הכל עבור אהובתי...



הכל עבור אהובתי...

מציאת טבעת אירוסין מושלמת – זה אתגר של ממש עבור כולם, אך לא רבים ילכו לחפש את החומר ממנו יעשו את הטבעת - בנהרות הקפואים של סקוטלנד.

וזה מה שעשה ג'ון גרינווד הרומנטיקן. בהיותו בן 46, לא היה לו מושג איך ואיפה לחפש את המתכת היקרה. עם זאת, ג'ון הצליח לאסוף אלפי חתיכות קטנות של זהב, אותן הוא נתן לתכשיטן, שעשה את הטבעת היפה ביותר עבור חברתו האהובה מורג שירר בת ה-40.

האיש הציע לה נישואים בחג המולד והיא מיד הסכימה. "כורה הזהב הגדול" אמר שהוא ממש בר מזל, כי החיפושים שלו היו יכולים להסתיים בכישלון.
ג'ון הגיע לנהר בכל סוף שבוע ובשעות הערב כאשר היה כבר חשוך, ולא משנה איזה מזג האוויר היה... הוא עסק בכריית הזהב במים הקפואים.

כלתו היא פיזיותרפיסטית, והם ביחד כבר 3 שנים. והנה, הגיע הזמן לקבוע את תאריך החתונה.
ג'ון הצליח לאסוף 34 גרם של המתכת היקרה, בשווי של 18,000 דולר. מומחים אומרים שאפילו מחפשי זהב נלהבים, שכל חייהם מחפשים את המתכת היקרה – לא עלולים למצוא כמות כזו. לכן תוצאה של 34 גרם תוך 4 חודשים, אצל חובבן – היא מאוד מפתיעה.

גרינווד מספר, שכאשר הדבר התאפשר - הוא הקים מחנה ליד הנהר ועבד 14 שעות ביום. בעבודתו הוא השתמש בכלים פשוטים מאוד: סיר, מגרפה, מעדר...

התכשיטן גרנט לוגן הכניס אל הטבעת יהלומים אמתיים. הוא אמר, שזו טבעת יקרה מאוד, כי לא רק שהיא ייחודית, אלא יש לה גם סיפור אישי. לכן השווי שלה עולה על שווי השוק.  בצד הפנימי של הטבעת חרוט - זהב סקוטי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> הכל עבור אהובתי...