עובדות מעניינות על סקס


 

עובדות מעניינות על סקס

1. הורים - הם "תקן" המיניות.

התיאוריה של תסביך אדיפוס קיבלה אישור מדעי. הנבחנים, אשר הפסיכולוגים הבריטיים הציעו להם לדרג סוגים שונים של אנשים בסולם של מיניות, לעתים קרובות באופן לא מודע בחרו את אלה שהזכירו את פניהם של הוריהם.
פסיכולוג מרתה מקלינטוק מאוניברסיטת שיקגו, שחקרה את השפעת הריחות על התפיסה המינית, הזמינה 49 נשים להריח חולצות טריקו שטופות זיעה גברית. אנחנו מאמינים שזה היה ביטוי של סדיזם סמוי, אך גב' מקלינטוק טוענת שגילתה משהו חשוב. כאילו לנשים היה נעים יותר הריח של גברים, שהיה להם את אותו סט של גנים כמו לאבות של הנשים האלו. החדשות הרעות: אין שום דרך לשנות את האופן שבו הנשים מקבלות אותך. זה גם החדשות הטובות.


2. גברים "נשיים" – סקסיים יותר.

פסיכולוגים בריטים מצאו, שהגברים אשר נראים כמו אדם קדמון שחי בחדר כושר,  מושכים את הנשים ביכולת שלהם להבריג את הנורה, גם אם חסרה שם הברגה. אבל במיטה, הן מעדיפות לראות גברים פחות "ברוטליים", כאלה כמו ליאונרדו דיקפריו. העניין כאן הוא בהגנה עצמית אינטואיטיבית. המראה הגברי המודגש, מצביע על עודף טסטוסטרון, ומן הסתם הגברים האלה נוטים "ללכת לבגוד". גם כן בתור אבות הם לא הכי טובים. עם זאת, ההעדפות משתנות בזמן הביוץ הנשי. בתקופה שבה הטבע דורש את בן הזוג הטוב ביותר מבחינה גנטית, האישה יכולה לרוץ לזרועותיו של מאצ'ו קצר רגליים ומכוער, ולא משנה עד כמה הוא יתנגד. לאחר מכן האישה בעצמה תתפלא – איך???


3. "Chupa-Chups" מגרה עוד יותר.

מדענים אמריקאים חקרו את ההשפעה של הטעמים השונים על עוררות המינית של האדם. כפי שמתברר, הריחות שהכי מרגשות את הנשים – זה ריח של דובדבן, בושם גברי ולמרבה הפלא, ריח של שישליק. גברים, בתורם, יכולים לאבד את ראשם, כאשר הם מרגישים ריח של מלפפון או טלק לתינוקות.
המחקר מצא, שהסוכריות על מקל "Chupa-Chups" הם בעלי ריח הכי מעורר מינית, אשר משפיע באותה מידה גם על גברים וגם על נשים. ריחות של גומי שרוף ושל זיעה של נערת ליווי קמבודית – משום מה לא השתתפו במחקר...


4. המקצוע יכול להיות סקסי.

הסקסולוגים כבר מזמן הגיעו למסקנה שלמקצוע יש השפעה על המיניות. אבל מה בדיוק ההשפעה - לא ברור עדיין, כי הנתונים שונים. על פי הדיווחים האחרונים, אנשים בעלי מקצועות "חישוב" – כמו רואי חשבון, קופאיות, פקידי בנק – יותר בקלות מסכימים להתנסויות מיניות. זה מובן, כי קשר קבוע עם מסים מרמז על כך. ואצל הנהגים המצב הוא אחר -הם סובלים לעתים קרובות ממחלת הרטט – קומפלקס של הפרעות פתולוגיות בגוף, הכוללים בעיות בערמונית ואימפוטנציה.


5. מזון מגרה

במהלך אלפי השנים האחרונות, יש הרבה מחקרים על המאפיינים המגרים של מזונות. התזונאים מסבירים שזה בגלל שילוב של ההרכב הכימי, הטעם והריח. אבל לעתים קרובות יותר אנו מתמודדים עם אפקט פלצבו. לדוגמה, במשך מאות שנים, הביצים נחשבות לממריץ מיני. כן, יש להם הרבה חלבון וויטמין A, אך לא יותר ממה שיש בכפית של חלבון ספורטאי או בטבלית ויטמין. בצדפות, יש אבץ שימושי, אבל כדי לספוג מספיק ממנו, צריך לאכול לפחות דלי של צדפות. פשוט אבותינו, אהבו לייחס למוצרים איכויות ספציפיות לפי המראה החיצוני והצורה שלהם. כך, הביצים קשורות אתם יודעים למה, האספרגוס בצורתו דומה לפין, ותמונה של צדפה, ממבט ראשון, אפשר לבלבל עם פורנוגרפיה. אבל אם אי פעם תחליטו שהמוצרים האלה משפרים את החיים האישיים שלכם – תאכלו אותם לבריאות. הם לא יזיקו.


