שימוש אחר במשחת השיניים


שימוש אחר במשחת השיניים

מה עושה משחת השיניים? תגידו שזו שאלה טיפשית, ותתחילו לנקוב ביתרונותיה: היא מלבינה ומצחצחת את השיניים, מסירה מהן כתמי קפה ומזון, מסלקת ריח רע מהפה ומשחזרת ומגנה על האמייל. כל זה נכון.

אבל בנוסף לשיטות הרגילות של שימוש במשחת שיניים, יש בה גם מגוון של תכונות מיוחדות אחרות, שנראות יוצאות דופן במבט הראשון.

למעשה, המרכיבים להלבנת השיניים שלנו, שהם חלק מהרכב של משחת השיניים - יכולים גם לשחק תפקידים רבים: הם יכולים להקל על כאב, להחזיר את הניצוץ לפריטי משק הבית ואפילו להיפטר מכתמים על בגדים, קירות ושטיחים.

לכן, אנו מציעים לכם להכיר 13 דרכים נוספות של שימוש במשחת שיניים, וליהנות מכל היתרונות של המוצר המדהים הזה:


1. מקלה על גירוי מעקיצות חרקים, חתכים ושלפוחיות

נגעים אלו בעור, אם כי לא מאוד מסוכנים בפני עצמם – מספקים אי נוחות רבה כי נוטים לכאוב ללא הפסקה. ועקיצות חרקים בנוסף מאוד מגרדות. אתם יכולים למרוח קצת משחת שיניים על עקיצת יתוש או חרק אחר, כדי להקל על הגרד ולהפחית את הנפיחות.

אם תמרחו את משחת השיניים על חתכים קטנים או על שלפוחיות מיבלות – היא תייבש את הפצע, וזה אומר שהוא יחלים מהר יותר. אפשר לעשות טיפולים כאלה, כאשר אתם מורחים את המשחה למשך הלילה. 


2. מקלה על כאב מכוויות קלות

למעשה, אם תשימו משחת שיניים על כוויות קלות שאין בהן פצע פתוח - זה די מהר יביא להקלה זמנית.

למרוח את המשחה על האזור צריך בזהירות, וישר לאחר הפציעה. משחת השיניים לא רק מסוגלת להקל על כאב, אלא גם יכולה למנוע היווצרות של דלקת ושלפוחיות במקום של הכווייה.


3. מאפשרת להסתיר את הפגמים של עור

רוצים להאיץ את תהליך הריפוי של עור פגום לאחר הסרה של אקנה על הפנים?

במקרה כזה, תמרחו כמות קטנה של משחת השיניים על האזור הפגוע. חייבים לעשות את זה בלילה לפני השינה, ובבוקר פשוט לשטוף עם המים את המשחה שהתייבשה.

יש כאלה, שמציעים להשתמש במשחת שיניים גם בתור פילינג.


4. מאפשרת לנקות את ציפורני הידיים עד ניצוץ

כפי שאתם יודעים, משחת השיניים מכילה חומרים שיכולים לתקן את האמייל הפגום של השיניים שלנו, כך שזה הגיוני לחשוב על אופן שימוש במשחת שיניים לניקוי ... ציפורניים.

ואכן, כדי שיהיו לכם ציפורניים חזקות, נקיות ומבריקות – מספיק לצחצח אותן בעזרת מברשת ומשחת שיניים.

יתר על כן, לצחצח צריך לא רק מבחוץ, אלא גם את האזורים הנגישים "מתחת" לציפורן.


5. עוזרות לסדר את השיער

ראוי לציין, שמשחות השיניים מג'לי, מכילות את אותם פולימרים מומסים במים, שנמצאים בג'ל לשיער. אם אתם רוצים לתת לשיער שלכם צורה מסוגננת, ואין בהישג ידכם ג'לי לשיער - זה לא בעיה.

אתם יכולים להשתמש במשחת השיניים. רק אל תשכחו שמשחת השיניים צריכה להיות ג'לית, אחרת היא לא תכיל את הרכיבים הדרושים כדי לקבוע את התסרוקת.


6. מסייעת להיפטר מריחות

ריחות של שום, דגים, בצל, וכמה מוצרים אחרים לפעמים כל כך רודפים אותנו, שזה מדהים. למעשה, ריחות אלו יכולים לחדור אל תוך תאי העור של הידיים שלנו.

אבל זה לא משנה: אם הסבון לא עוזר לכם להיפטר מריח זה או אחר בידיים (וזה כמעט ולא עוזר במקרים אלה), אתם צריכים לשפשף קצת את הידיים עם משחת שיניים רגילה – ותוכלו במהירות להיפטר מהריח.


