Xeni - בגדים אופנתיים לנשים עם מוגבלויות



Xeni - בגדים אופנתיים לנשים עם מוגבלויות

מה כבר יכול להיות קשה בלהתלבש? אם אתם לא שיכורים, ולא חושבים חצי שעה מה ללבוש – אז שום דבר.
אבל יש אנשים, שעבורם התהליך הבנאלי הזה של סגירת כפתורים ורוכסנים הופך לאתגר של ממש. לא כל כך קל להתמודד עם כל הדברים הללו, כאשר יש לאדם רק יד אחת או האדם חולה בטרשת נפוצה. עבור אנשים עם מוגבלויות, המותג החדש Xeni פיתח בגדים מיוחדים, אשר לא גורמים לשום קשיים בשימוש, אך מספקים מראה אסתטי.

מותג  Xeni הוקם על ידי אן אוליבר, אדריכלית מבריטניה. בשנת 1990, אן אובחנה בטרשת נפוצה. המחלה התקדמה במהירות, ותוך זמן קצר מצבה של האישה הצעירה הידרדר עד כדי כך, שהיא נאלצה לעזוב את עבודתה בלונדון ולעבור משם. יתר על כן, תפקוד ללא כיסא גלגלים הפך להיות משימה בלתי אפשרית. כך גם המניפולציות עם החפצים הקטנים כגון תכשיטים או רוכסנים על בגדים. כאשר אן הבינה שעם אותן הבעיות מתמודדות מדי יום אלפי נשים, היא החליטה לקחת את עצמה בידיים ולמצוא פתרון. כך נולד הרעיון של Xeni.

אן הצליחה לסיים את הקורסים בבית הספר היוקרתי לאמנות ולאופנה "סנטרל סיינט מרטינס", ועם תמיכה של חייטים מנוסים, היא יצרה את המותג המיוחד הזה. הדגש העיקרי של המותג הוא על הכפתורים המגנטיים הנוחים, אשר שימוש בהם אינו דורש מאמץ. בנוסף, באוספים של המותג ניתן למצוא שמלות מיוחדות, טוניקות ומעילים אשר מכילים מושב מתחבר עבור כיסא גלגלים, או דגמים מוארכים עם כיסויים אשר יעזרו להסתיר את הציוד הרפואי.

נכון לעכשיו, אן וצוותה עובדים על עיצוב תיק, אשר יספק את הגישה הקלה ביותר לכל תוכנו. גב' אוליבר רוצה להמשיך ליצור בגדים יפים ואופנתיים, תוך התחשבות בצרכים המיוחדים של אנשים עם מוגבלויות. מעניין מתי גם לגברים עם מוגבלויות יתחילו ליצור בגדים יפים ונוחים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> Xeni - בגדים אופנתיים לנשים עם מוגבלויות