מקרים מוזרים של מוות


מקרים מוזרים של מוות

מקרי המוות המוזרים ביותר שהתרחשו עם אנשים:

1. האישה מתה מהתקף לב שנגרם על ידי הלם אחרי שהיא התעוררה בהלוויה שלה.

פאגיליה מוחמדזיאנוב מקאזאן שברוסיה, הוכרזה בטעות על ידי הרופאים כמתה בחודש יוני שנת 2012. אישה בת ה- 49 התחילה לצרוח באימה כשהיא הבינה שהיא עומדת להיקבר. היא הובהלה לבית החולים, שם קבעו הרופאים את מותה מהתקף לב. עכשיו בעלה הגיש תביעה נגד בית החולים. "אני מאוד כועס ומישהו צריך לשאת באחריות על כך. היא לא הייתה מתה בזמן שבו הם אמרו שהיא כן, והם היו יכולים להציל אותה!"- הוא אמר.


2. כלה, שטבעה במהלך צילומי תרום החתונה שלה.

הכלה לעתיד התרסקה למוות לאחר שנפלה מצוק בזמן שהצטלמה לאלבום החתונה שלה בסוף החודש אוגוסט שנת 2012. היא נפלה מצוק אל תוך מפל, בעודה לבושה בשמלת הכלה שלה. גופתה נמצאה כעבור ארבע שעות, לאחר שהחליקה ונפלה מצוק לתוך מפל דורווין (Dorwin) בעיר רודון (Rawdon), צפונית למונטריאול. היא בחרה במקום הזה לרקע תמונות החתונה שלה. האישה הייתה אמורה להתחתן בעוד כמה ימים. שני עדים אושפזו וקיבלו טיפול רפואי בהלם.


3. איש נהרג בידי סגן שריף ממש בסמוך למקום קבורתו.

דוד פנדלטון בן 77, שאשתו נפטרה לאחרונה, היה בחלקת קבר משפחתית, במרחק של מטרים ממצבתו שלו, עליה היו רשומים שמו ותאריך לידתו. כאשר המשטרה מצאה אותו, הוא לא היה עצמו, ושלף אקדח טעון באופן מיידי לכיוון סגן השריף. השוטר ניסה לשכנע אותו להוריד את הנשק, אבל הוא עדיין המשיך לכוונו – לכן הוא נפצע אנושות ומת לאחר מכן.


4. נער שהתאבד על ידי השלכת עצמו לדגי פיראנה.

לדברי המשטרה, נער בוליביאני בן 18 מצא דרך מוזרה ונוראית להתאבד. הנער השיכור קפץ מהסירה אל הנהר בקטע שהיה שורץ בדגי פיראנה, ודימם למוות לאחר שחווה עשרות נשיכות. המשטרה מאמינה שמותו היה התאבדות, כי הנער היה דייג, וידע שהנהר היה שורץ דגים אוכלי בשר. בחירה נוראית של מוות!


5. איש שמת כתוצאה מבעירה ספונטנית.

דני וונזאנדט היה בן 65, כאשר משפחתו מצאה את גופתו החרוכה בביתם, בפברואר שנת 2013. הוא מת באופן שמצביע על כך שהוא עלה באש באופן ספונטני. "אפילו איש ששפך על עצמו בנזין לא יכול להישרף כל כך חזק" - אמר העד. דני שתה אלכוהול ועישן סיגריות, אך דברים אלה אינם יכולים לגרום לשריפה כל כך חזקה, שהפכה את גופו לפחם. הרצפה מתחתיו לא נפגעה, ולא הייתה שום אינדיקציה להצתה מכוונת של אש. ממש תעלומה!


6. אישה שמתה אחרי שהזריקו לה בטעות מרק לתוך הווריד.

הילדה וויטור מרסיאל מריו דה ז'נרו, נפטרה בספטמבר שנת 2012 בגיל 88. האחות בטעות הזריקה לה מרק לצינור התוך ורידי שהיה מחובר לידה הימנית, במקום להזריק אותו לצינור ההזנה שלה. הבת שהייתה לידה בזמן הזריקה, סיפרה שאימה החלה להתפתל מכאבים ולהוציא את לשונה לאחר שהכניסו לה מרק לתוך הווריד. היא אמרה שהיא לא ראתה את אמא שלה במצב גופני ירוד כל כך במשך כל הזמן שהיא שהתה בבית החולים. מרסיאל מתה רק כעבור 12 שעות לאחר ההזרקה. מנהל בית החולים הודה בטעות, אבל לא הודה שזה מה שהביא למוות של המטופלת. בית המשפט עדיין חוקר את סיבת המוות.


7. "כומר נחשים" שמת מהכשת נחש.

מאק וולפורד בן ה- 44 ממערב וירג'יניה, ננשך בירך במאי 2012, כשהוא התיישב ליד נחש ארסי במהלך שירות באוויר הפתוח בפרק המדיני. הוא הובל לביתו של אחד מקרוביו כדי שיוכל להתאושש, אך מאוחר יותר, הוא מייד נלקח לבית החולים, שם נקבע מותו. וולפורד האמין שעל פי התנ"ך, הנוצרים צריכים לקחת נחשים ארסיים בידיים שלהם כדי להראות את אמונתם באלוהים, ונשאר בטוח שהנחש לא יכיש, ואם כן – לא יקרה לאדם כלום הודות לאמונה שלו באלוהים. הללויה!


8. גבר שמת במהלך קיום יחסי מין בשלישייה בזמן שבגד באשתו, ומשפחתו קיבלה שלוש מיליון דולרים.

וילם מרטינז מת במארס 2009 במהלך יחסי מין עם אישה שלא הייתה אשתו וגבר נוסף. בחודש יוני 2012, בית המשפט קבע שמשפחתו של מרטינז צריכה לקבל שלושה מיליון הדולרים בשל העובדה שהקרדיולוג שלו לא הזהיר אותו על הסכנות של פעילות יתר. בהתחלה הם ביקשו 5 מיליון, אך בית המשפט החליט שמרטינז עצמו גם היה אשם במותו ב -40%.


9. איש שירה בעצמו במהלך תדרוך בנושא בטיחות בטיפול בנשק.

בחודש מרץ 2013, בריאן ג'יי פרי ירה לעצמו בראש מאקדח במהלך קורס, שהתקיים במטווח המקומי. יותר מתריסר אנשים היו עדים למותו, כולל הילדים. אחד העדים אמר שהאיש שירה בעצמו, נראה בודד "ומסכן" בזמן הקורס, שנערך במרחב סגור - הוא לא דיבר עם אף אחד, לא הרים את ידו ולא שאל שאלות. לפני שהוא נורה, אף אחד לא שם לב לקיומו בכלל. פשוט זוועה!


10. השוודי, שנהרג על ידי מכסחת הדשא שלו.

גבר בן 50, מת בזמן שהוא כיסח את הדשא שלו בדרום שוודיה. ככל הנראה, הוא עשה זאת על מדרון תלול למדי. האיש שנפל מהמכונה, נפגע על ידי מכסחת הדשא ונהרג. 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרים מוזרים של מוות