ילדים בני הגזע הארי


ילדים בני הגזע הארי

במהלך המלחמה, הנאצים "הפיקו" כ- 20,000 ילדים בני "הגזע הארי".

קיימת תמונה, בה ילד "המופק" בעזרת הסלקציה הארית עובר טבילה נאצית, שבה איש SS מחזיק מעליו פגיון, בזמן שאמו נשבעה אמונים לאידיאלים הנאציים. ועכשיו אנחנו נוסיף את קנה המידה: התינוק הזה היה אחד מאלפים רבים של התינוקות מהפרויקט "Lebensborn". לא כל ילד נולד במפעל הנאצי לתינוקות - כמה ילדים פשוט נחטפו וגדלו שם.

הנאצים האמינו, שבעולם אין מספיק ארים עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני. באופן כללי, אותו האיש שנהל את השואה, אישר את התכנית "לבנסבורן" לרביית ארים גזעיים כדי לחדש את שורות הנאצים. הם היו אמורים לחיות בבתים מפוארים, המרוהטים עם חפצים שנלקחו מהיהודים שנרצחו.

הכל התחיל עם הקידום של ערבוב של חיילי SS עם הילידים של האירופה הכבושה. "ערבוב" במקרה הזה מתייחס ל- "סקס". הדבר העיקרי והחשוב ביותר היה הצמיחה של הגזע הנורדי. לנערות הרות אשר לא היו נשואות, על פי תכנית "לבנסבורן", הציעו בתים נוחים, בהם הן יכלו ללדת ולגדל את ילדיהן. הודות לתשומת הלב והטיפול הטוב בזמן המלחמה, גודלו 16 – 20 אלף נאצים.

עם זאת, התברר שהאמצעים והמאמצים האלה אינם מספיקים, ואז הגרמנים התחילו להוציא בכוח מהמשפחות את כל הילדים בעלי הצבע "הנכון" של העיניים והשיער. כמובן, יש לציין שחלק מהילדים שנלקחו היו יתומים.

חלק מההורים מסרו "בהתנדבות" את ילדיהם, כדי שלא יגיעו לתא גזים. ואת השאר, שהיו "הכי כחולי עיניים" פשוט לקחו - ללא בדיקות גנטיות, רק בדיקה רפואית. מי שהיה מתאים נכלל בתכנית או ניתן למשפחה גרמנית, ומי שלא היה מתאים – נשלח למחנות ריכוז. הפולנים מאמינים שפולין אבדה בצורה זו יותר ממאתיים אלף ילדים, אבל כמעט ובלתי אפשרי לדעת את המספר המדויק, משום שהרבה ילדים פולנים גדלו במשפחות גרמניות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ילדים בני הגזע הארי