עצות שימושיות לחיים


עצות שימושיות לחיים

 
1. איך להירדם במהירות ובקלות.

שכבו על הגב, תתמתחו, תרפו את הגוף כולו. עצמו את עיניכם "וגלגלו את העיניים" למעלה. זהו המצב הנורמלי של העיניים בזמן השינה. על ידי אימוץ של מצב כזה - האדם נרדם במהירות, בקלות ובאופן עמוק.


2. כיצד להשיג חתימה על המסמך הדרוש.

עורכי דין משתמשים בפעלול מקצועי: כל הסכם צריך להיכנס לעמוד אחד – אפילו אם הוא יהיה כתוב ללא רווחים ובגודל כתב קטן מאוד.


3. כיצד לזכור את מה שאינו נזכר.

אם אתם לא יכולים לזכור, למשל, בן כמה הילד של החבר שלכם - אתם רק צריכים לדמיין בן כמה הוא יכול להיות. תגידו מספר אקראי. לעתים קרובות מאוד, המוח במצב כזה נרגע ומחליק את התשובה הנכונה, שפשוט תקועה לה שם באיזשהו מקום.


4. איך לא לפספס שגיאות בטקסט.

כאשר אנו קוראים מהר את הטקסט – המוח מתקן באופן אוטומטי את השגיאה. מומחים מנוסים פשוט קוראים את הטקסט מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה – כך תשומת הלב עוברת מהתוכן אל המילים והביטויים הבודדים.


5. איך לא לקבל הרעלת מזון במסעדות.

תתייחסו בחשדנות למנות "מיוחדות" וגם "למנות השף" – זו יכולה להיות דרך נוחה למכור מוצרים שעומדים להיזרק בגלל שהגיע כבר זמנם.

תיזהרו לאכול במסעדות שבהן יש מעט מבקרים. סביר להניח, שבמקררים של מסעדות אלה הצטברו הרבה מוצרים שפג תוקפם. הטבח לא יעמוד בפיתוי  להשתמש בהם לפני האחרים.

תתייחסו בחשד למזון של מוצאי שבת – סביר להניח שהוא נעשה ביום שישי.
דגים, ספוגים בחומץ בלסמי - זה דגים שאי אפשר כבר לטגן אותם. בשבת, הפתגם "הרוטב מסתיר אלף חטאים" נשמע נכון במיוחד.
אל תזמינו דגים במסעדה ביום ראשון. אפילו בערים עם שווקי דגים, אלו עשויים להיות דגים שהביאו והכינו ביום חמישי-שישי ולא אכלו במשך סוף השבוע. כל אותו הזמן הם שכבו במקרר, שנפתח כל שתי דקות.

ספקי דגים כמעט ואף פעם לא מזמינים דג חרב: שלא כמו הלקוחות שלהם, הם ראו את התולעים בגודל שלוש מטר שחיים בו.


6. כיצד להגיב כאשר כלב תוקף אותכם.

כאשר כלב רץ אליכם – תתיישבו. בעלי החיים רואים את זה כך: היה גדול ונעשה קטן – זה סימן שהוא מתכונן לתקוף. ומכיוון שהמטרה עוברת למצב של התקפה – היא עשוייה להיות מסוכנת, ועדיף לא להתנפל עליה. ב -99% מהמקרים, הכלב יעצור באופן מיידי, ומקסימום שהוא יעשה זה ינבח.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עצות שימושיות לחיים