4 סיבות לעוני



4 סיבות לעוני

למה האנשים נשארים עניים וחסר להם כסף?

אנשים רבים רוצים לשפר את מצבם הכלכלי. אבל בדרך לעושר נוצרים קשיים. גורל שוב ושוב מחזיר את האדם למצב של מחסור בכסף. זה קורה בדרכים שונות. יש אנשים שמאבדים כסף או מבזבזים אותו על שום דבר, אחרים פשוט עומדים במקום והכנסותיהם לא גדלות. למה זה קורה?

הכל במוח של האדם. מתברר שבנוסף לצעדים הפעילים אשר חיוניים להשגת העושר, האנשים עדיין צריכים לפעול כדי לשנות את הגישה שלהם ואת תפיסת העולם שלהם, כי הגורמים העיקריים לעוני נמצאים בתחום הנפשי והרגשי של האדם...

אז למה אין לכם כסף?

לא ראויים!

הסיבה העיקרית למחסור בכסף - זו תחושה שלא מגיע לכם כסף. עם החשיבה המוטעית הזו אתם סוגרים לעצמכם את הדרך לקבלת כספים. כך אתם מסתפקים במעט שיש לכם.

אתם צריכים להיפתח לכסף, להכניס אותו לתוך החיים שלכם, להאמין שאתם ראויים לכמות של כסף עליה אתם חולמים.


קמצנות!

זו הסיבה השנייה למחסור בכסף. החיים בנויים כך, שצריך להיות מספיק נדיבים, ולהתחלק במה שיש לכם. לא רק לקחת אלא גם לתת. ואם אתם נקשרים מדי לדברים ולכסף  - אתם מאבדים אותם. זוהי אחת הדרכים, בהן החיים מלמדים אותנו להיות חכמים יותר.

אם אתם אנשים קמצנים – תלמדו להיות נדיבים. לאט לאט תלמדו להתחלק עם העולם בעושר שלכם. וככל שתתנו יותר – כך תקבלו יותר.


פחד להישאר בלי כסף!

פחד - הוא מגנט, שמושך אליכם את הדבר ממנו אתם פוחדים.

פחד להישאר בלי כסף מוביל לכך, שאתם מתחילים לאבד אותו ותמיד חסר לכם – וזה יימשך כל עוד לא תתרגלו למחשבה שתמיד יש לכם מספיק כסף.


יחס שלילי לאנשים עשירים!

אם אתם מקנאים באחרים וחושבים שכל האנשים העשירים הם רעים (בלשון המעטה) - אז לא יהיה לכם כסף (הרי בתת מודע לא תרצו להפוך לרעים, נכון?). תימנעו מהסטיגמות ותלמדו לשמוח להצלחה של אחרים.


לאחר שתבינו את הפסיכולוגיה של העושר, תוכלו להפוך לאנשים מצליחים יותר ועצמאיים יותר מבחינה כלכלית. ומכיוון שאנחנו עדיין חיים בעולם חומרי ותלויים בכסף במידה רבה – אפשר לומר שכאשר תהפכו לעשירים יותר – תהפכו למאושרים יותר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 4 סיבות לעוני