SuperVatslav בא לעזרה!


 

SuperVatslav בא לעזרה!


בפראג, הופיע גיבור חדש. על פי העיתונות המקומית, האיש לבוש טייטס כחולים, סוודר אדום, מעיל וקסדה עם מצלמת וידאו, קורא לעצמו סופר-ווטסלב, והוא נאבק בצביעות, אי צדק ואדישות של הצ'כים למה שקורה מסביב.

1. SuperVatslav נראה לראשונה ברחובות הפראג בספטמבר. מי הוא באמת - אף אחד לא יודע. הגיבור שומר בסוד את זהותו האמיתית. אבל הוא שמח לחלוק בפרטים על הפעילות האינטנסיבית שלו בבלוגים.

2. מחודש ספטמבר, האזרח רץ ברחובות הפראג, ושופך מים מדלי על כל מי שמעז לעשן בתחנות תחבורה ציבורית. אם מישהו לא יודע, בצ'כיה העישון בתחנות אוטובוס אסור על פי חוק.

3. גם בעלי הכלבים, שלא מנקים את היציאות של חיות המחמד שלהם נרדפים על ידי הגיבור. סופר-ווטסלב רודף אחריהם, חמוש ב-"מתנות" של כלביהם.

4. SuperVatslav מודה כי רבים עלולים להיעלב משיטותיו.

5. "אני מקווה שכולם מקבלים את זה כבדיחה, אבל הסאבטקסט כאן ברור. אני באמת לא מבין למה גברים ונשים מעשנים בתחנות אוטובוס" - כך הוא אמר, בהתייחסות למצב שבו הוא התנפל עם דלי על האנשים שהמתינו לאוטובוס עם סיגריה בידם.

6. בעתיד SuperVatslav מבטיח להיות יותר עדין בשיטותיו, כדי שלא יצטרך עוד לברוח מאלו שעמדו בדרכו.

7. עם זה, הגיבור ציין שהוא מתכנן להרחיב את פעילותו. בפרט, הוא הולך להתמודד עם גסות הרוח במוסדות המדינה, בהרגל של תושבים מסוימים לשתות בירה בגני הילדים ובפארקים, בגרפיטי לא חוקיים, גניבות קטנות, ושחיתות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> SuperVatslav בא לעזרה!