איך להירדם ללא בעיה


 

איך להירדם ללא בעיה


אין ספק, שכל אחד מאתנו, לפחות פעם אחת בחיים נתקל בקושי להירדם.

יום קשה בעבודה, מתח, עייפות וגורמים רבים אחרים מוציאים אותנו מהשגרה.  וכאשר אנו מגיעים הביתה מהעבודה – אנו רוצים להירדם מהר, כדי לנוח ולהיפטר מהבעיות של אותו היום.

אבל יותר ויותר אנו שומעים את המשפט "אני לא מצליח להירדם". וכמובן, אם אתם במשך כל הלילה הסתובבתם מצד לצד טרודים במחשבות -  לא תוכלו להתפאר ברעננות והרגשה טובה על הבוקר. לכן, צריך לשנות דברים.

לכל אחד יש הרגלים משלו - מישהו אוהב לישון בגרביים, מישהו צריך להיות מכוסה, מישהו צריך צעצוע רך לישון איתו, לקרוא ספר אהוב לפני השינה או לשמוע מוזיקה. אבל לפעמים כל זה לא עוזר בכלל. אז כיצד, נוכל בכל זאת להירדם במהירות ובקלות?


הכלל הראשון, אשר מסייע להירדם מהר - זו תזונה נכונה. כלומר, לאכול לא מאוחר יותר משעתיים לפני השינה.
לאחר ארוחת הערב, תפתחו חלון בחדר השינה, כדי לאוורר אותו לקראת הלילה, ותצאו להליכה בחוץ.
רצוי לכבות את הטלפון ולצלול לתוך ההתייחדות עם הטבע.
כדי להירדם מהר, צריך לנקות את הראש.

לאחר ההליכה באוויר הצח תעשו מקלחת חמימה או אמבטיה עם שמנים ארומטיים שיעזרו  להרפות את הגוף. למעשה - זה ישפיע לטובה גם על העור שלכם.

וכך, אנחנו מגיעים נקיים ורגועים לחדר מאוורר, ונשכבים במיטה.
במיטה תחשבו רק מחשבות חיוביות, וזה יעזור להירדם בקלות. כי מחשבות טורדניות ימנעו מכם את הרוגע ועם זה גם את השינה.

כדי להירדם בקלות, יש צורך לשקול גם גורמים אחרים.
ברור, שכל המאמצים הללו לא יביאו לשום תוצאה, אם המיטה עליה אתם ישנים אינה נוחה. לכן, אם אתם נתקלתם בבעיה להירדם, קודם כל תבדקו את המיטה. חשובים גם המצעים – הם חייבים להיות נקיים ונעימים למגע. פסיכולוגים אומרים שגם הצבע שלהם יכול להשפיע על השינה שלנו.
לשינה טובה ונינוחה יש צורך לבחור בצבעים חמים – גוונים של צהוב וכתום. לא תוכלו להירדם מהר על מצעים בצבע אדום – הצבע הזה מגרה, ומתאים יותר לדברים פעילים.

ובנוסף, כמה מילים על כדורי שינה. בשום פנים ואופן לא לוקחים אותם מבלי להיוועץ ברופא. ואם תוכלו להסתדר בלעדיהם – רק תרוויחו. תנסו דברים אחרים לפני שתפנו לתרופות. אבל אם שום דבר לא עוזר – תפנו לרופא.

והכי חשוב, זה לא להיכנס לדיכאון ולאהוב את עצמינו. ואל תשכחו ששינה - מרפאת.

שיהיה לכם לילה טוב!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך להירדם ללא בעיה