הניסיונות הפתטיים ביותר להיראות מגניב


הניסיונות הפתטיים ביותר להיראות מגניב
 

אף אחד לא אוהב רברבנים, אפילו הגורל לא אוהב אותם. ולפעמים, החיים עצמם מורידים את האנשים האלה לקרקע, כדי שלא "ירימו מדי את אפם". הנה כמה דוגמאות למקרים כאלה:


מספר 5. רולטה רוסית מסתיימת בטרגדיה

כדי לא להשתעמם בחתונות, אנשים לפעמים ממציאים בידור משלהם - חטיפת כלה, ריקודים מוזרים ורולטה רוסית. מה, אף פעם לא שיחקתם רולטה רוסית בחתונה?... ברוסיה, כאשר שושבין החתונה אמר ברכה לחתן ולכלה, הוא מצא דרך טובה להרשים את האורחים. האיש שלף אקדח, כיוון לראשו ולחץ על ההדק.

אם אתם יודעים משהו על הנשק – אז אולי שמתם לב שהאיש לא היה חכם ביותר, כי הוא בחר אקדח עם טעינה עצמית כדי לשחק ברולטה רוסית - משחק שבו נעשה שימוש באקדח בעל תוף מסתובב. לפני ההופעה שלו, הוא הוציא את הכדורים מהאקדח, כך שכאשר הוא ילחץ על ההדק – הוא לא יקשט את השולחנות בתוכן גולגולתו. זו הייתה מתיחה לחתונה, והוא והחברים שלו היו אמורים לצחוק ממנה עוד במשך זמן רב.

תוצאות הרסניות:
למרבה הצער, "ווירוס הטיפשות" הוא מדבק מאוד (במיוחד במסיבות), והבחור הזה החליט שהוא לא רוצה להיות הנציג היחיד במועדון "יורה לעצמו בראש". הוא הסתובב כדי למצוא מתנדב, שגם רוצה להיות טמבל. גבר אחד שעמד לידו, לקח את האקדח מידיו וחזר על המעשה של גיבורינו. עם הבדל אחד – הפעם נשמעה ירייה.

למזלו של הקורבן, אל גולגולתו נורה כדור גומי. אבל, לרוע מזלו, כדור זה עדיין כדור – לכן הוא אושפז בבית החולים עם פגיעת ראש חמורה.


מספר 4. שוטר-כוכב פורנו ננזף

עבור ג'יימס מוס, שוטר תנועה במשטרת טנסי, זה היה עוד יום משעמם. עד שחלפה על פניו הונדה אקורד ורודה, שנסעה כ- 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת. מוס עצר את הרכב, שבו הוא מצא אלכוהול, כדורי ויקודין ואת ברבי אורגזמינס עם מראה תמים.

רמז: היא לא פיזיקאית...

כנראה שזו לא הייתה הפעם הראשונה שעצרו אותה, כך שבארבי "בטעות" הזכירה את העובדה שהיא עובדת בתעשיית הפורנו. מוס הסקרן הושיב אותה במושב הקדמי של מכוניתו, בזמן שהוא הסתכל על אתר הפורנו שלה במחשב הנייד שלה, והתוכן של האתר עזר לברבי להימנע מהכלא.

מוס זרק את הכדורים ואת האלכוהול בשיח הקרוב, ולאחר מכן הזמין את אורגזמינס "לעשות חיים" בניידת שלו. אם כל זה נשמע פחות או יותר כמו ההתנהגות הרגילה של שוטר מושחת, צריך להבהיר שמוס צילם את הכל בטלפון הנייד שלו. כאשר הם סיימו לעשות חיים, למוס עלה הרעיון הנהדר לבקש מאורגזמיס שתפרסם את התמונות בבלוג שלה, כך שכאשר הוא יספר לחברים שלו על זה - הם יאמינו לו.

תוצאות הרסניות:
אורגזמינס הקשיבה למוס, ופרסמה בבלוג שלה את כל הסיפור יחד עם תמונות.


היה שווה את זה.

שלא כמו המעסיקים האחרים, משטרת התנועה של טנסי, איכשהו אינה תומכת בשימוש בזמן העבודה לצילום סרטים פורנוגרפיים. מוס הושעה באופן מיידי מתפקידו, והמשטרה פתחה בחקירה, שבמקרה זה כללה - "צפייה חוזרת ונשנית בפורנו בו הצטלם עמיתם".

