גן העדן הלבן


גן העדן הלבן

החוף האוסטרלי "גן העדן הלבן" – הוא אחד מהחופים הנקיים ביותר בעולם. הוא גם החוף הנקי ביותר של  קווינסלנד (אוסטרליה), והחוף הידידותי ביותר לסביבה בעולם - על פי הדירוג של- CNN. החוף ממוקם על האי הגדול ביותר של השילוש הקדוש. החוף המרהיב, מכוסה בחול קוורץ לבן משתרע על 7 ק"מ.


כאן, הטבע נראה במיטבו, כאשר הוא פשוט מזמין להירגע מהחיים המהירים של היום. "גן העדן הלבן" זכה שוב ושוב בפרסים על ניקיון וידידות לסביבה.



בחלקו הצפוני של החוף ניתן לראות מפרץ המדהים, צבוע בצבעים הרמוניים אותם יצר זרם של מים וחול. עם הליכה לאורך החוף הזה, אי אפשר להשוות אפילו את הרוגע של הספא המרגיע ביותר: הנוף מדהים, החול הרך מרשרש מתחת לרגליים, רעש הגלים וחמימות של השמש השוקעת – מכניסים למנוחה פיזית, רגשית ורוחנית.


עם זאת, לתיירים יש גם דרכים אחרות להעביר את הזמן בצורה מעניינת: שיט על יאכטה או סירה קטנה, טיסה במטוס ימי מעל המפרץ הציורי. כאן, בגובה הרב, ניתן ליהנות מהתמונות המדהימות שהטבע יצר.

לאוהדי מנוחה אקטיבית, גם יש מה לעשות במקום - רפטינג, קיאקים, סקי מים. לאחר יום פעיל, תוכלו לנוח בפיקניק על החוף.

החול הלבן שעל החוף ראוי לציון נפרד. הטוהר שלו הוא 99.89% - הרבה מעל הדרישות הקפדניות והגבוהות ביותר של תעשייה לייצור זכוכית באיכות גבוהה עבור אופטיקה למשקפות וכו'. המדענים עדיין לא מצאו את מקורו של החול המקומי. הם מצביעים על כך שזה לא מקומי: ככל הנראה, לכאן הוא מגיע עם זרמי מים.

רק כאשר תדרכו על החול הלבן והמלטף ותביטו על הנוף עוצר הנשימה תוכלו להבין, למה המקום הזה נקרא "גן העדן הלבן".




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> גן העדן הלבן