6. סקס גורם לפחד

קבוצת מדענים מארצות מזרח אירופה, עשו מחקרים של פוביות מינית. התוצאות הראו כי:

92% מהגברים מפחדים מהריון לא רצוי,

70% מהגברים מפחדים להיות הפרטנר המיני הראשון של בחורה,

68% חוששים שבמהלך קיום יחסי מין, אישה תשווה אותם עם המאהבים שהיו לה בעבר,

46% חוששים שבמהלך קיום יחסי מין האישה לא תהנה,

36% מהגברים מפחדים לנסות משהו חדש,

98% חוששים מאיידס

ו- 17 אנשים מכלל הנבדקים מפחדים מבנות הים, אבל הם כנראה כבר מטופלים על ידי מומחים אחרים.

זה, שבנסיבות המפחידות שכאלה הגברים בכלל מגיעים לזקפה - מראה על עוצמה רוחנית שלהם ועל יכולת לעמוד במבחן בראש מורם.


7. מיניות משפיעה על כתב היד.

ישנם פסיכולוגים הסבורים שלמדו לזהות את המיניות לפי כתב היד של האדם. הם טוענים שאנשים עם כתב יד אנכי ולא נוטה לשום צד - נוטים למונוטוניות ביחסי המין. בעוד כתב יד זוויתי מדגים שאיפה להיות מנהיג. וכך הלאה. לצערינו, הם לא אומרים כלום על אנשים שכותבים את האותיות הקטנות בחוזים. אבל אנו מאמינים שאנשים אלה נוטים לגילוי עריות, משכב בהמה, סטיות מיניות אחרות, והם גם בעלי פין קטן ממדים.


8. קפה מגביר את המיניות.

אוהבי הקפה מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה יותר ונהנים מזה יותר מאשר אלו ששותים תחליפי קפה. מנקודת מבט רפואית זה מוסבר כך: קפאין מגביר את פעילות הלב, מאיץ את חילוף החומרים והעור והמוח מגיבים יותר לגירויים. באותו הזמן, החומרים שבפולי קפה מזינים את המערכת ההורמונלית. כתוצאה מכך, זה מגביר את הפוטנציה, ומגביר את האורגזמה. אבל צריך להיזהר: אם תפריזו בשתיית הקפה - לא תהיה פעילות הלב ואיתה גם לא סקס.


9. האבוריג'ינים מברכים בצורה סקסית.

חלק מאיתנו כדי לומר שלום מהנהנים בראש, לוחצים ידיים, מנשקים בלחי או נותנים בראש... תלוי בסיטואציה. בכל קהילה יש גם מסורות משלה. האבוריג'ינים באוסטרליה בחרו דרך פיקנטית למדי של ברכה. את שמחת הפגישה, הם מפגינים בזה שנוגעים בפין של חברו. לכן, אם פתאום החיים יזרקו אתכם ליערות אוסטרליה, אל תהיו מופתעים אם המקומיים ירצו לגעת באיבר המין שלכם. רק מה, אנו לא בטוחים שהאבוריג'ינים לא שיקרו לחוקרים בקשר לזה...


10. הסינים אוהבים שיער.

הרופאים הסינים אוהבים מאוד לבדוק את השיער של הגברים - אם לשפוט לפי כמה הרבה כתוב בספרי הרפואה העתיקים על זה. כך, הרופאים מנסים לקבוע את המזג של הזכר. לדוגמה, אם גוף של הגבר מכוסה כולו בשיער, הוא לכאורה בעל נאמנות מינית, אך לא יהיה מעוניין במשחק מקדים. אם הבחור המסכן בנוסף אוכל במבוק - הוא מוכר כפנדה ונלקח לגן חיות. גברים עם חזה שעיר ושיער ערווה שופע, ניחנו במיניות חזקה ולא צפויות אצלם בעיות זיקפה. אבל עם זה יש להם נטייה למזוכיזם. אודות גברים עם שיער הערווה מגולח הרפואה הסינית אפילו לא יודעת מה לומר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> עובדות מעניינות על סקס