בתי מלון רדופים



בתי מלון רדופים

להאמין או לא להאמין בקיומם של כוחות על טבעיים - זה ענייו אישי של כל אחד. אבל אם מישהו רוצה להיפטר מהספקנות, או אפילו להוכיח לעצמו עוד יותר שרוחות הרפאים אכן קיימים - ברוכים הבאים לאחד המלונות הללו:


1. מלון אסיה בבנגקוק, תאילנד

בבנגקוק, רק האנשים הנועזים והאמיצים ביותר הולכים ללון במלון Asia Hotel. התאורה העמומה והחדרים הישנים מסוגלים להפחיד בזכות עצמם. אבל זה לא הכל: בלילה, על קצה המיטה שלכם יכולה פתאום להתיישב דמות שקופה, אבל ברגע שאתם תנסו לדבר איתה – היא תתפזר באוויר.


2. Yu Shan Fan Dian, סין

מישהו רוצה לראות את רוחה של קיסרית אמיתית? אם כן, אז אתם בהחלט צריכים לצאת לטיול בסין. מקום שנמצא 3 שעות נסיעה צפונית לבייג'ינג, מפורסם במלון העצום Yu Shan Fan Dian, בעל 220 חדרים, הממוקם על גדות נהר היאנגצה. בעבר, אדמות אלה היו שייכות למשפחת המלוכה, וזו הסיבה לכך שהקיסרית יו עדיין לא יכולה להירגע ומנסה להיפתר מהפולשים הזרים. רוח הרפאים שלה נראית כל הזמן בחדרים רבים של המלון ובפארק.


3. מלון Langham Hotel שבלונדון, אנגליה

אוהבי הריגושים יכולים לבקר גם באנגליה. במדינה הזו אפשר לפגוש את רוב רוחות הרפאים של העולם. רוחות בחרו במדינה האירופית הזאת - כאן אתם יכולים לפגוש רוח הרפאים כמעט בכל בית ישן. בשביל זה לא תצטרכו אפילו לעזוב את הלונדון: אורחים של בית מלון מפואר של 5 כוכבים פוגשים רוחות רפאים באופן קבוע. לרוב הם רואים איזה ג'נטלמן אפור שיער, הלבוש בתלבושת של תקופת מלך אדוארד. הוא מופיע בדרך כלל בחדר 333, אבל מי הוא ומדוע הוא לא יכול למצוא שלווה - אף אחד לא הצליח לגלות.


4. Selsdon Park Hotel סארי, אנגליה

זהו מלון מכובד - הבניין הגדול והישן, בעל היסטוריה בת אלף שנה מכיל הרבה סודות. אוהבים לבקר שם אוהדי גולף(מסביב ממוקמים שדות גולף מדהימים). מאמינים, שזה אולי המלון הרדוף ביותר באנגליה. לרוב, האורחים יכולים לראות אישה לבושה באפור, עוברת בקלות דרך קירות אבן עבים, ומופיעה בפתאומיות במסדרונות וחדרים. לפי האגדה, אישה צעירה שהייתה משרתת בבית קפצה מהחלון, לאחר שבנו של בעל הבית הכניס אותה להיריון ועזב. גם כן קיימת אגדה על רוח רפאים של בחורה אחרת - היא נחשבת לבת משפחה, שהבית היה בבעלותה עד שנת 1950. היא התאהבה באחד המשרתים, אבל בגלל איסור של אביה להינשא לו - היא התאבדה.


5. Holt Hotel אוקספורדשייר, אנגליה

לרוב, התיירים באים למלון הזה כדי להתמקם באחד החדרים הנעימים, לראות את הנופים המקומיים וליהנות מהטבע היפה בשלום ובשלווה. אבל חלק מהאנשים נמשכים אל המקום הזה בגלל רוחות רפאים.  לפי האגדה, לפני כ- 400 שנים בבית הזה נרצחו באכזריות בעל ואשתו. האשימו בזה מבקר צרפתי - הוא פיתה את האישה המכובדת, וזה הוביל לדרמת הדמים הזו. מאז, רוחו של הרוצח כל הזמן מופיעה בחדרי המלון.


