חיים כאלה – שווה לחיות!


חיים כאלה – שווה לחיות!

תישארו נאמנים לערכים שלכם. היו כנים. תשתדלו בכל הכוח שלכם. עשו כמיטב יכולתכם כדי לעזור לעצמיכם להתקרב אל החלום שלכם. שמרו על עצמכם, על משפחתכם ועל חבריכם. תתייחסו לאנשים בכבוד.  תתנהגו כך, שאנשים ירגישו נוח בחברתכם. תרוויחו מוניטין של אדם טוב והגון.

 תעשו את מה שאתם חושבים לנכון.

לעולם אל תפחדו לעשות את מה שאתם מרגישים עמוק בפנים לנכון, במיוחד כאשר על כף המאזניים נמצאים רגשות של אדם אחר. כאשר אנו יודעים שמה שאנחנו עושים זה לא בסדר - אין עונש גרוע מרגשות פצועים.


 אל תרכלו ואל תשפטו.

מוחות גדולים דנים על רעיונות, מוחות בינוניים דנים על אירועים, מוחות מוגבלים דנים על אנשים. החיים קצרים מכדי לבזבז אותם על דיון על אנשים ועל רכילות. אם אתם לא מבינים משהו - תשאלו. אם אתם לא מסכימים עם מישהו – תתווכחו. אבל אל תדברו על אנשים מאחורי הגב עם אנשים אחרים.


 תתמכו באנשים אחרים.

אם אתם רוצים "לצאת מהדיכאון" – תעזרו לעשות זאת לאחרים. להיות חופשי ומאושר – זה לא להשתחרר מהאזיקים שמחזיקים אתכם. זה לכבד את הזולת ולתת להם אושר וחופש. כאשר אתם נותנים לאחרים את האמונה, את התקווה ואת האהבה - אתם מטפחים רעיונות טובים, עמדות, וחלומות בעולם הלא מושלם שלנו.


 תעודדו את מי שנמצאים במצוקה.

מילים טובות, כאשר האדם נכשל – הן יותר חשובות מערמת שבחים במקרה של הצלחה. לכולנו יש זמנים בהם אנחנו מאבדים את התקווה, ואנחנו צריכים מישהו שיבוא ויאמר "אני איתך. אתה לא נשאר לבד עם הבעיה". אם יתאפשר – תהיו אתם המישהו הזה.


 תסתכלו על הכל מנקודת מבט חיובית.

תנסו לחשוב חיובי, להגיד דברים טובים, לבקש סליחה ולסלוח מהר. תדחפו גם אחרים לכיוון של חשיבה פוזיטיבית. תאמרו בקול רם "פסימיות! למרבה הצער, אין לי זמן בשבילך. אני צריך את הזמן הזה כדי  לעשות כל כך הרבה דברים חיוביים!".


 קבלו את ייחודיותכם.

אם לא תלמדו לקבל את עצמיכם – תבלו את כל חייכם בניסיון כושל להפוך למישהו אחר. תעריכו את הייחודיות שלכם מבלי לבזבז זמן על "להפוך למישהו אחר", ותוכלו לגלות את הכישרונות הייחודיים שלכם, כאלה שיש רק לכם.


 תפעלו ברצון.

אם אתם עושים פעולות ללא תשוקה והנאה, אתם לא חיים - אתם פשוט קיימים. אם אתם באמת רוצים לשנות את חייכם, צריך קודם כל לשנות את החשיבה ואת המעשים שלכם. אם יום אחד תבינו, שאתם מוכנים להשקיע את כל הזמן והאנרגיה שיש לכם במה שמושך אתכם – אתם תעשירו את החיים שלכם בהרבה.


 אל תפעילו לחץ רב מדי.

משהו טוב קורה כשאתם הכי פחות מצפים לזה. ומסתבר שזה אפילו הרבה יותר טוב ממה שדמיינתם. אסור לנו להכריח אף אחד או להפעיל לחץ. פשוט צריך לתת לדבר הזה מספיק הזנה והזדמנויות כדי לאפשר למשהו הזה לפרוח בכוחות עצמו.


 תיפטרו מהרצון תמיד להיות "צודק".

אם אתם צודקים, זה לא אומר שמישהו אחר לא צודק. לאמת יש צדדים רבים. אתם לא יכולים לשפוט אחרים רק על סמך הניסיון שלכם. אנשים יכולים לחיות חיים שונים לגמרי. תאמרו את האמת שלכם בגלוי ובנימוס, בידיעה שאם המטרה שלכם היא רק ללעוג לאחרים ולהוכיח שהם טועים - אז אתם פשוט תהפכו את העולם למקום גרוע יותר. כבוד לדעות של אחרים וחוסר השיפוט – זה תמיד חשוב יותר מתחושת צדק.


 תהיו נאמנים וכנים.

אתם לא יכולים להבטיח לאהוב אנשים עד סוף חייהם, אך אתם כן יכולים להבטיח לאהוב עד סוף חייכם.  כשזה מגיע למערכות יחסים, נאמנות זו לא אופציה אלא חובה. אהבה נאמנה וכנה – זה דבר מאוד חשוב.


 תשמרו על גמישות ופתיחות.

מה שנראה כהפרעה או חסימה בכביש, מסתבר לעתים קרובות כהזדמנות שנותנים לכם החיים כדי שתשנו כיוון. כאשר אתם פותרים את הבעיות אשר מאפשרות לכם לגדול ולהתפתח – שמרו על גמישות ופתיחות. בדרך זו תעלו על הגל הנכון ותגיעו למטרה שלכם.


 תאמינו בעצמכם ובכל מה שאתם.

תדעו, שבתוככם תמיד יהיה יותר כוח ממה שאתם צריכים כדי להתמודד עם הבעיה. אף אחד לא יכול לעשות את זה במקומכם – אתם צריכים להמריא בעזרת הכנפיים שלכם ולא של אחרים.


 האמינו בחלומות שלכם.

האדם שאתם מקווים להיות יום אחד – הוא כבר חלק גדול ממי שאתם עכשיו. החלומות הם ממשיים. הם לא קיימים בעבר, הם נמצאים בהווה, וכשאתם עושים את מה שאתם חושבים שצריך לעשות - אתם מביאים אותם למציאות, וכאילו עוברים דרך השערים שמובילים אל המחר.


 הוכיחו את מילותיכם במעשיכם.

אתם יכולים לקחת מהחיים שלכם את כל מה שאתם רוצים, אבל קודם עליכם להפסיק לפחד ולנסות. את הדרך כולנו צריכים להתחיל מעצמינו. הגיע הזמן להוכיח את המילים במעשים. תתחילו בדרך זו של קבלת החלטות קשות וביצוע שלהן. תתחילו לנקות מהחיים שלכם את כל מה שעומד בדרככם אל האושר, ותמלאו את החיים בדברים שגורמים לכם אושר.


 אל תאפשרו לעבר לכוון את העתיד שלכם.

אל תתנה לעבר לקבוע את עתידכם. תתנו לעבר להפוך לחלק ממה שאתם היום. אל תתחרטו. אל תביטו לאחור. רק תיאחזו בחיים ותמשיכו הלאה. אנחנו לא יכולים לדעת מה מחכה לנו, אך זה עושה את הדרך שלנו למעניינת ומרהיבה יותר. חיים כאלה – שווה לחיות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חיים כאלה – שווה לחיות!