם דיל שונה בכל יום, והדילים הללו כוללים הנחות של 50 עד 70 אחוזים על דברים שונים. שם ההנחה תלויה במספר האנשים שרוצים לבצע את העסקה, ואם נרשמו לדיל המסוים מספר מינימלי של אנשים – אז מקבלים את ההטבה. האתר פשוט  מהווה פלטפורמה שמציעה בכל יום הצעה אחרת, ואוספת בקבוצות אנשים אקראיים שחושקים באותו המוצר. כדי לדעת מהו הדיל היומי פשוט נרשמים לאתר שבכל יום מקבלים מייל עם הצעה חדשה, ומכאן פשוט מקווים שיירשמו מספיק אנשים להצעה זו. 

לרוב הקופונים אותם רוכשים יש רק מחסור אחד - הם בעלי תאריך תפוגה. לכן שימו לב עד איזה תאריך תוכלו להשתמש בקופונים שאתם רוכשים, ואל תשכחו להשתמש בהם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה זה קופונים ומה לעשות איתם?