ציטוטים שישנו לכם את החיים


ציטוטים שישנו לכם את החיים

ארבעה ציטוטים מעוררי השראה שיכולים להוביל לשינוי בחיים
 

אחד ההיבטים המדהימים ביותר של השפה, זה היכולת להעביר מושג מורכב במונחים פשוטים, כך שרוב האנשים יוכלו בקלות להבין אותם. לדוגמה: מטאפורה יכולה לפשט לנו מאוד את ההבנה של הרעיון, אותו במקרה אחר היה לוקח לנו שנים להבין.

אחד התחומים של יישום המילים - זה ציטוטים מעוררי השראה. אפשר לבלות זמן רב בניסיון להגיע בכוחות עצמינו לאותן המסכנות, אליהן אפשר להגיע אם ברגע הנכון של החיים ניתקל בציטוטים הנכונים.

להלן 4 ציטוטים מלאי השראה, שיכולים פשוט לשנות את החיים, אם תתחילו להתעורר כל בוקר ולחיות לפיהם:

"אנחנו - זה מה שאנחנו עושים בקביעות. מיומנות שאין כמותה - זה לא מעשה אלא הרגל"- אריסטו.

אנשים – זה התוצר של ההרגלים שלהם. אנחנו חיים את כל חיינו בחתיכות קטנות שאנו קוראים ימים. נראה שהם נמשכים לנצח, מלידה ועד המוות. בביצוע פעילויות יומיומיות שוב ושוב, אנחנו לא במודע מייצרים בנו דפוסי התנהגות אשר שולטים בחיינו, בין אם אנו יודעים על קיומם או לא.

אם אתם רוצים להגשים את חלום חייכם, תתחילו בכך שתיצרו יום חלומי אחד. אם תהיו מסוגלים כל יום לעשות את מה שהכי חשוב לכם - אז תוכלו לקבל ערובה לכך שתגיעו להצלחה. אל תדאגו יותר מדי למה יהיה מחר. ועוד יותר חשוב – לא לדאוג לאתמול – הרי היום הזה כבר עבר.

מה שאתם עושים היום - זה מה שחשוב ביותר, כי זה מה שיהפוך לעבר שלכם וישפיע על העתיד שלכם.


"אנשים שמצליחים בעולם הזה - זה אנשים שכאשר קמים - מתחילים לחפש את הנסיבות הרצויות בשבילם. ואם הם לא מוצאים אותן - הם יוצרים אותן"- ג'ורג' ברנרד שאו.

דבר אחד בטוח: לא משנה מאיפה באתם, חשוב - לאן אתם הולכים. מכיוון שאנו לא יכולים להשפיע על נסיבות לידתנו ועל נסיבות של 15 השנים הראשונות של חיינו, חשוב מאוד להבין את הדבר הבא:
הבחירה שלנו כיצד להתייחס לנסיבות אלה, יכולה לבנות ולחזק אותנו או להרוס אותנו.

למרבה הצער, לעתים קרובות אנו רואים שהאנשים מאשימים את כל הסביבה בנסיבות החיים בהם הם נמצאים. הם מאשימים את בני זוגם, את הבוסים שלהם, את הממשלה ... והרשימה נמשכת עוד ועוד. חשוב מאוד לאנשים כאלה להבין, שבכך שהם מאמינים ש-"הבעיה" נובעת מהעולם החיצוני - הם באופן לא מודע מונעים מעצמם את הכח להגיע לפתרון.

לכן, כל אדם צריך תמיד להאמין ביכולתו להשפיע על חייו ועל הנסיבות בחייו באמצעות כח הבחירה, ההחלטות ואמונות שלו.


"כישלון – זה לא אסון פתאומי. אתם לא נכשלים בן לילה. להיפך, כישלון – זה שרשרת של טעויות בשיפוט, החוזרות על עצמן יום אחרי יום."- ג'ים רון.

הציטוט של ג'ים רון הוא עמוק במיוחד. הוא חשוב כל כך לא רק משום שהוא מפרק את המהות של "הכישלון" למושגים מאוד פשוטים, אלא גם משום שביטוי זה גם נותן לנו הבנה בסיסית של ההצלחה.

הצלחה - זה לא נקודת יעד, הצלחה - זה המסע עצמו. זו הסיבה לכך שאתם שומעים לעתים קרובות מאנשים: "להצלחה הפתאומית שלי, הלכתי כ- 30 שנה".

להצליח - זה לא אירוע יחיד, אלא דרך חיים המבוססת על ערכים ומטרות שאתם מציבים בפניכם כל יום וחיים לפיהם. לאחר שאתם בוחרים את מטרת חייכם – אתם משתמשים בשיקול דעת כבהסעה לכיוון היעד שלכם.

לכן, כדאי שתתרכזו ותישענו על הבנתכם של מה הכי חשוב לכם, ואז הצלחת החיים שלכם תדאג לעצמה.


"אנחנו מתפרנסים ממה שיש לנו, אבל אנחנו יוצרים את החיים על ידי מה שאנחנו נותנים" - וינסטון צ'רצ'יל.

שוב, משפט שיכול לשנות את החיים. כל אדם צריך להבין שבלב של חייו נמצא ערך, שקיים בחייהם של כולם – וזה עזרה לאחרים.

אנו יכולים לבלות את כל חיינו בבניית ההון בעזרת ההישגים שלנו. מכוניות יוקרה, אחוזות ענקיות, חיים נפלאים - כל זה מאוד כיף ומהנה, ואין שום רע בכך. המותרויות האלה מקובלות אם עשינו את הבחירה הזאת, התאמצנו ולקחנו את הזמן כדי ליצור את החיים הללו.

עם זאת, אם אנחנו רוצים "להפוך לאגדה", ייחשב רק מה שעשינו עבור אחרים. כך, כאשר נעבור לעולם הבא, נמשיך להתקיים בעולם זה באמצעות התרומות שלנו - ולא רק כספיות.


אנו מקווים שנהניתם מציטוטים אלו, והערכתם את המשמעות העמוקה שלהם. מילים כמו אלה נתנו השראה לאנשים לעשות את מה שנחשב לבלתי אפשרי, ולהשיג את מה שנחשב כלא ניתן להשגה.

אנו מאחלים לכם למצוא הרבה ציטוטים מעוררי השראה שישאו משמעות עמוקה בשבילכם. אם תמצאו כאלה (או כבר מצאתם) – שימו אותם במקומות בהם תוכלו לראותם מדי יום. לדוגמה, על המראה בחדר האמבטיה, במכונית, בארנק שלכם...

ושהחיים שלכם יהיו מלאי משמעות והישגים.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ציטוטים שישנו לכם את החיים