לקנות מזרונים במבצע או לא?


לקנות מזרונים במבצע או לא?

איך לקנות מזרן אורטופדי בדרך משתלמת?

מזרן אורטופדי – זו המצאה מושלמת, אותה משבחים כל מי שמשתמש בהם. עם זאת, אנשים רבים נמנעים לעתים קרובות מלקנות מזרונים אורטופדיים, בגלל מחירם הגבוה מאוד. מצד אחד – כולנו מבינים שבשביל דבר איכותי צריך לשלם מחיר גבוה, אך מצד שני בקניית המזרן – המחיר שלו הוא הגורם המכריע. כולנו אוהבים לקנות דברים במבצעים, במיוחד כאשר זה דבר כל כך חשוב לבריאותנו, כמו מזרן. אך לקנות מזרונים במבצע זה דבר אחד, ולקנות מזרן זול - זה דבר אחר לגמרי. ולפעמים אנו נוטים ללכת אל הפתרון הזול ביותר. אך עד כמה מוצדקת גישה כזו?  

סיכונים גבוהים של מזרונים במחיר נמוך

מחירים של מזרונים עשויים להשתנות בהתאם למספר גורמים. על המחיר משפיעים העיצוב של המזרן, המילוי שלו והחברה שמייצרת אותו. אך למרות זאת, מזרונים מקטגוריות מסוימות תמיד יימכרו בערך באותו המחיר. אם מציעים לכם לקנות מזרן זול, אתם צריכים להבין באופן ברור, שהפחתת העלות נעשית על ידי היצרנים של מזרונים על חשבון האיכות שלהם. ירידה כזו במחיר עשויה להצביע על הידרדרות של פרמטרים של קריטריונים הבסיסיים:

העיצוב של המזרן.
אם מדובר במזרן קפיצים – במזונים בעלי אפקט אורטופדי רצוי שיהיה להם גוף קפיצים מבודדים. לעתים קרובות, יצרנים של מזרונים עשויים למכור מוצרים עם מערכת קפיצים לא מבודדים במחיר נמוך יותר.

חומר המילוי.
מילוי באיכות נמוכה המשמש בייצור המזרן, יכול להפחית באופן משמעותי את רמת העלות של המזרן. עם זאת, מחירים נמוכים על מזרנים יכולים לסמל לא רק ירידה בנוחות ובתרומתם לבריאות, אלא גם יכולים לגרום לבעיות אצל אנשים הסובלים מאלרגיות.

יצרנים של מזרונים.
אם המחיר של מזרן של חברה מסוימת הוא נמוך באופן משמעותי מהחברות המתחרות – זו סיבה טובה לחשוב על רמת הייצור והאיכות במפעל הזה.


האם בכל זאת תוכלו לחסוך?

כבר הבנו שקניית מזרן זול מדי עשויה להפוך לרכישה יקרה מדי. עם זאת, אין זה אומר שבעת רכישת מזרן אורטופדי אי אפשר לחסוך!
זה ידוע, שכאשר אנו קונים משהו – אנו משלמים יותר ממחיר עלותו. כמה שיותר מתווכים יש בדרך של המזרן בין היצרן אל הקונה – כך גבוה יותר יהיה מחירו – זה יכול להעלות את המחיר ב- 50% או יותר.
לכן הדרך הטובה ביותר כדי לחסוך כסף – זה לקנות מזרונים היישר מהיצרן. במקרה כזה לא רק תקנו מזרונים במבצע, אלא גם תוכלו להיות בטוחים באיכות שלהם.
כמובן תוכלו גם לשלם פחות אם תקנו מזרונים בעונות של מבצעים, אך אל תצפו שמחיר של מזרן טוב במבצע – יהיה נמוך מאוד.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לקנות מזרונים במבצע או לא?