על מה חשוב להקפיד בקניית פרחים?


 

על מה חשוב להקפיד בקניית פרחים?

פרחים מתאימים לשלל אירועים ועשויים לסייע לנו להביע מסרים רגישים. קיים מבחר עצום של מיני פרחים, סידורי פרחים מוכנים, מוצרים נלווים ועוד. מבחר זה מקשה לעיתים על הבחירה ועל מציאת זר פרחים המתאים לאירוע עבורו הוא דרוש לנו ולתקציב שקבענו לעצמנו.
במאמר זה נביא בפניכם עצות שימושיות, חומר למחשבה ונקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון בעת שאתם באים להזמין פרחים. כל זאת במטרה לפרט על מה חשוב להקפיד בקניית פרחים.

כידוע ישנם מיני פרחים להם משויכת משמעות מסוימת, כך למשל הורד האדום מסמל אהבה רומנטית. אין צורך להיות בקיאים בשפת מסרים זו על מנת לבחור זר שיהיה חביב על האדם לו הוא מיועד, מתאים לאירוע לכבודו הוא הוזמן ומביע את המסר אותו אתם מעוניינים להעביר.
כך למשל אדם קרוב ופתוח ייהנה לקבל זר פרחים המורכב מפרחי שדה. לעומתו אדם פורמאלי החובב עיצובים קלאסיים ישמח לקבל זר המורכב מפרחים אלגנטיים.

זרי פרחים באים בשלל עיצובים וגדלים. לא תמיד זר גדול יותר יהיה מתאים יותר לצרכיכם. קבעו לעצמכם מסגרת תקציב והקפידו לבחור זר בטווח המחירים שחשבתם עליו. פעמים רבות תוספת של כרטיס ברכה נאה עליו כתובות מילים הנובעות מליבכם יהפכו את הזר שלכם למרגש ומושלם גם אם הזר עצמו אינו מן היקרים ביותר.

למרות שפרחים רבים גדלים בחממות ואחרים מיובאים ארצה עדיין כדאי לקחת בחשבון את עונת השנה ומזג האוויר בעת קניית פרחים. זני פרחים שזוהי עונת פריחתם הטבעית יראו במיטבם ועשויים גם להיות משתלמים במיוחד מבחינת המחיר.

בעת קניית פרחים חשוב לזכור כי מאפייניו העיקריים של פרח הוא צבעו, גודלו והריח אותו הוא מפיץ.
פרחים רבים המשמשים לשזירת זרי פרחים הינם נטולי ריח כמעט לחלוטין אולם אם אתם חפצים בזר ריחני תוכלו להיוועץ עם עובדי חנות הפרחים ולשלב בזר שלכם פרחים מפיצי ריח.
צבעים שונים מביעים מסרים שונים, כך למשל נחשב הצבע האדום למביע אהבה רומנטית, הצבע הצהוב ידידות, הצבע הלבן הערכה, כבוד והדר ועוד. אם אינכם בטוחים אלו צבעים ראוי שיכללו בפרחים שאתם קונים התייעצו עם בעלי המקצוע שישמחו לסייע לכם למצוא את הזר המתאים ביותר לצרכיכם.

אם אתם קונים פרחים דרך האינטרנט, דרך מקובלת מאוד כיום לביצוע הזמנות משלוחי פרחים, הקפידו לעשות זאת דרך אתרים של חנויות פרחים אמיתיות או דרך אתרים המפנים לחנויות כאלה ברחבי הארץ. היזהרו מאתרים המתיימרים להיות מגובים במערך עצמאי של ביצוע משלוחי פרחים לאזור המבוקש, יתכן ומדובר באתר בו נמכרים שירותיהם של חנויות אחרות תמורת עמלה המשולמת בסופו של דבר על ידכם.

נושא אחרון בעניין על מה חשוב להקפיד בקניית פרחים הוא מועד ההזמנה. אם מדובר במועדים בהם יש עומס על חנויות הפרחים (בעיקר בחגים, יום האהבה ויום האם) מומלץ מאוד להקדים ככל האפשר בביצוע ההזמנה על מנת להבטיח שבחנות הפרחים יהיו ערוכים לבצעה במועד הדרוש. רק כדי לסבר את האוזן בחג כגון ראש השנה נמכרים בישראל כעשרים מיליון פרחים.

השוואת מחירי פרחים בכל הארץ!!

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> על מה חשוב להקפיד בקניית פרחים?