לאחר שהמקרה התפרסם בתקשורת, הופיעו כמה נשים שהגישו תלונה על מעשים מגונים של מוס, אותם הוא ביצע כאשר עצר את מכוניתן. מוס הורשע בשישה מקרים של עבירה, שני מקרים של שימוש לרעה בכוח ושני מקרים של שיבוש ראיות. הוא התפטר לפני שפיטרו אותו, ובתור מתנת פרידה הוא קיבל 4 שנות מאסר על תנאי.

ומה קרה לאורגזמינס? מוס עדיין רשם לה קנס על מהירות מופרז.


מספר 3. אדם נלחם בתנין והפסיד

וואלאס וודרהולד, או כפי שחבריו מכנים אותו - קפטן וולי, עבד כמדריך בביצות "ביצות פלורידה". התפקיד שלו היה לקיים סיורים בביצות, למטיילים שלא רוצים לשלם עבור נסיעה לדיסני וורלד. האחריות שלו כללה גם את השמירה על הקבוצה, כדי שהתנינים לא יאכלו יותר מדי תיירים. קפטן וולי, ככל הנראה, לא ידע על התפקיד הזה, לכן הוא לעתים קרובות משך את התנינים לסירה שלו כדי להרשים את הלקוחות.
בקיץ של שנת 2012 , וולי החליט להראות לקבוצה קטנה של תיירים שכללה שישה אנשים (כולל ילדים), שיכול להיות מעניין ומלהיב בביצות. וודרהולד הכניס דג אל המים ומשך את תשומת לבו של התנין.

היה עדיף להשתמש בראש, לפני ביצוע פעולות כאלה

כשהתנין החליט לשוט גם על הסירה (אחד מהנוסעים אמר שהרגליים הקדמיות של התנין כבר היו בסירה), וודרהולד הניח את רגלו על ראשו של בעל החיים ודחף אותו לתוך המים. נשמע מגניב, לא? וודרהולד, המעודד מנצחונו, התחיל להכות בעזרת ידו במים, כדי להזמין את התנין לסיבוב השני.

תוצאות הרסניות:
אחרי כמה שניות, התיירים היו בסרט אימה, כאשר מפלצת ביצה נזכרה בזה שהיא בעצם מפלצת ביצה, התרוממה ונשכה לגמרי את ידו של וולי. במקום היד נשארו רק כמה חתיכות תלויות של עור. דברים כאלה לא מראים אפילו בסרטים...


לעזאזל, רק קניתי את השעון הזה!

מאוחר יותר, הרשויות הצליחו לאתר את אותו התנין, והוציאו יד מעוכלת למחצה מבטנו – דבר שבטח לא היה נחמד עבור התנין. לאחר מכן, הם לקחו את היד בהקדם האפשרי לבית החולים, שם הרופאים ניסו ללא הצלחה לתפור אותה בחזרה.
עכשיו, קפטן וולי שנשאר בלי ידו, יצטרך לשלם גם 500 דולר על כך שהאכיל את התנין, דבר הנחשב לפשע מדרגה שנייה.


מספר 2. מורה "מגניבה" פוצצה את הכיתה

לא משנה איפה אתם לומדים, סביר להניח שבשלב מסוים במשך הלימודים תפגשו מורה, שבכל כוחו מתאמץ להראות שהוא "מגניב". בין אם זה מורה לשפה העברית, שמנסה בדרך מגושמת להשתמש בסלנג של הנוער במהלך השיעור או מורה לכימיה, ש- "בשביל הכיף" החליט להשאיר ערימה בוערת של צואת כלבים מתחת לדלת של המורה לאלגברה - בכל בית ספר תוכלו למצוא מורה כזה, שמטרתו העיקרית היא  לזכות בהכרה של האנשים שהם צעירים פי 2 מגילו.

באקדמיה "ווסטרן ריזרב" גם הייתה מורה כזו, וקראו לה ג'ולי פריאט. ג'ולי לימדה כימיה והייתה המורה הנחמדה ביותר בפנימייה הקפדנית הזאת. היא לא שמה לב לשיעורי בית ולא הייתה קשה עם הציונים. לדברי אחד מתלמידיה, פריאט מעולם לא אילצה את תלמידיה ללבוש משקפי בטיחות או סינרי מגן במהלך עבודה במעבדה, כי הם "גרמו לילדים להיראות חנונים".


