ילד בן 4 חודשים במסיבת "דראם אנד בייס"


ילד בן 4 חודשים במסיבת "דראם אנד בייס"

אמא הצטערה על כך, שלקחה למסיבת "דראם אנד בייס" את בנה בן ה- 4 חודשים...

על ראשה של שרה ג'יין בת ה- 41, לעולם לא נפלו כל כך הרבה קללות כמו שקרה אחרי פרסום של התמונה שלה עם בנה באחת הרשתות החברתיות.

בתמונה הזו, היא נמצאת במרכז הקהל המשתולל במסיבת דראם אנד בייס, בעודה מחזיקה את בנה התינוק – ג'נגו. והאישה כבר באמת מצטערת שלקחה את בנה הקטן איתה לרייב. היא פשוט נדהמה ממפולת של ביקורות מצד קבוצות הורים ברשתות החברתיות, שהגיבו בכעס לתמונה, ודיברו על כך שהאם של התינוק הזה חייבת להיות משוגעת, משום שגררה אותו ל- "מסיבת השיכורים" הזו.

שרה ג'יין הגיבה:

-  "אני מצטערת אם התנהגותי הפרה את הסטנדרטים המוסריים של מישהו. אני לקחתי את הבנות שלי איתי לאירועים כאלה, כשהן היו בנות אותו הגיל כמו ג'נגו. אבל זה היה לפני כמעט שני עשורים. חשבתי שמאז, החברה השתנתה והפכה להיות יותר סובלנית ופתוחה. והיא באמת השתנה, אבל בכיוון ההפוך. אני מחשיבה את עצמי לאימא טובה, ואני לעולם לא אעשה משהו שעלולה לאיים או לפגוע בילדים שלי או של מישהו אחר. אבל עכשיו, אני חושבת שעדיף ולא הייתי הולכת לרייב עם התינוק".

שרה ג'יין עובדת בקרן היער הלאומית, והיא הלכה למועדון "Blackhouse", שלא נמצא רחוק מביתה בצפון ויילס - כדי לראות את ההופעה של בתה קרי בת ה- 23. על מנת להגן על האוזניים של בנה מפני הרעש החזק, היא שמה על אוזניו אוזניות ענקיות.

-  "הם בצעו את תפקידם כל כך טוב, שהתינוק ישן במשך כל ההופעה" - אמרה האם.

קרוב לאחד בלילה, הגיעה למועדון משטרה, אותה הזעיקו המבלים הדואגים בגלל נוכחות של תינוק קטן במועדון – וההופעה הסתיימה. שרה ג'יין אמרה:

-  "זה נראה כך, כאילו עברתי את הגבולות ועשיתי משהו נורא, אבל בעצם אני לא עשיתי שום דבר רע. אך למחרת הופיעה התמונה שלי בפייסבוק".

בתגובה למבקרים ברשתות חברתיות, שגינו את התנהגותה, "האם המוזיקלית" כתבה:

-  "אני לא מתביישת במה שעשיתי. כן, הסעירו אותי ההערות של האנשים, אבל אני הייתי חייבת להיות שם, כדי לתמוך בבתי! אני מאוד גאה בה!".

חלק מהמבקרים אמרו שהם מבינים את רצונה לתמוך בבתה, אך הם לא רואים לנכון את נוכחותו של התינוק במסיבה כזו, אפילו עם הוא חובש אוזניות.

-  "אני מבינה שהיא רצתה לראות את הבת שלה על הבמה, אבל אז היא הייתה צריכה להשאיר את התינוק עם מטפלת. כאשר ג'נגו יגדל, הוא יהיה מסוגל להעריך את הכשרון של אחותו, ולא לישון במשך כל ההופעה",- אמרה אחת מהם.

 

 




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ילד בן 4 חודשים במסיבת "דראם אנד בייס"