איך לשמור על חיי משפחה מאושרים


 

איך לשמור על חיי משפחה מאושרים

טיפים על איך לשמור על משפחה מאושרת, מסיבה כלשהי כותבים רק עבור נשים. ומה, גברים לא רוצים חיי משפחה טובים? הם לא רוצים שלום בבית? אשה מרוצה? ילדים מאושרים?

ובכן, כדי לשמור על משפחה מאושרת, מאמצים רק של האישה – לא יספיקו. כן, גם הגברים צריכים להשקיע.

לפניכם 10 כללים בשביל גבר:

1. לעולם אל שתווה את אשתך לנשים אחרות, במיוחד כאשר ההשוואה היא לא לטובת האישה. לא בפניה ולא מאחורי גבה. במקרה הראשון האישה ממש תיפגע, וסכסוך שיבוא אחרי זה יהיה בלתי נמנע. במקרה השני - אתה תיראה מטופש, כי אם אתה נשוי לאשה ומדבר עליה דברים רעים מאחורי גבה – סימן שירדת ממש נמוך. כדי שתוכל להבין את ההרגשה של האישה במקרה הזה – תנסה לדמיין איך היית מרגיש אם היא הייתה משווה אותך לגברים אחרים, ולא לטובתך. היית נהנה מזה?


2. לעולם אל תצעק על אשתך. לא בבית וכמובן לא במקום ציבורי. אם הגבר יורד עד לצעקות – איזה מן גבר הוא אחרי זה?


3. לעולם אל תבטיח לאשתך את מה שאתה לא יכול לקיים. אין דבר גרוע יותר עבור אישה מאשר להרגיש שבעלה בגד באמונה. אם אתה לא בטוח, שתצליח לעשות דבר זה או אחר, פשוט תגיד "אני לא יודע, נראה" או משהו כזה. לפחות דיברת בכנות, ואף אחד לא יוכל להאשים אותך בשום דבר. וחוסר אמון אשר נוצר בגלל הבטחות ריקות יכול להתפתח לרגזנות תמידית. רגזנות – לסכסוכים, סכסוכים – לגירושים... אתה צריך את זה?


4. לעולם אל תכה את אשתך! לא משנה מה – תישאר גבר! גבר אמיתי אף פעם לא ירביץ לחלש. אם הכעס עולה על גדותיו ואתה פשוט לא יכול להתאפק - תשבור כיסא, דלת, צלחת או פריט אחר, אבל אל תיגע באשתך. תאמין, דלת שבורה יכולה לעצור כל היסטריה נשית. ואת הדלת ניתן לתקן או להחליף, אבל אם תכה את אשתך – היא לעולם לא תשכח את זה, והפרדה – תהיה רק עניין של זמן.


5. אל תתקמצן לשבח את אשתך. מילה טובה ומחמאה תמיד תשמח את האישה, אשר בחרה אותך לבעל. היא תמיד מחכה לשבחים ומחמאות על יכולות הבישול שלה או המראה שלה. אם ממש קשה לך לשבח באופן מילולי, אז ... פשוט תחבק אותה, תראה חיבה.


6. לעולם אל תספר לאשתך על בחורות ונשים שאתה מכיר או שלמדת איתן בעבר – האישה בהחלט לא צריכה את המידע הזה! משפטים כמו "את יודעת, יקירתי, היום התקשרה אליי האהבה הראשונה שלי" או "יש לנו עובדת חדשה בחברה, והיא... " יכולים לפגוע בחיי המשפחה שלך. אז מה אם התקשרו – לא צריך להעציב את אשתך ללא צורך, ולעורר בה קנאה מיותרת או התעניינות לא בריאה במחשב שלך או בנייד.


7. הדבר המעניין ביותר עבור כל הגברים! אם פתאום בגדת באשתך (הכל יכול לקרות בחיים), אתה לא צריך לשחק אותה "ישר" ולספר לאשתך על הבגידה. ועוד בפרטי פרטים... זה רק יקלקל את מערכת היחסים ביניכם ויהרוס אותה. אל תחשוב שאם סיפרת את האמת על איך שבילית עם אישה אחרת – זה יוריד ממך את האשמה ואשתך תסלח לך. האישה לעולם לא תסלח זאת, גם אם היא תגיד לך שסלחה. מה שיבוא אחרי זה זה הגרסאות הבאות:

א) היא תנסה להתנקם בך, זאת אומרת – לבגוד בך בחזרה.

ב) היא תתחיל לבדוק את הכיסים שלך, את המחשב, הסלולרי. בקיצור, חוסר אמון מוחלט לשארית חייך.

ג) האישה תהפוך לאומללה ותשכח משלום הבית.

ואתה צריך את זה? פשוט או אל תבגוד, או אל תדבר.


8. אם אתה בכל זאת החלטת לבגוד באשתך, מעולם אל תביא את ה- "מאהבות" למקום בו גרה משפחתך, אשתך וילדך. וחוץ מזה, אם אתה באמת לא יכול לחיות בלי בגידות – תעשה הכל כדי שמשפחתך לא תגלה על כך.


9. תפנק את אשתך, לפחות לפעמים. תביא לה קפה למיטה, מתנה בלתי צפויה או פרחים שאינם לחג. מחמאה גם לא תכאיב לך. בטוח שאשתך תעריך את תשומת הלב שלך וזה ממש ישתלם לך.


10. תאהב את אשתך! תזכור, שמתישהו בחרת אותה לאשה. תאהב ותכבד אותה תמיד – הרי היא האימא של הילדים שלך, והאושר שלהם תלוי באושר שקיים במשפחה, בין ההורים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> איך לשמור על חיי משפחה מאושרים