אם נפסיק את הניסוי לפני סיומו - לא יקרה לנו כלום

במהלך אחת ההדגמות שקיימה פריאט, בנה בן ה- 11 הדליק ארבע צלחות המכילות מלחים שונים, כדי שהתלמידים יראו איזה צבע נותן ללהבה הבוערת כל אחד מהם. אבל הצלחת האחרונה, לא בערה כמו שצריך, ופריאט לא יכלה לסבול דבר כל כך לא מגניב במהלך השיעור שלה. לכן היא תפסה מכל ענק של מתנול, ואמרה לתלמידיה שהתאספו סביב שולחנה "להדק את חגורות הבטיחות".

תוצאות הרסניות:
לא צריכים להיות בעלי תואר בכימיה, כדי להבין שהוספת אתנול ללהבה פתוחה תגרום לתוצאות מאוד לא טובות. הכלי התפוצץ תוך פיזור אש וטיפשות, ותלמידים ססיליה צ'אן וקאלס וובר נכוו קשות כתוצאה מהפיצוץ. פריאט תפסה בגבורה את השמיכה נוגדת האש היחידה שהייתה בחדר וכיסתה בה את בנה, ואז אמרה לכל התלמידים האחרים "לקחת את התחת שלהם מחוץ לחדר", תוך השארת שני התלמידים הנפגעים מאחור.

התלמידים שנפגעו, כמובן יקבלו פיצוי ענק על הפציעות האיומות שלהם, בהן הם יצטרכו לטפל במשך שנים רבות בעזרת ניתוחים וטיפולים, כדי לחזור לחיים הנורמלים. בינתיים, המורה חזרה ללמד בפנימיה.


מספר 1. האגו של הקפטן הטביע את ספינת תענוגים

פרנצ'סקו סקטינו, הקפטן של קוסטה קונקורדיה, הפך לידוע בחולשתו לנשים יפות, ונטייה לברוח מהגשר במהלך תמרונים מסוכנים ומיותרים שהוא עצמו ציווה לבצע.


הוא גם מאצ'ו מדי, כדי לסגור את כל הכפתורים בחולצה.

מה שקרה, ידוע לרבים: בזמן השייט בינואר 2012, קוסטה קונקורדיה הפליגה במסלול הרגיל שלה לאורך החוף של האי Giglio. אבל לקפטן היה משעמם לשוט במרחק בטוח ממים רדודים, והוא החליט להראות את ספינתו לתושבי האי. הקפטן הרברבן הורה לשוט קרוב ככל האפשר אל האי, ו- "לצפור" לתיירים שהיו על החוף.

בזמן שהצוות היה עסוק בתמרון המסוכן ביותר, סקטינו הלך לו לאכול ארוחת ערב עם בחורה צעירה, שבפניה הוא התפאר בעבודתו המסוכנת בזמן שלגם משקה אלכוהולי.

תוצאות הרסניות:
אם אתם לפחות לפעמים צופים בחדשות, אתם יודעים איך כל זה הסתיים:


הקפטן טען שהכל היה תחת שליטה.

מתברר, שלא רחוק מהחוף של האי, אפשר לעתים קרובות לפגוע בשוניות וסלעים. ומי ידע?...

הסלעים האלה הרסו לקפטן את ארוחת הערב שלו, כאשר עשו חור ענק בגוף הספינה. לאחר ההתנגשות הראשונית, חבר צוות הספינה אמר לנוסעים שבספינה יש רק בעיה קטנה עם החשמל, ושלא ישימו לב לטונות של מי ים שפרצו לחלק התחתון של האנייה. לאחר שהתברר שזו סופה של הספינה, סקטינו עשה את מה שכל קפטן-גיבור היה עושה בהתחשב בנסיבות - הוא נכנס לסירת הצלה, למרות שעל הספינה נשארו עוד מאות נוסעים. סקטינו סירב לחזור לספינה גם לאחר שהממשל של הנמלים של איטליה הורה לו "להפסיק להיות בהמה".

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הניסיונות הפתטיים ביותר להיראות מגניב