מכתב מהעבר...


 

מכתב מהעבר...

זהו מכתב מרגש, שפרסם בחור צעיר בשם כריסטופר. אביו כתב אותו זמן קצר לפני שנפטר מלוקמיה, כאשר בנו היה רק בן 4.

במכתב זה, יש כמה גילויים נפלאים. הוא כתוב רגיל למדי, וזה ברור – הוא לא נכתב על ידי חתן פרס נובל לספרות, אלא על ידי מכונאי רכב פשוט. נראה כי כל הורה אוהב, חווה תחושות דומות. אבל יש דברים ששווים אזכור. הנה תרגום של המכתב , שהאיש מצא לנכון לפרסם:


11 באוגוסט 1991

כריסטופר היקר,

אני כותב את המכתב הזה כי איני יודע מה יהיה עתידי. אני מבקש שתסלח לי על המחלה שלי, ועל כך שלא אהיה בסביבה כשתהיה צריך אותי. אבל אני רוצה שתדע שאני אוהב אותך כל כך חזק, שאני לא יכול לתאר את הרגשות שסוערות בתוכי.

אני מאחל לך שכאשר תגדל - אתה תצליח במה שתבחר לעשות, מה שזה לא היה. הזמן שביליתי איתך היה הזמן הכי מדהים ומהנה בחיי, ואתה הסיבה לכך. קשה לי מאוד לכתוב את המכתב הזה, אני בקושי יכול להחזיק את הדמעות, בידיעה שלא אהיה בסביבה, כשאתה תקרא אותו. זה מעציב אותי ודמעות זולגות מעיניי. אני כל כך גאה בך, אתה ילד כל כך חכם. אני מקווה שכאשר תגדל, תוכל להשתמש בשכל שלך ולמצוא פתרון לכל מצב בחיים, ולא תפחד לשאול שאלות כאשר לא תבין משהו.

יותר מכל אני רוצה להיות בטוח שאתה תמיד תהיה שם בשביל אמך ואחותך. המשפחה שלך – זה הדבר הכי חשוב בעולם הזה. אני יודע שלפעמים אתה תהיה עצבני על אמא, כשהיא לא תרשה לך לעשות משהו שתרצה, אבל היא באמת יודעת מה טוב בשבילך. הקשב לעצות שלה.

השארתי לך את כל הכלים שלי וכל מיני דברים שימושיים אחרים. אני מקווה שתשתמש בהם בתבונה ובזהירות, כי לפעמים אפשר להיפצע מהם. תמיד עבדתי עם ידיי, בניתי ותיקנתי דברים במשך כל חיי, וגיליתי שאני מאוד אוהב את זה. רוב הכלים שברשותי, נקנו כדי לעבוד עם מכוניות גרמניות: אאודי, פורשה, פולקסווגן ו - מרצדס בנץ. אני עבדתי עם כל סוגי המכוניות אבל את רוב הכסף עשיתי מהגרמניות. ושוב, אני מאחל לך מזל בכל פרנסה שתבחר.

אני רוצה שתתייחס לחיים ולמצבים שונים שיקרו בצורה חיובית, כי כאשר אתה חושב על משהו טוב - הבעיה כבר לא נראית כל כך נוראית! אתה ילד מדהים וחכם, ואני מאחל לך את כל המזל וההצלחה שאדם יכול לרצות או להצטרך. אני יושב כאן ומקליד לך את המכתב הזה, ואתה נמצא לידי ויורה בחץ וקשת, אשר קנינו אתמול ב «ארץ סיפורי-ספרים». כריסטופר, אנא זכור תמיד שאני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם, וגם אם אני לא בסביבה, אתה תמיד תהיה בלב שלי ובמחשבות שלי.

אם זה יתאפשר, אני תמיד אהיה לידך. אתה - החיים שלי. אני אוהב אותך.

שלום, בן.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מכתב מהעבר...