7. מסירה כתמים

משחת השיניים יכולה לשמש כדי להסיר כתמים עיקשים מבגדים ושטיחים. בבגדים – צריך לשים משחת שיניים ישירות על הכתם ולשפשף את המקום המוכתם באינטנסיביות עד שהכתם נעלם. ואז פשוט לשטוף עם המים.

אבל חשוב לזכור ששימוש במשחת שיניים מלבינה כדי להסיר כתמים מבגדים צבעוניים, יכול לקלקל את הצבע הטבעי של הבד ולעשות במקום כתם יותר בהיר.

באשר לכתמים על השטיחים – שפשפו את הכתם עם מברשת קשה ומשחת שיניים, ולאחר מכן, תשטפו את המקום עם מים ושמפו.


8. מנקה נעליים מלוכלכות

משחת השיניים יכולה לתת חיים חדשים לנעלי ספורט ואפילו לנעלי עור עם שריטות קטנות. בדיוק כמו במקרה של כתמים על בגדים, שימו משחת שיניים ישירות על האזור המלוכלך או אזור עם עור פגוע.

שפשפו מעט זמן את האזור עם מברשת, ולאחר מכן תשטפו עם מים. זה כל כך יעיל, שתוכלו אפילו להחזיר לנעליים הישנות שלכם את המראה המקורי שלהם.


9. מסירה "ציורים" של עפרונות צבעוניים וטושים מהקירות

אם השארתם ילד קטן ויצירתי לבד בחדר, וכאשר חזרתם גיליתם מגוון של יצירות אמנות על הקירות – אל תמהרו להיכנס לפניקה ולרוץ לקנות צבע לקירות.

קחו פיסת בד, תרטיבו אותו, ושפשפו בעדינות את משחת השיניים במקומות הדורשים זאת, עד שהציור יירד לגמרי.


10. מנקה ומבריקה תכשיטי כסף

שפשפו את הפריט היטב עם משחת השיניים, ותשאירו ללילה. בבוקר, תנגבו היטב עם מטלית יבשה.

בנוסף, התכונות המדהימות של משחת השיניים, מאפשרות לנקות לא רק את הכסף. תמרחו שכבה דקה של משחת שיניים על יהלומים (אם יש לכם), ולאחר מכן צחצחו אותם עם מברשת שיניים, עם תוספת מעט מים. ואז תשטפו ביסודיות את כל העקבות של משחת השיניים.

אבל אל תנסו לנקות פנינים בדרך זו - זה יכול לפגוע בגימור העדין.


11. מסירה סריטות מ- CD

למרבה הצער, בשיטה זו לא תמיד ניתן לשחזר את המראה המקורי של CD, אבל זה לחלוטין יסיר סריטות וכתמים קטנים מאוד. אל תשכחו, שבניקוי ה- CD או DVD אתם יכולים לעשות עוד יותר נזק, לכן עשו זאת בזהירות רבה. 

תמרחו שכבה דקה של משחת שיניים על ה- CD, ואז בעדינות שפשפו אותו עם מטלית רכה. לאחר מכן, צריך לשטוף בעדינות עם המים.


12. מסירה ריח לא נעים מבקבוקי האכלה לתינוקות

קורה לפעמים שהשאריות של החלב בבקבוקים להזנת תינוקות מחמיצות, ולאחר מכן כמעט בלתי אפשרי להסיר את הריח הזה.

ניקוי בעזרת משחת שיניים יציל אתכם: שימו משחה על מברשת קטנה לניקוי הבקבוקים ושפשפו את הבקבוק. ואז שטפו ביסודיות את הבקבוק. זו היא דרך מצוינת להסיר ריח של חלב חמוץ!


13. מונעת "אדים" על משקפי שחייה

צוללנים ושחיינים מכל הסוגים, עשויים להכיר היטב את הטריק השימושי הבא: שימו כמות קטנה של משחת שיניים על כל העדשות של משקפי שחייה, שפשפו אותן בזהירות ותשטפו עם מים.

שיטה זו מאוד עוזרת להימנע מהאדים במשקפי השחייה, למרות שאלו שלא מכירים אותה ממשיכים לקנות סוגים יקרים של משחות מיוחדות. חשוב לא למרוח את המשחה יותר מדי, כי זה יכול לשרוט את העדשה.


כפי שניתן לראות, מספר דרכים להשתמש במשחת השיניים יכולים לא רק לחסוך לכם זמן, אלא גם כסף!

אל תשכחו את הזמן אותו תקדישו למסע קניות בחיפוש אחר כל אותם מוצרי ניקוי, אותם יכולה להחליף שפופרת של משחת שיניים! והיא תמיד זמינה בבית!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> שימוש אחר במשחת השיניים