הזוגיות ושפת הגוף בזמן השינה


הזוגיות ושפת הגוף בזמן השינה

בתנוחה שלנו בזמן השינה, בניגוד לתנועות, הבעות ודיבור - אי אפשר לשלוט, ולכן סוג זה של ניתוח עם גישה נכונה ייתן את המידע המדויק ביותר בנוגע לזהותו של האדם. כמובן, לפני שאתם נרדמים אתם יכולים לתפוס תנוחה "מלכותית" או משהו דומה, אך ברגע שתשקעו אל תוך ארץ החלומות – התנוחה המושלמת שלכם תהפוך למשהו חסר צורה ובלתי נתפס. אל תנסו לרמות את עצמכם, כי התנוחה בה ישן האדם – קשורה ישירות לאורח החיים שלו. בניתוח הזה, צריך להתייחס לתנוחה העיקרית, בה האדם ישן לרוב.

***


מערכת יחסים יציבה, אשר לבנות אותה לא היה קל. סביר להניח, שלאחר הניסיון הרע שהיה בחייהם, שני בני הזוג חושבים שכבר לא יהיו מאושרים. ולמרות העובדה שעכשיו האושר נמצא בידיהם – הם חיים בפחד לאבד אותו.

***


כך ישנים זוגות שיש ביניהם קשר הדוק, אך הם מבלים הרבה זמן לחוד. אולי היא מבלה 12 שעות ביום בעבודה, והוא מבלה בלילות עם החברים... או להפך. מה שחשוב – שהם מקבלים אחד את השני כמו שהם.

***

לתנוחה הזו בני הזוג מגיעים באופן ספונטני. פניהם פונים לכיוונים שונים, אך הם חולקים קשר חזק. כך נרדמים אנשים בעלי מזג וטעמים שונים. הוא - נמוך, היא - גבוהה. הוא אוהב בדידות, היא אוהבת חברה. אך זה לא אומר שהמצב הוא רע.

***

זוגות שישנים בתנוחה זו – מאוהבים. אבל הם בעלי דעות שונות על העולם, כך שאי אפשר להסיק מסקנות ברורות בקשר לעתיד המשותף שלהם. אם בני הזוג ישנים בתנוחה זו, זה אומר שהם מתגוננים מן העולם החיצון.

***

תנוחה כזו בזמן השינה מצביעה על כך, ששניהם מוכנים לחיות ביחד... ולא לעלות אחד לשני על עצבים. לכל צד יש את כל הזכויות, ושניהם מוכנים לקבל את הפגמים של בני זוגם.

***

אם אתם ישנים בדרך זו, סביר להניח שזו תגובה למריבה, שהייתה לכם בצהריים, או אי הבנה ממושכת. שני בני הזוג הם כמו שתי חתיכות קרח, והחום של אהבה יכול להפריע לשלוותם.

***

מדובר ביחסים שמבוססים על תשוקה. בני הזוג חולקים מטרות וחלומות משותפים (הראש מופנה לצד אחד.) יש הבנה הדדית ברמה אינטלקטואלית. איחוד שמבטיח להיות מאושר לא רק באהבה, אלא גם במיזמים עסקיים משותפים.

***

לזוגות כאלה יש אובססיה לעצמאות. הם פוחדים מאינטימיות, אבל הם באמת זקוקים לתמיכה כדי להיפטר מהפחד שבו הם חיים באופן קבוע. אנשים אלה חוששים מאוד להיקשר לבני זוגם.

***

בני זוג שישנים בתנוחה זו - כבר יצרו ברית חזקה, אבל זה לא היה קל. כל אחד משאיר לעצמו חופש ומרחב אישי, אבל יחד עם זה דואג לרגשותיהם של בני הזוג. הם יכולים לסלוח על הרבה למען אהבה.

***

כך בדרך כלל ישנים אנשים מאוהבים, שיש להם טמפרמנט דומה מאוד. הם אפילו יכולים להיות דומים מבחינה חיצונית – בגובה, בפנים... הם מרגישים ביטחון, ועל כך מצביעה התנוחה הרגועה שלהם – שכיבה על הגב עם מגע פיזי עם בני הזוג.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הזוגיות ושפת הגוף בזמן השינה