לפני ואחרי – התוצאות המדהימות


לפני ואחרי – התוצאות המדהימות

בעולם של כושר, נוצר טרנד חדש - לתעד את הירידה במשקל ושינויים בגוף כדי להניע את עצמך ואת האחרים. אנו רוצים להציג בפניכם 10 מקרים מרשימים מאוד:


1.

מבלוג "בריאים, לא רזים".


2.

ג'ניפר ניקול לי, שנולדה בשנת 1975 – דוגמנית כושר אמריקאית, שחקנית, דוברת מוטיבציה וסופרת. היא ידועה בכך, שהצליחה להוריד 32 ק"ג ולהתחיל את קריירת "גורו הכושר" לאחר לידת שני ילדים.

לי מספרת, שהיא מעולם לא עסקה בעבר בספורט, ובמשך כל החיים שלה נאבקה במשקל עודף. משקלה היה כ- 80  ק"ג כשנישאה, ובמהלך שני ההריונות שלה המשיכה לעלות במשקל, ובסופו של דבר הגיעה למשקל 90 ק"ג.


3.

לאדם ווטרס בן ה- 33, היה קשה מאוד להיפטר מהכרס שלו. מורה מאנגליה, המתגורר ביפן, אכל בשמחה את המזון המקומי ולא עסק בספורט. כשהוא סוף הסוף החליט לרדת במשקל, הוא היה צריך מוטיבציה נוספת. המוטיבציה שלו הייתה – צילום יומיומי של ההתקדמות שלו, ופרסום של התמונות האלה בבלוג שלו.

לאחר 84 ימים, הגוף של ווטרס שינה את צורתו לחלוטין. הוא צירף את התמונות יחד, ופרסם את הסרטון שנוצר.


4.

המהפך של עאמר "האמר" קאמרה לקח כ- 5 חודשים. זו הוכחה טובה לכך שכל אחד יכול לעשות את זה!


5.

סינתיה גונזלס, דוגמנית כושר גופני ומומחית לשינויי חיים.


6.

והנה מה שאפשר לעשות עם "קצת" מוטיבציה ואובדן של 45 ק"ג.


7.

גם כן שינוי מדהים.

8.

אג'לו פיטר ירד 90  קילו ב- 16 חודשים. בשנת 2008, פיטר שקל 183 ק"ג, סבל מסוכרת, רמות כולסטרול גבוהות, ובעיות ברגליים. הוא בקושי היה מטפס קומה אחת במדרגות, ולבש חולצות במידה 5XL ומכנסיית מידה 56.

הוא התחיל את המאבק שלו במשקל בעצמו - כל יום הוא רץ מסביב לבלוק, הפסיק לאכול פיצה ולשתות  בירה. בהתחלה היה קשה לעשות אפילו סיבוב אחד סביב הבלוק, וכל צעד הביא לו גלים של כאב ואשמה. אבל הוא לא הפסיק, ולהפתעתו הוא הוריד במהירות 23 ק"ג. זה עודד אותו, במיוחד כאשר חבריו הקרובים החלו לשים לב לשינוי שחל בו. ב- 1 באוגוסט 2008, חברים של פיטר הזמינו אותו לארוחת ערב, שבה הם הציעו לו הצעה שאי אפשר לסרב לה: הם נתנו לו שני צ'קים של 5 ו -10 אלף דולר, אותם יוכל לפדות אם יוריד עד תחילת השנה הבאה 40 קילו נוספים. כך הוא התחיל לרדת במשקל.


9.

ג'וש סנדקוויסט – אחד המשתתפים באולימפיאדת הנכים, מחבר של ספרים רבי מכר ויועץ רוחני. הוא איבד את רגלו השמאלית בגיל 9 כתוצאה ממחלת הסרטן. מאוחר יותר, הוא הפך להיות מעורב בתחרויות נכים בסקי שלג. ספר הזיכרונות שלו: "פשוט אל תיפול: איך גדלתי, התגברתי על מחלה וירדתי במורד ההר" יצא לאור בינואר 2010.

שש שנים לאחר ששרד במלחמה נגד הסרטן ואיבד את רגלו, ג'וש התחיל לעשות סקי. בגיל 17, הוא עבר לקולורדו, כדי לעסוק באופן מלא בספורט זה. לאחר השתתפותו באולימפיאדת הנכים, הוא זכה בתחרות "גוף בשביל חיים" בשנת 2006. סיסמתו – "עוד קצת, קצת יותר".


10.

שינוי גופני מדהים של הת'ר בער.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לפני ואחרי – התוצאות המדהימות