6. Fairmont Hotel בוונקובר, קנדה

רוחות הרפאים הקנדיות צעירות בהרבה מהרוחות המתגוררות באנגליה. אם תחליטו לבלות שבוע או שבועיים במלון Fairmont בוונקובר, ככל הנראה תפגשו אישה מסתורית באדום. בשנת 1944, ליד המלון היתה תאונת דרכים, שבה נהרגה אישה צעירה, והנשמה שלה עדיין לא יכולה למצוא את הדרך אל העולם הבא. אולי זו הסיבה שהיא עברה לגור בפיר המעלית, ומדי פעם יוצאת כדי להפחיד את האורחים ואת עובדי המלון.


7. Le Meridien King Edward בטורונטו, קנדה

זהו בית מלון יוקרתי בטורונטו, אשר מארח אנשים כבר למעלה מ -100 שנה. אבל אם תזמינו שם חדר – תהיו מוכנים להפתעות. בימים שעברו, בקומה ה -17 היה אולם, שמאוחר יותר נסגר ולא היה בשימוש. אבל אם החדר שלכם יהיה לידו – במשך כל הלילה תשמעו מוסיקה, צוחקים ודיבורים - כאילו מאחורי הקיר מתקיימת מסיבה. לא יעזור לכם להתלונן בקבלה – את הרוחות אי אפשר להרגיע. מה מחזיק את רוחות הרפאים בין קירות האולם הלא מתפקד הזה – לא ידוע.


8. Hotel El Convento  סאן-חואן, פוארטו ריקו

אמריקה הלטינית – זה כדור של תשוקה, תככים, אהבה מטורפת, שנאה ונקמה אכזרית. אין זה מפתיע שבבתים ישנים רבים ששרדו מאז התקופה הקולוניאלית, התיישבו הרבה רוחות רפאים. אחד ממלונות היוקרה המקסימים ביותר בכל רחבי היבשת הוא El Convento, הממוקם בעיר סן חואן בפורטו ריקו. זה בית טיפוסי קולוניאלי בעל קשתות, מרפסות מרווחות וחצר מסורתית. במאה ה- XVII, גרה שם דונה אנה הצעירה. לאחר מותו של הבעל האהוב שלה בקרב עם הולנדים, היא הקדישה את עצמה לאלוהים, והפכה את ביתה למנזר. אחר כך המנזר הפך לבית המלון, אך בעלת הבית הקודמת שלו עדיין מטיילת במסדרונות בתור רוח רפאים ומתפללת.


9. ארמון הטאג' מהאל במומביי, הודו

זהו אחד מהמלונות המפוארים ביותר במומביי,שעל הגג שלו מופיעה לעתים קרובות רוח רפאים. הם אומרים שזוהי רוחו של המהנדס הראשי, אשר יצר את המלון ועמד בראש פרויקט הבנייה. לפני סיום העבודות הוא נסע לצרפת, וכאשר חזר גילה שהבניין כבר גמור, אבל לא לפי הפרויקט שלו. הוא כעס כל כך, עד שהוא התאבד. מאז נודדת רוחו על גג הבניין.


10. Toftaholm Herrgrd Småland, שוודיה

רוחות רפאים ניתן למצוא במדינות רבות באירופה. כך, למשל, בסמולנד, אשר נמצאת בשוודיה. מלון הכפרי הזה ממוקם במקום מדהים, והוא מושך אליו זוגות רומנטיים שרוצים לבלות סוף שבוע שקט, מוקפים בטבע. אבל לא כולם יודעים שבמקום הכל כך יפה היתה טרגדיה נוראית: אצל ברון עשיר, בעל האחוזה היתה בת יפה. ביום "שחור" אחד, היא פגשה גבר צעיר ונאה מהכפר והתאהבה בו. אבא, כמובן, לא אישר את מערכת היחסים, ואילץ את הנערה להינשא לאחר. ביום חתונתה, הצעיר המאוהב, לא יכל לשאת את הפרידה שלו מהאהובה, ותלה את עצמו בחדר, אשר מספרו היום הוא 324. מספרים שרוחו עדיין שם.

אתם כבר מתכננים חופשה?


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> בתי מלון רדופים