הבריחות הכושלות ביותר מזירת הפשע


הבריחות הכושלות ביותר מזירת הפשע

8 דרכים הגרועות ביותר לברוח מזירת הפשע


1. איש, שהזמין לדייט את הידידה שלו מפייסבוק, רק כדי שתעזור לו להימלט.

"חשבתי, שהערב שלי יסתיים בזרועותיו של אדם. במקום זאת, אדם נכנס לזרועות הפתוחות של החוק, ואני יכולה גם להיכנס לכלא!".

אם לשתיים, יצאה ל- "דייט מהגיהינום", שבו היא לא מרצונה הפכה לנהג מילוט של גנב, אותו הכירה בפייסבוק. לאה גיבס בת 23, תכננה לבלות את הערב בצפייה בסרט והיכרות עם אדם מינטון בן ה- 21.  במקום זאת, כאשר היא הגיעה לביתו, הוא ביקש להסיע אותו למקום כלשהו, כי הוא בדחיפות היה צריך לבקר חבר. היא הביאה אותו למרכז מסחרי, שם הוא ביקש ממנה להמתין לו 5 דקות. כשהוא חזר, הוא היה נרגש מאוד וצעק: "קדימה! קדימה!". היא לקחה אותו בחזרה הביתה. בגלל שהתנהגותו השתנתה והוא הפך להיות גס כלפיה, היא החליטה לסיים את הפגישה.

כשהוא ניסה לשכנע אותה להישאר, הגיעו השוטרים ועצרו אותם. גב' גיבס הופתע כשנודע לה שהחבר החדש שלה שדד שם חנות, והיא הפכה לשותפה שלו לפשע. היא נאלצה לבלות את הלילה בכלא עד שבמשטרה האמינו לסיפור שלה ושחררו אותה. מינטון נידון לארבע שנות מעצר.

 
2. עבריין ללא ידיים, שעזב את זירת הפשע והרס מכונית.

קבוצה של פושעים שהצליחו לגנוב 175000 יורו, עשו טעות ענקית, כאשר החליטו שנהג המילוט שלהם יהיה גידם. לאחר שהסתערו על חנות תכשיטים באסקס, ארבעה מחברי הכנופיה קפצו למכונית, בה חיכה להם ג'ון סמית', והתחילו לברוח מהמשטרה שהופיעה במקום.

למרבה צערם, הכל הסתבך בשל העובדה שסמית' היה גידם משני ידיו, והעבריינים היו צריכים להחליף את המהירויות במקומו. סמית', שבעצמם לא יכל אפילו להתלבש לבד והיה חי עם אמו, נסע בערך 17 קילומטרים והתנגש עם האוטו. הוא נידון ל- 12 חודשי מאסר.
 

3. המבריח, שניסה להימלט מהמשטרה בעגלה.

מבריח רומני ניסה להימלט מרודפיו על עגלה רתומה. יאנוש יאקאב, נעצר בעת שניסה לעקוף את משטרת הגבולות בעגלה, מלאה בסיגריות וטבק. השוטרים הבחינו ביאנוש, כשניסה לחצות את הגבול בצפון רומניה.

המשטרה עצרה את האיש והחרימה את העגלה שלו.
 

4. אישה שגנבה בטעות מכונית של שודדי בנקים.

אישה מיוסטון, שידוע רק שמה - בלנקה, הכניסה צ'ק בבנק כאשר שודדים חמושים נכנסו לשם. היא כל כך נבהלה, שרצה החוצה לכביש, נכנסה למכונית הראשונה שראתה ונסעה מהמקום. מאוחר יותר נודע לה, שהיא השתמשה במכונית של השודדים!

היא אמרה שהמכונית הייתה דלוקה, לכן בחירתה נפלה עליה. היא נסעה כמה קילומטרים מהבנק, יצאה מהמכונית, רצה לחנות וקראה לעזרה. אבל מה שבאמת הפתיע אותה, זה שהיא גנבה את רכב המילוט של השודדים, אותו זמן קצר לפני כן הם גם גנבו. "כשעצרו אותי, נודע לי שגנבתי רכב גנוב. וברגע זה הבנתי מה הייתה המכונית הזו.", סיפרה בלנקה.

האישה לא הואשמה בגנבת הרכב, והפושעים פשוט לקחו רכב אחר, והם עדיין חופשיים.
 

5. הגנב, שהשתמש בכיסא גלגלים כברכב.

שודד בנקים בקליפורניה, בחר רכב "חדשני" כדי לברוח מזירת הפשע. מה שמפתיע ביותר – הוא אכן הצליח לברוח.

לדברי המשטרה, פאלו אלטו מקליפורניה – איש בן 60, עם זקן ושיער לבן, ביצע שוד חמוש של בנק Wachovia, בהיותו בכיסא גלגלים. רגליו היו חבושות, ורגלו הימנית הייתה ישרה. לאחר ביצוע הפשע, האיש נסע במורד הרחוב. המשטרה מחפשת טנדר פורד בצבע לבן, שבו, אולי, הוא נמלט. המשטרה לא בטוחה שהאיש באמת נכה. אולי הוא השתמש בציוד לנכים כדי לשנות את המראה.
 

6. גנב, שניסה לעזוב את זירת הפשע במכונית גולף קטנה.

גבר מפלורידה, מואשם בגניבה מחנות Lowe's. לרוע מזלו, מכונית הגולף שהוא גנב ממועדון הנודיסטים - לא נועדה למטרות מילוט.

ראשית, הוא ניסה לחצות את הכביש, שם הוא נחסם על ידי משאית לבנה. הגנב בא לנהג של המשאית ונתן לו אגרוף בפנים. המשטרה מסרה שהנהג לא נפגע.

הגורמים הרשמיים אומרים, שאז הוא גנב מכונית גולף ממועדון נודיסטים, הממוקם בסמוך לחנות. בשלב הזה, המשטרה כבר הייתה במקום, מוכנה לעצרו.
 

7. השודדים, שמכוניתם לא הצליחה להכיל את כל השלל.

אם כבר החלטתם לשדוד בנק – תיוודעו שהמכונית שלכם מספיק גדולה!

שני שודדים לא הכי חכמים היו צריכים לעזוב את המחצית מהשלל, כי מכוניתם הייתה קטנה מדי.

צמד שודדים לאחר שתקפו משאית משוריינת, היו יכולים לברוח עם שלל של מיליון ליש"ט. אך את מחצית מהכסף הם פשוט לא יכלו לקחת. אחד השודדים גנב את המשאית, והשני נסע אחריו במכונית קטנה. לאחר מכן המשאית נמצאה נטושה , ובה מצאו חצי מהכסף הגנוב. זה קרה בקואלה לומפור, מלזיה.

חמשת השומרים נחקרים על ידי המשטרה, והם חשודים בשותפות לפשע.
 

8. הפושעים נתפסו בגלל שעצרו ברמזור אדום.

קבוצה של שודדים חסרי ניסיון נעצרה בפחות מ- 200 מטרים מחנות התכשיטים, אותה הם שדדו. וכל זה בגלל שהנהג שלהם עצר באדום. הם גנבו שעון רולקס בשווי 30000 ליש"ט.

על מנת להקל על השוטרים, המוכרים סיפרו באיזה כיוון הגנבים נסעו. שניים מהם נעצרו לאחר כמה דקות.

השלישי קפץ מהאוטו וברח. אבל הוא לא הצליח לרוץ הרבה זמן – עצרו אותו 3 דקות לאחר שעצרו את שותפיו לפשע.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הבריחות הכושלות ביותר מזירת הפשע