דברים שכיף לקחת לפיקניק


 

דברים שכיף לקחת לפיקניק

 

הטבע, הדשא הירוק והאוויר הצח – זה כל כך מרגיע ונחמד... עם השלמות שבטבע, אנו רוצים שכל דבר בפיקניק שלנו יהיה מושלם גם כן. לפניכם סקירה של האביזרים המקוריים ביותר שיעשו את הפיקניק שלכם לקצת יותר מושלם.


קן לנופש בטבע

בדרך כלל, לטיולים או לפיקניקים שנמשכים יותר מיום אחד, האנשים לוקחים איתם אוהלים, או ישנים במכוניות שלהם. תרצו או לא, אבל לפעמים הלילות קרירים מדי כדי לישון תחת כיפת השמים. אבל אף אוהל לא ישתווה ל-"קן", אשר נקרא NestRest. טוב, אולי הוא לא נייד ממש, אבל אם הפיקניק יתקיים לא רחוק מהבית, NestRest רק יוסיף לכיף.


הטענת סוללות בטבע

מעצב מאוד, כאשר בפיקניק או אי של בטבע, פתאום נגמרת הסוללה של הטלפון, המצלמה או של נגן המוזיקה. לא תוכלו למצוא שקעי חשמל בתוך העץ, אל תנסו אפילו... לכן המעצבים כבר עוסקים בהמצאת מטענים אלחוטיים, ואחד מהם זה Orange Power Pump. זה גם משאבה, וגם מכשיר התעמלות לרגליים. משתמשים במשאבה, צוברים אנרגיה, מחברים את הגאדג'ט הגוסס אל יציאת ה-USB - וזהו, זה עובד!


מפה מסודרת לפיקניק

כנראה שהדבר הכי לא נעים בפיקניק, זה לשטוף את הכלים השומניים במים קרים. זה במקרה ואתם מסרבים להשתמש בכלים חד פעמיים. לכן במיוחד למקרים כאלה, מעצבים קוריאנים צעירים שו יון וואן ו-שין טאי הו השתדלו להקל עליכם ולעצב משהו מקורי. הפרויקט שלהם נקרא Table dish – זו מפת סיליקון עם כלי סיליקון מובנים בתוכה. הדבר ניתן לשטיפה בקלות, וגם נוח וקומפקטי.


שולחן רומנטי לכוסות יין

אם בא לכם לעשות פיקניק רומנטי, בטוח לא תרצו להשתמש בכוסות פלסטיק. ולשים את כוסות היין על הדשא לא רק לא נוח, אלא גם מסוכן (מי יודע, מה יכול לזחול לתוך הכוס)  - יהיה נחמד להשתמש בשולחן הזה. תוקעים אותו באדמה, ו"תולים" עליו את הכוסות.


כלים ששומרים על הטבע

כולם יודעים, עד כמה זה לא נעים לחפש מקום לפיקניק בטבע, שיהיה פחות או יותר נקי מזבל שזרוק במקום. ורוב הזבל – זה שקיות וכלים חד פעמיים. האוכל לא נשאר – אבל הכלים כן. לכן יהיה הגיוני לעשות כך, שגם את הכלים אפשר יהיה לאכול. ואת הכוסות הצבעוניים האלו, יאהבו גם הילדים וגם המבוגרים. שלא לדבר על כלי הוופל. ואם לא תרצו לאכול את הכלים – תמיד תוכלו להשאיר אותם מתחת לעץ, וציפורים יעשו זאת במקומכם.


לשמור על בירה קרה

"בירה חמה" – זה דבר נורא שיכול לקלקל את מצב הרוח של האורחים. אז הכלל הראשון של פיקניק טוב – זה לשמור על קור הבירה, והשני - לא לשכוח להביא את מקררי הבירה המתנפחים.


פיקניק בטבע בנוחות של הבית

ועבור האנשים העצלנים ביותר שרוצים פיקניק - המעצבים המציאו דבר חכם מאוד. זה נקרא "פיקניק במזוודה" – וזה בגלל שכל נוף יפה שניתן לראות בהרים, ביערות או בחוף הים – נכנס למזוודה הזו. יש בה דשא ותמונה של המקום שבו "עובר הפיקניק", ואם תרצו, תוכלו לשנות את מקום הפיקניק למשהו אחר. במקום הדשא תוכלו לשפוך לתוך המזוודה שקית של חול וצדפים, ולבחור תמונה של ים.

בכל מקרה, תהנו!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> דברים שכיף לקחת לפיקניק