נקמה של קעקוע


נקמה של קעקוע

6 קעקועים הגרועים ביותר שנעשו בתור נקמה:

אסיר, שעשו על מצחו קעקוע של שמה של הילדה שהוא הרג.

על מצחו של האסיר, שמרצה עונש של מאסר עולם על אונס ורצח של ילדה בת 10 בשם קייטי, עשו בכוח  קעקוע בו רשום "נקמתה של קיטי". אנתוני ריי סטוקלמן, אשר באותה העת היה בן 39, הועבר לתא יחיד מחשש לביטחונו, לאחר שמצאו על מצחו את הקעקוע.

את הקעקוע עשה בן דודה של קייטי קולמן, שלמדה בכיתה ד' כשנרצחה בינואר שנת 2005.


"סקס מזדמן" השאיר קעקועים בכל הגוף.

בחורה חרטה על הגבר איתו היא בילתה - את השם שלה בזמן שהוא ישן. הפצעים של וויין רובינסון, שנעשו על ידי דומיניק פישר, כללו את שמה חקוק על כתפו. לאחר שהזוג נפגש במועדון לילה בשם "הסינדיקט", הם בילו ארבעה ימים מלאים באלכוהול וסמים. עם זאת, כאשר הוא התעורר והתפכח, הוא ראה שהיא חרטה את השם שלה על כתפו הימנית. היא גם חרטה כוכב על הגב שלו ועשתה הרבה חתכים בכתפו השמאלית. דומיניק טוענת שהוא הסכים לכך, אך רובינסון מכחיש זאת. ויין היה כל כך שיכור שלא הרגיש שום דבר.


על גבה של הבוגדת הופיעה ערמה גדולה של...

אמן קעקועים קעקע ערימה של צואה חמימה על הגב של חברתו שבגדה בו. על פי מקורות רבים, אמן הקעקועים ריאן פיצג'רלד הציע לרוסי ברוונט לעשות קעקוע, לאחר שגילה שהיא שכבה עם החבר הכי טוב שלו. רוסי הגישה תביעה נגדו על סכום של 100,000 דולר, בטענה שהוא שיכר אותה ביין זול וטקילה לפני שהיא חתמה על טופס ההסכמה.

היא ביקשה מהחבר שלה לקעקע על גבה סצנה מתוך סרט "נרניה", אבל תקוותיה לקעקוע יפה הפכו לסיוט.

רבים טוענים שהסיפור הזה הוא המצאה. בלוגרים מסוימים אפילו הרחיקו לכת והחלו לחקור אם ישנם מסמכים כלשהם בבית המשפט. הם מצאו שלא קיימת תביעה כזו. עם זאת, אף אחד לא ידע מהיכן הגיעה התמונה המקורית.


הבחור הותקף, ועל מצחו קועקעה המילה "כלב" – בגלל שהוא שכב עם בחורה של אחר.

גבר קנאי הכה בחור נכה נפשית עם מחבט בייסבול במשך שבע שעות, ולאחר מכן קעקע לו את המילה "כלב" על מצחו. בגלל זה הוא נידון ל -14 שנות מאסר. קורבן בן ה- 18 היה במערכת יחסים מינית עם החברה של ג'ייסון טלאים בן ה- 35, בזמן שהוא היה בכלא.

3 ימים לאחר ששוחרר, הוא התחיל לקחת סמים ופיתה את בחור בן ה- 18 לביתו כדי לנקום בו. הוא שבר את קרסולו עם מחבט בייסבול, ולאחר מכן הוציא אותו לרחוב, שם הצטרפו אליו חבריו. בסוף הוא הידק אותו לרצפה וקעקע על מצחו של הבחור את המילה "כלב".

לאחר המקרה, הבחור הצעיר הפך להיות עיוור בעינו השמאלית ועבר ניתוח לשחזור הקרסול. מאז, הוא גידל פוני והתחיל ללבוש כובעים כדי להסתיר את הקעקוע.


מומחה לקעקועים עשה קעקוע על אשתו של חברו, בזמן שהוא החזיק אותה בכוח.

בית משפט של סינגפור דן לאחרונה אמן קעקועים לשנתיים מאסר. פשעו היה שהוא עשה קעקועים על אשתו של חברו בניגוד לרצונה. בעלה חשד שהיא בוגדת בו, ורצה לנקום ולהשפיל אותה. פרטים על מה בדיוק היה מקועקע על אישה - לא פורסמו, לכן אפשר רק לנחש. על החזה, הבטן והזרועות של האישה עשו קעקועים, בזמן שהיא הייתה קשורה על ידי בעלה, שבנוסף ישב על רגליה והחזיק אותה כדי שהיא לא תזוז. לאחר המעשה, הם השאירו אותה קשורה ועזבו. חבר שהגיע למקום שחרר אותה. נכון להיום, היא עוברת ניתוחי לייזר להסרת הקעקועים. בעלה נידון גם כן למאסר.


אמן קעקועים אסייתי קעקע קללות בכל פעם שמישהו ביקש ממנו לעשות קעקוע של סמלים סיניים ויפניים.

ברנדון סמית רצה לעשות קעקוע שישקף את גבריותו, ולכן הוא החליט לקעקע סמלים סיניים, שמשמעותם "כוח" ו- "כבוד". אחרי 20 דקות מתחת למחט של אמן הקעקועים המקומי אנדי סאקאי, הופיעו בבשרו סמלים, שמשמעותם "פין קטן".

"הלכתי כמה חודשים עם הקעקוע הזה ולא ידעתי מה הוא בעצם אומר", - אומר סמית. -"יום אחד החלטתי לצאת לריצה מסביב הקמפוס של אוניברסיטת קרנגי-מלון, וכמה אסייתים התחילו לצחוק עלי ולקרוא לי "קצר". ואז הבנתי שמשהו לא בסדר".

סאקאי, אמן הקעקועים שזכה במספר פרסים, התעייף מהעובדה שעל הגופים הלבנים מופיעים הסמלים הסיניים והיפניים הקדושים. אז הוא החליט לתקן את המצב. בכל פעם שלקוח שהגיע לסקאל רצה לעשות קעקוע בצורה של כתב חרטומים, הוא קיבל במקום זה קללות וביטויים לא יפים.

כפי שהתברר, שבעה בני אדם נפגעו מידיו של האשף הכועס. קרי בייקר, סטודנטית במכללת קרלו, שילמה 50 דולר כדי שמעל טבורה יהיו כתובים סמלים שמשמעותם "אלה יפה", אבל כשהיא הלכה לחנות המקומית בה היו עובדים אסייתיים, הם צחקו עליה והסבירו שהקעקוע שלה באמת אומר "הכניסו את העוף לכאן".

סאקאי לא מרגיש אשם על כך שהתעלל בסטודנטים האומללים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> נקמה של קעקוע