טיפים להזמנת פרחים באינטרנט


 

טיפים להזמנת פרחים באינטרנט

כיום מספק האינטרנט פתרונות יעילים לביצוע רכישות של שלל מוצרים ושירותים, הזמנת פרחים באינטרנט בכללם.
לקניה באינטרנט יתרונות רבים אולם גם חסרונות בצידה. אולי החיסרון העיקרי הוא הקושי לברר לאשורה את זהות המוכר ולדעת בוודאות כי מדובר במקור אמין ומבוסס.
באינטרנט יכול כל אחד להציג עצמו כבעל היקף פעילות גדול בעוד שלמעשה מדובר באדם בודד המוכר מוצרים של אחרים תמורת עמלת תיווך. מיותר לציין כי עלות עמלה זו מתגלגלת אל הקונה שיכול היה לשלם פחות לו היה קונה ישירות ממקור ראשון.

כאשר מזמינים משלוח פרחים חשוב לא רק המחיר אלא גם ביצוע מהיר ואיכותי של ההזמנה.
בעת הזמנת משלוח פרחים המבוצעת באמצעות האינטרנט קשה יותר להרגיש בטוחים כי הזמנתנו אכן תזכה לטיפול מסור אשר יבטיח מסירה במועד של זר במצב מושלם.  

במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים להזמנת פרחים באינטרנט שיסייעו לכם ליהנות מן הנוחות שבביצוע הזמנותיכם באופן זה מבלי שתצטרכו לחשוש לגורל הזמנתכם או לכך שהמחיר שנדרשתם לשלם אכן הוגן.

- אם מזמינים מאתר של חנות פרחים שאינכם מכירים מומלץ לוודא שמאחורי האתר אכן קיימת חנות מבוססת העוסקת במשלוחי פרחים לאזור המבוקש.

- יש יתרון להזמנה דרך אתר המפנה למספר רב של חנויות פרחים ברחבי הארץ היות והחנויות מתחייבות בדרך כלל להעניק הטבות ייחודיות ומחירים מוזלים למזמינים דרך אתרים כאלה. עם זאת מומלץ להזמין דרך אחד האתרים הוותיקים והמוכרים.

- כפי שרצוי לעשות בכל רכישה באמצעות כרטיס אשראי דרך האינטרנט ודאו כי האתר מאובטח מספיק מבחינת זליגה אפשרית של מידע. חנויות אינטרנטיות בהן ניתן לשלם און ליין מחויבות על ידי חברות האשראי לרמה גבוהה ביותר של אבטחת מידע.

-  אל תהססו לפנות טלפונית לגורם אנושי לכל בירור או לסיוע בבחירת הזר המתאים לכם. באתרים אמינים ואיכותיים שמאחוריהם מערך ראוי המטפל בהזמנות קל יהיה למצוא מספר טלפון אליו ניתן להתקשר (לפחות בשעות העבודה) לבירורים או לצורך קבלת עזרה בביצוע ההזמנה.

- מכיוון שההזמנה מבוצעת באופן מנוכר מעט תוך שימוש במחשב וללא תקשורת ישירה עם מבצעי ההזמנה הקפידו להוסיף מילות ברכה, כרטיס או מוצרים משלימים אחרים (כגון בלונים, בקבוק יין, דברי מתיקה, בובות פרווה וכולי). כך תהפכו את הזר שאתם שולחים לאישי ומקורי. 


 
- במיוחד בתקופות חגים ומועדים, כגון יום האהבה, בהם צפוי עומס על חנויות הפרחים הקפידו לבצע את הזמנתכם מוקדם ככל האפשר (אפילו כמה ימים לפני מועד המשלוח). כך יהיה הטיפול בהזמנה שלכם מתוכנן מראש והסיכוי שביצוע ההזמנה יתעכב קטן.

- השתדלו לקבל המלצות ממי שכבר מכיר את האתר דרכו אתם מתכוונים להזמין את משלוח הפרחים.

ניתן לחשוב על עוד טיפים להזמנת פרחים באינטרנט אולם אלא שהוזכרו הם העיקריים.
באופן כללי חשוב לקחת בחשבון את הסיכון שבביצוע הזמנות פרחים דרך האינטרנט ולנקוט בצעדים המתבקשים להקטינו. 

השוואת מחירי פרחים בכל הארץ!!

 




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טיפים להזמנת פרחים באינטרנט