New York, Phew York


 

New York, Phew York 

עיר – זה לא רק ארכיטקטורה ואנשים, זה - מספר עצום של גורמים, אשר יישארו בזיכרונם של מי שביקר שם. לדוגמה, בכל עיר אתם יכולים להרגיש את הקוקטייל הייחודי של הריחות. ועל ריחות של ניו יורק יספר לילדים הספר "New York, Phew York". את הספר הזה אפשר לא רק לקרוא, אלא גם להריח!

לפני זמן מה, החברה Plaid יצרה מפה יוצאת דופן, ובה סימנה בירוק את כל החידושים "הסביבתיים" בניו יורק – גנים חדשים, חנויות שמוכרות מוצרים טבעיים ועוד. אבל ג'ונס אמבר יצר מפה של ריחות ניו יורק. והוציא אותה בתור ספר ילדים.

אמבר ג'ונס עבד במשך שנים רבות כשוער באחד ממלונות בניו יורק. והוא שוב ושוב נאלץ לענות על שאלות של האורחים, שהתעניינו איפה הם יכולים למצוא את הפיצה הכי טובה בעיר, את המאפייה הטובה ביותר או את בית הקפה הטוב ביותר. הוא תמיד ציין את המקום, ולאחר מכן הוסיף: "ואז תלכו אחרי הריח". הרי ריחות בניו יורק – הם אחת האטרקציות של העיר!

לכן ג'ונס החליט לחלוק את הידע שלו על העיר והריחות שלה עם הקהל הרחב. הוא פרסם ספר על ניו יורק, שדרכו ילדים בגילאים 5 עד 8 יוכלו להכיר את ניו יורק ואת הריחות של העיר.

העלילה של הספר מבוססת על טיול של ילד קטן עם הוריו בניו יורק. בסיפור הוא צועד ברחובות העיר, יורד לרכבת התחתית, מגיע למסעדות טובות ולבתי קפה, אוכל סופגניות ופיצה, ניצב בפני חיי הלילה של העיר, נכנס לרחובות המרכזיים של העיר ולסמטות המלוכלכות. והקורא יכול לא רק לראות את התמונות של כל המקומות הללו, אלא גם להרגיש את הריחות שלהם. כדי לעשות זאת יהיה מספיק לשפשף עם האצבע באזורים מסוימים בדפים.

הספר מכיל כשלושים ריחות שונים האופייניים לניו יורק: פיצה, נקניקיות, עשן, סופגניות, אשפה, ביוב, דשא, גללי סוסים, דגים, קפה ועוד.

עלות של הספר – כ-35 דולר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> New York, Phew York